Wymiana świec, kabli i rozdzielacza – jakich użyć, jakie koszty.

Postprzez Maverick » 26 maja 2005, 21:27

A mianowicie moze ktos sie bedzie orientowal ile by mnie kosztowala wymiana poszczegolnych czesci: (material + naprawa w warsztacie)
– swiece
– kable wysokiego napiecia
– rozdzielacz

Z gory wielkie dzieki za info....

aha jest tam 2.0 DOHC na wtrysku jak to cos zmienia :D
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2004, 01:01
Posty: 73
Skąd: Rzeszów
Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9

Postprzez Huano » 26 maja 2005, 22:12

Świece – cos kolo 50 zl, kable – 100-200 zł, rozdzielacz... poniżej 50zł. Tak z pamieci Ci podjaę, szczegóły:
www.japparts.pl – możesz poznać orientacyjne ceny (liknij czerwoną ramkę szukaj)
www.intercars.com.pl – j.w. (E-cennik)

Wymiana – klucz doświecy + dobry krzyżak + dobre oznaczenie przewodów przed odłączeniem od rzodzielacza + 30 minut do godzinki (w zależności od wprawy). Przy braku zaufania do swoich możliwości – kolega który kiedys gmerał w autku lub około 100 zł robocizny (więcej bym nawet nie dał, bo robota na prawdę nie jest trudna).
Nie dokręcaj świecy z całej siły bo to sie może źle skończyć...

P.S. Ano silniczek ten jest miooodzio – wiem bo mam taki sam :) Nic tylko szaleć i objeżdżać inne autka :) W zależności od kierowcy – ale możesz śmiało stawać z MX-3 V6 – testowane ;) Na LPG zostaję delikatnie z tyłu (kręcąc do 6.500) – tak więc na PB powinno sobie autko dawać bez problemu radę :)
Ostatnio edytowano 26 maja 2005, 22:19 przez Huano, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 26 maja 2005, 22:18

Jak patrze na twój avatar to wydaje mi sie że masz GC a w GC były montowane silniki DOHC Hmmmm ????????
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Maverick » 26 maja 2005, 22:24

:D zgadza sie w tej chwili mam GC ale zastanawiam sie nad mala zmiana na GD coupe i wlasnie ostatnio gosciowi cos siadlo i pierwsza diagnoza to swiece, kable i rozdzielacz... i chcialem sie zoreintowac ile to bedzie kosztowac...

Huano wielkie dzieki za info... jak mowisz ze to nie jest zbyt skomplikowany zabieg to jak sie zdecyduje to pewnie sie sam pobawie.... (bo jednak wieksza przyjemnosc jak sie cos samemu zrobi, byle dobrze :D )
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2004, 01:01
Posty: 73
Skąd: Rzeszów
Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9

Postprzez Maverick » 26 maja 2005, 22:26

A tak apropo Waluś juz kiedys sie zastanawialem nad tym twoim autkiem bo wyglada jak 626 GD coupe a silnik ma jakis inny 2.2 a w GD coupe bylo chyba najmocniejsze 2.0 i to oznaczenie mx-6 ....
mozesz pojasnic o co chodzi... :D twoja inwencja czy jakis specyficzny egzemplarz ...
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2004, 01:01
Posty: 73
Skąd: Rzeszów
Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9

Postprzez Huano » 26 maja 2005, 22:31

Maverick napisał(a):A tak apropo Waluś juz kiedys sie zastanawialem nad tym twoim autkiem bo wyglada jak 626 GD coupe a silnik ma jakis inny 2.2 a w GD coupe bylo chyba najmocniejsze 2.0 i to oznaczenie mx-6 ....


To może ja sobie pozwolę:

MX-6 – model na USA (autko praktycznie różni sie szczegółami specyficznymi dla rynku w Stanach). Bliźniak obu autek to Ford Probe I generacji (choc bliższa ze względu na silnik jet mu MX-6). Jeśli poszperasz po spotkaniach klubowych, to mieliśmy kiedys spotkanie 3-go stopnia – siostrzyczki MX-6 i moja coupe – obok siebie – prawie identyczne :)
silnik 2.2 TURBO 12V – 145 KM, trudno powiedzieć czy najmocniejszy, bo występowały 626 GD coupe w wersjach 148 KM – bez katalizatora. Kiedyś z Walusiem staniemy w szranki i wtedy będzie wiadomo co i jak. Turbo jednak bardzo dużo daje...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 27 maja 2005, 06:39

Osz ty, uprzedziłeś mnie <lol> <spoko>

Huano napisał(a):Kiedyś z Walusiem staniemy w szranki i wtedy będzie wiadomo co i jak

Już nie moge sie doczekać hihih

Huano napisał(a):Turbo jednak bardzo dużo daje...

