Prawidłowe ustawienie kąta zapłonu 626 GD
1, 2
Tak jak w temacie mam zapłon ustawiony na 11 stopni czy to jest prawidłowo? Nigdzie nie moge znaleść jakie jest prawidłowe ustawienie.
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
- Od: 2 sty 2005, 16:03
- Posty: 93
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r
O kurde to mam o wiele za duzo jak ma być na 6 stopni...
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
- Od: 2 sty 2005, 16:03
- Posty: 93
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r
a jak się zachowuje silnik
klepią zawory przy obciążeniu
dostaje samozapłonu
kicha
szarpie
bo jak jeździ dobrze to bym się tym nie przejmował
klepią zawory przy obciążeniu
dostaje samozapłonu
kicha
szarpie
bo jak jeździ dobrze to bym się tym nie przejmował
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Nic sie nie dzieje z sinikiem tylko jak spada z obrotów to troche strzela w tłumniku. Ustawiłem na 9 stopni i troche zmuliło mi auto.
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
- Od: 2 sty 2005, 16:03
- Posty: 93
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r
Dziwne ze jak sciągnęłem z niemiec to miała zapłon na 10 stopni ustawiony, wiec na gazie przyspieszyli mi na 11. wtedy paliła mi 8 litrów gazu na trasie i po mieście 12. Teraz jak przestawiłem na 9 stopni to ma troche muła i pali mi 7,5 w trasie i niecałe 11 po miescie. Ciekawe wkoncu jak ma być on ustawiony? Musze chyba do serwisu sie dowiedzieć?
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
- Od: 2 sty 2005, 16:03
- Posty: 93
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r
Proszę o kilka zwięzlych fachowych podpowiedzi – albo link lub wyciąg z książki serwisu.
Na ile stopni ustawiamy zapłon przed ZZ?
Jakie powinny być (zgodnie z fabryką) obroty silnika na biegu jałowym (P – automat)?
Czy regulacji dokonywać przy zdjętych, czy też założonych przewodach podciśnieniowych?
Serdeczne dzięki
Pozdro
mosad-ad – adam

-
mosad-ad
Chlopaki (dziewczyny) mam rozumiec ze nikt nie potrafi mi pomoc, czy klasycznie zrzucacie mnie na bambo?
Czy moze tylko ja mam problemy z zapalnikami?

Czy moze tylko ja mam problemy z zapalnikami?

-
mosad-ad
mosad-ad napisał(a):Chlopaki (dziewczyny) mam rozumiec ze nikt nie potrafi mi pomoc, czy klasycznie zrzucacie mnie na bambo?
Czy moze tylko ja mam problemy z zapalnikami?![]()
Nikt Cie nie zrzuca. Ja i inni nie zauwazyli albo nie potrafili nic podpowiedziec. A tu na szczescie jesli sie nie wie lub nie ma jakiegos pomyslu, to sie nie zasmieca forum. Postaram sie cos jutro wyszperac w manualu. Nie obiecuje pomocy, bo wiele informacji jest czesto ograniczona do propozycji zastosowania narzedzia serwisowego. Moj manual to serwisowka z ASO.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Johnny widzę że znalazłeś
ale zapiszę dla potomnych:
6 stopni +/-1 stopien
6 stopni +/-1 stopien
Johnny napisał(a):A czy to nie jest kąt "seryjny"? Z tego co wiem przy instalacjach gazowych powinien być inny. Czy nie?
Miałem kiedyś Probe 2,2i z 89 r i miał przejechane chyba ze 300 k km i z tego chyba ze 100 kkm na gazie.
chodził bez zarzutu i oczywiście zapłon nie był regulowany założeniu instalacji gazowej.
- Od: 11 lip 2004, 19:42
- Posty: 141
- Skąd: Łask
- Auto: CX 9
A jakie miał spalanie (i przy jakiej jeździe)? Dobrze ustawiony zapłon istotnie wpływa na pracę silnika i są to różnice odczuwalne. Mi mazda paliła 11 a po serwisie (wymiana głowicy) 13. Po pracy silnika jestem pewien że mam inny zapłon niż poprzednio.
- Od: 12 paź 2006, 13:47
- Posty: 16
- Skąd: Kobyłka
- Auto: 626 coupe 2,2i gaz, autm, 90
Johnny napisał(a):A jakie miał spalanie (i przy jakiej jeździe)?
Jak jeździłem dość ostro to mi palił do 13 litrów gazu.
jak delikatnie to 10 litrów.
Silnik był generalnie nie do zajeżdzenia, zaplonu wcale nie ruszałem.
w międzyczasie padly mi dwie skrzynie biegow, dwa razy pękł pasek rozrządu i raz padła pompa wody.
- Od: 11 lip 2004, 19:42
- Posty: 141
- Skąd: Łask
- Auto: CX 9
od ostatniej wymiany mam problem z dokladnym polozeniem jak ustawilem dobrze zeby samochod odrazu zapalał po przekreceniu kluczyka to jak sie rozgrzał to strasznie obroty skakały i czasami strzelał no to wiadomo ze bylo za wczesnie ustawione teraz jak ustawiłem to samochod długo kreci jakies 4 sekundy i obroty bardzo opornie sie stabilizuja, ale jak unormuja sie to jezdzi bardzo ładnie ,swiece dobre i kable dobre nie maja przebicia, ile kosztuje regulacja na warsztacie?? i czy do kazdego lepszego warsztatu mozna podjechac bo ja juz tutaj rece rozkładam co to tego.
Ostatnio edytowano 15 wrz 2008, 10:07 przez andrewx85, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
wyregulować by każdy potrafił który posiada lampę stroboskopową, pod warunkiem że zna kąt wyprzedzenia zapłonu dla silnika F2 i wie że trzeba przełączyć silnik w tryb serwisoway przed regulacją 
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6