Prawidłowe ustawienie kąta zapłonu 626 GD

Postprzez andrewx85 » 14 wrz 2008, 22:47

Waluś napisał(a):wyregulować by każdy potrafił który posiada lampę stroboskopową, pod warunkiem że zna kąt wyprzedzenia zapłonu dla silnika F2 i wie że trzeba przełączyć silnik w tryb serwisoway przed regulacją :)

w tryb serwisowy a jak sie to robi:D bo ja juz sie bawiłem aparatem hih ale na słuch <glupek2> i ,
no ok, a a jaki jest kąt wyprzedzenia znalazłem cos takiego?? tylko nie wem czy to jest to :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 14 wrz 2008, 22:56

Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Waluś » 14 wrz 2008, 22:59

Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez andrewx85 » 14 wrz 2008, 23:57

Waluś napisał(a):http://ford-probe.net/index.php?option=com_content&task=view&id=153&Itemid=44

Ta stronka jest super dzieki!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Brewa » 1 lip 2012, 12:24

Witam mam taki problem.

Ustawiałem ostatnio u siebie zapłon, znaczy próbowałem.
W Autodacie znalazłem, że powinno to być 6 +/– 1 stopnia.
Więc stroboskop w rękę i szukam wskaźnika. Znalazłem go w końcu ponad 1cm poza skalą.
Ustawiłem więc tak by było ok 6 stopni. Po tym zabiegu auto nie jeździ, w ogóle się nie wkręca. Jednym słowem lipa.

Więc moje pytanie, dosyć ogólnikowe, WTF ??
Obrazek
Początkujący
 
Od: 24 sty 2012, 23:51
Posty: 18
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD Coupe

Postprzez Pudzian84 » 6 lip 2012, 20:11

Witaj Powiedz wpierw może jaki masz silnik kolego
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez RyszarT » 22 lip 2012, 16:55

to ja się podepnę...

u mnie nie ma znacznika na kole. Czy u was jest to farbą naznaczone czy jest nacięcie?
Koło jest skorodowane na krawędziach :( lata zrobiły swoje.
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2012, 23:37
Posty: 7
Auto: GD 2.0i

Postprzez Pudzian84 » 22 lip 2012, 22:24

Na kole pasowym od strony bloku silnika jest małe nacięcie
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Pudzian84 » 26 wrz 2012, 20:24

hej chłopaki Mam pytanie jak mam ustawić poprawnie zapłon w mojej GD DOHC ma być 12 stopni tylko teraz pytanie
mam ustawić pistolet do zapłonu na 12 stopni i ustawić na jakie znaki a jak inaczej to jak :(

I jak Chłopaki pomoże ktoś ???
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6