Nawet nie masz pojęcia jak dużo :D w tej chwili uważam że niem nic przyjemniejszego dla ucha niż świst sprężarki, nawet dźwięk V6 wymięka :D
Ale Warto wziąć pod uwagę bardzo istotną sprawe. Silnik z turbo jest silnikiem paliwo lubnym, Jeśli nie masz kasy na benzynke, lepiej sobie to odpuścić, bo możesz sie rozczarować jak w mieście przy dynamicznej jeździe okaże sie że połyka 15 albo i więcej litrów hehehe Takie moje ot :D
Ale ogólnie polecam
AHA Huano nie wspomniał, że w MX6 jest bogatrze wyposażenie. Do tego co jest w 626 dołożona jest elektroniczna regulacja zawieszenia, często klima, hamerykańskie pasy, te co głowy rozbijają <lol> powinno byś fabryczne audio, ale zwykle nie mają abs-u
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Huano » 27 maja 2005, 23:14

To ja tylko zauważę że u mnie tysz jest klima :) I mam ABS, nie mam regulacji zawiechy, w wersjach 626 coupe 170 KM (były takie rodzynki) można było znaleźć AWD (napęd na wszystkie kólka – źródło info ze stronek zachodnich), niektóre miały też AWS (ale chyba nie coupe). Nie wiem jak to jest z seryjnym subwooferem pod fotelem kierowcy (tam mnie jeszcze w moim autku niebyło). Za to mam na wyposażeniu (ale niekoniecznie sprwany) tempomat :) Brak tylko regulacji w przełączniku po prawej stronie kierownicy (tzn. widać że ktoś za dużo podłubał i mu się wymskło i podmienił na zwykłe). Tak więc z tymi bajerami w MX6 to bym się nie upieral że były bogatsze :) Aha – i na rynku fińskim były grzane d... y.. siedzenia :) A hamerykańskei pasy sa bomba i zawsze mi się będą podobały :) Mamy to w MX-3 (znaczy się też bym zaliczył do grona – było... bo cosik zaszwankowało i już nie ma :) )
No i MX-y (te które widziałem – sztuk 2) maja inna tapicerkę i wygląda z naszych pogaduszek z Walusiem że większe (dłuższe) zderzaki... No i turbo :) To mnie zawsze będzie męczyć, ze u mnie nie ma... :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 28 maja 2005, 13:54

Huano to może kup od probe 2,2 T i wmontuj z niego turbine do swego tak jak ja chce kiedyś zrobiś :D:D:D (na forum probe gość sprzedaje :D)

Huano napisał(a):A hamerykańskei pasy sa bomba i zawsze mi się będą podobały

hehe to zależy, teraz już sie przyzwyczaiłem ale na początku jak dostałem pare razy po łbie to omal ich nie powyrywałem <lol> ale z drugiej strony są one jak dlamnie mało praktyczne, ze względy na to iż i tak trzeba zapiąć jego odlną część samemy, a to co jeździ to może najwyżej służyć jako odczepnik od policji, a w razie wypadku nie pomoże, a może zaszkodzić jak nie zapniesz dołu. Więc suma sumarum i tak trzeba zapinać tam pasy <lol>

Ale za to mam coś czego 626 nie ma hehe żarówki, których nie kupisz w każdym sklepie <lol> przedna ta główna to jest cała z jakąś obydową i kosztuje 35 zł :O pozycyjne to sie kupije razem z jakimiś przewodami hihihi tylne też jakieś nietypowe, ale da sie zastąpić, no i mam świecące kierunki (pozycje – u nas zabronione ale i tak jeżdże) i obrysówki z przodu, które przerobiłem na kierunki. A przedewszystkim wogóle mam jakieś inne lampy przednie <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez es » 28 maja 2005, 16:29

Maverick napisał(a):A tak apropo Waluś juz kiedys sie zastanawialem nad tym twoim autkiem bo wyglada jak 626 GD coupe a silnik ma jakis inny 2.2 a w GD coupe bylo chyba najmocniejsze 2.0 i to oznaczenie mx-6 ....
mozesz pojasnic o co chodzi... :D twoja inwencja czy jakis specyficzny egzemplarz ...


No coz. Silnik 2,2 to calkiem zwykly silnik. Fabrycznie zamontowano to w moim kredensie kombi. Nie montowano zas turbo, ale zaczynam nad tym pracowac ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Waluś » 28 maja 2005, 18:44

es napisał(a):ale zaczynam nad tym pracowac oczko

Wiem kto ma silnik 2,2 T do sprzedania :D:D

ES patrz co znalazłem :D
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=52612746
Kupuj :D:D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Huano » 29 maja 2005, 23:16

Walus, koniecznie musimy sie w koncu spotkac – z wielka przyjemnoscia poogladam Twoje cacuszko... I mam na mysli autko oczywiscie :) Zeby mi ktos nie zarzucil ze to moze ja w tej BMW siedzialem i chcailem Cie wywiezc :) U nas tez pare hamerykancow jezdzi z wlaczonymi na stale kierunkami – chyba policja to opryskuje moczem :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez es » 30 maja 2005, 06:20

Waluś napisał(a):ES patrz co znalazłem :D
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=52612746
Kupuj :D:D


Wszystko po kolei. Turbine w Stanach widzialem za 120$ (wraz z cala "rurologia" i wtryskiwaczami). Wlasnie zaczyna do mnie plynac kilkusetstronicowy manual mazdy do naszych aut. Mam nadziej, ze okaze sie przydatny, choc pewnie nie dla wszystkich – wszak Amerykanie znaja tylko silnik 2,2 oraz 2,2T w tym roczniku. I wtedy powolutku, po kolei.... Pewnie latwiej bedzie kupic sobie mx-6 turbo :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Waluś » 30 maja 2005, 18:13

es napisał(a):Pewnie latwiej bedzie kupic sobie mx-6 turbo

No z tym może być problem, ostatnio nie widuje ogłoszeń tych furaków, raczej szroty na częsci <lol>
Ale z silnikiem to nie ma problemu. Sporo jest do kupienia tylko trzeba szukac u chłopców z Probe Team :D:D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6