Strona 1 z 1

Jakie ciśnienie na cylindrach?

PostNapisane: 21 cze 2005, 22:35
przez krzysiek626
Jakie jest prawidłowe ciśnienie na silniku? Moze ktoś wie. Wczoraj sprawdziłem u siebie mam po 10 do 11 bar na cylinder. Czy to jest ok?

PostNapisane: 21 cze 2005, 22:55
przez Jaksa
krzysiek626 napisał(a):10 do 11 bar
Jeszcze będzie zyć <lol>

PostNapisane: 22 cze 2005, 08:34
przez nemi
A jakie jest nominalne dla silnika FP? 23 kkm temu było 13-13,5 bara

PostNapisane: 22 cze 2005, 19:14
przez Jaksa
W obecnych motorach cisnienie nie jest wykładnikiem ( tak do konca ) nemi , znam takie motory gdzie cisnienie jest własnie 13-14 a kopci na zimnym i łyka olej ( temat był wałkowany ) więc jak nie masz takich problemów to kup sobie buteleczkę piwka ( lub dwie ) i zapomnij o temacie :D <lol> Myślę ze Twoje auto jest w idealnym stanie.

PostNapisane: 22 cze 2005, 19:23
przez nemi
Jaksa napisał(a):Myślę ze Twoje auto jest w idealnym stanie

niestety, troszkę oliwy muszę dolewać :( – ale chociaż nie kopci
Prawdopodobnie od niedzieli czeka Madzię trasa łącznie 3000 km, więc wolałbym, żeby było tak jak mówisz.
A brak zbieżności 2m/km może jeszcze być? Mechanior robiący przegląd powiedział, że do 3 jest spoko, ale wolę się upewnić, zanim zedrę nowiusieńkie opony <lol>

PostNapisane: 22 cze 2005, 19:34
przez Jaksa
nemi napisał(a):Mechanior robiący przegląd powiedział
Diagnosta?

PostNapisane: 22 cze 2005, 19:36
przez nemi
Tak

PostNapisane: 22 cze 2005, 19:59
przez Jaksa
Tak tez myslałem , stacje diagnostyczne w tym kraju to pomyłka ......
Byliśmy ostatnio ( Marek Mx-3 i Ja ) na stacji diag. i gosc ( znajomy <lol> ) przejechał po tych bajerach i powiedział ze geometria jest " taka sobie " <lol> a tydzien wczesniej była robiona naprawdę w dobrej firmie na dobrym sprzęcie , Ja odpowiedziałem aby dał sobie siana <lol> znam te auto i wiem co i jak ( jakoś nie bardzo chciał dalej dyskutować ) więc sprawdz tę geometrię w dobrej stacji ktora zna temat i przed dokonaniem pomiarów sprawdzą ew. luzy w zawieszeniu ( czego nie wszyscy dokonują :| )
Nie miałem mozliwosci poznać " dobrego " diagnosty. Ci ludzie szkoleni sa tylko w płytkim ksiązkowym zakresie więc nie mamy czego wymagać.

PostNapisane: 22 cze 2005, 20:05
przez nemi
Ja chciałem żeby mi sprawdzili geometrię po wymianie przegubu i jednej tulei wahacza. Gość jeździł kilka razy w tą i z powrotem, żeby być pewnym i za każdym razem był taki sam wynik, więc chyba podszedł w miarę poważnie. Zresztą zawsze robię tam samochody, tylko zastanawiam się, czy to na pewno prawda z tą zbieżnością (a widziałem na monitorze na własne oczy)

PostNapisane: 22 cze 2005, 20:22
przez Jaksa
nemi napisał(a): tulei wahacza.
No patrz, jak wymieniamy tuleje zawsze są zmiany w geometrii , w Twoim przypadku jest ok? Jesteś w czepku urodzony <lol>

PostNapisane: 22 cze 2005, 20:26
przez nemi
Jaksa napisał(a):No patrz, jak wymieniamy tuleje zawsze są zmiany w geometrii , w Twoim przypadku jest ok? Jesteś w czepku urodzony

kurde – trochę mnie zmartwiłeś... była wymieniana tylko jedna ta mała
sam nie ufałem, ale sprawdziłem, że na prostej, równej drodze i jak nie ma wiatru, to bez dotykania kierownicy mozna przejechać baaaardzo duży odcinek i jak puszczę kierownicę przy hamowaniu to też nigdzie nie ściąga
no toś mnie przestraszył :|

PostNapisane: 22 cze 2005, 20:41
przez Jaksa
nemi napisał(a):no toś mnie przestraszył
nemi ,Ja nie straszę tylko zalecam sprawdzenie geometrii po ingerencji w zawieszenie , jak masz ok to git .Rozmawialismy tylko o diagnostach ktorzy nie zawsze mają rację.

PostNapisane: 22 cze 2005, 20:43
przez nemi
no to niby sprawdzona i niby ok :|
mam nadzieję, że się z kleberkami nie pożegnam <lol>

PostNapisane: 22 cze 2005, 21:47
przez Jaksa
nemi napisał(a):że się z kleberkami nie pożegnam
niby nie hahaha

PostNapisane: 22 cze 2005, 22:04
przez nemi
błehehe

trochę się OT zrobił – to temat o ciśnieniu :)