Wyciek oleju w GD 2.0 8V – uszczelka pokrywy zaworów, oring aparatu zapłonowego

Postprzez Wojtek » 9 mar 2011, 01:01

koledzy, prosze... trzeba wam przypominac zasady panujace na forum? :>

1. Wpierw szukamy tematow nas interesujacych..
2. Czytamy je
3. Jezeli nie znalezlismy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na koncu tego watka
4. Jezeli nie ma takiego tematu, wtedy mozemy zalozyc nowy...

A tematy polaczylem...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez steven » 29 mar 2011, 12:01

no to i mi zaczęła ciec – dałem silikon i jest GIT ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 10:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez Szyna » 10 maja 2011, 16:46

Panowie jest problem :D
Wymieniłem ostatnio uszczelkę na oryginalna, po jakiś 2 miesiącach zaczęła lecieć wiec mówie wymienię jeszcze raz. Kupiłem znowu oryginał, założyłem parę dni temu. Dzisiaj patrze a tu się okazało ze pokrywa jest pęknięta przy śrubie i oczywiście cieknie :( No i teraz pytanie czy można to pospawać czy lepiej kupic cala pokrywę (na allegro jak na razie nie znalazłem). No i co będzie z ta uszczelka czy będzie się nadawać do ponownego założenia czy będę musiał znowu nowa kupić ? :P
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez max » 10 maja 2011, 21:25

Ciekawe jaki koszt spawania ? Z aluminium to ciężko bywa raz się uda a raz nie ;) Co do uszczelki to ja bym nie kupował , jak malowałem pokrywę zaworów złożyłem na starą oryginalną uszczelkę tyle , że dałem cieniutko silikonu jak na razie jest ok latem tylko jak mega upały to leciutko się spoci ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 20:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Szyna » 11 maja 2011, 07:12

Jeszcze nie pytałem jakie koszty spawania :P Ale chyba jednak wymienię cala pokrywę i tyle :) tylko muszę pytać na allegro sprzedawców czy nie maja takowej :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Damian0307 » 15 maja 2011, 10:36

Kolego lepiej szukaj drugiej pokrywy, ja kiedyś w golfie miałem aluminiową miskę olejową i jak mi pękła to ją spawałem i potem mi ciągle ciekło, wiec potem i tak musiałem kupić drugą miskę, z tym spawanie to różnie wychodzi zależy jaki fachowiec
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lip 2010, 15:17
Posty: 27
Skąd: Biłgoraj
Auto: Mazda 626 GD coupe

Postprzez Szyna » 15 maja 2011, 17:11

Już kupiłem, w pon zostanie wysłana :)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Szyna » 7 sie 2014, 18:38

Robiąc porządki znalazłem temat i muszę powiedzieć że nadal sucho od wymiany, a minęło już ponad 3 lata :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Szyna » 21 mar 2016, 21:52

Widzę że króluje w tym temacie :P
Dzisiaj przy okazji wymiany klocków hamulcowych zauważyłem dziwny wyciek oleju. Tam gdzie się przykręca filtr oleju jest jeszcze taki jakby separator miedzy blokiem a filtrem i to właśnie z niego leci :| Spotkaliście się już kiedyś z czymś takim ? Doczytałem że jest to prawdopodobnie tzw. chłodniczka oleju.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Szyna » 26 mar 2016, 17:08

Chyba czas zmieniać samochód bo nikt mi nie pomoże :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pudzian84 » 29 mar 2016, 23:10

tak jak piszesz to jest chłodniczka płynie w niej płyn chłodniczy przy demontażu filtra oleju okręć śrube kluczem i zdemontujesz ja zobacz w jakim stanie jest oring a najlepiej od razu go wymień :)



Widzę chyba pierwszy mój post na forum i już były zjobki za części zamienne : :D
Tak więc sprostuje silnik zmieniłem na FE3N i go remontowałem i złożyłem na wszystkich częściach ORYGINALNYCH :D
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Szyna » 2 kwi 2016, 09:27

Za 1 tys km wymiana wiec będziemy działać :) Mam nadzieje że ten oring dostane w zwykłym sklepie i nie trzeba będzie go specjalnie ściągać ?
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pudzian84 » 3 kwi 2016, 06:59

Jak w fe3n jest taki sam to moge tobie dzisiaj podać co i jak bo mam drugi silnik :)
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6