koledzy, prosze... trzeba wam przypominac zasady panujace na forum?
1. Wpierw szukamy tematow nas interesujacych..
2. Czytamy je
3. Jezeli nie znalezlismy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na koncu tego watka
4. Jezeli nie ma takiego tematu, wtedy mozemy zalozyc nowy...
A tematy polaczylem...
Wyciek oleju w GD 2.0 8V – uszczelka pokrywy zaworów, oring aparatu zapłonowego
1, 2
no to i mi zaczęła ciec – dałem silikon i jest GIT
- Od: 4 cze 2008, 10:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Panowie jest problem
Wymieniłem ostatnio uszczelkę na oryginalna, po jakiś 2 miesiącach zaczęła lecieć wiec mówie wymienię jeszcze raz. Kupiłem znowu oryginał, założyłem parę dni temu. Dzisiaj patrze a tu się okazało ze pokrywa jest pęknięta przy śrubie i oczywiście cieknie No i teraz pytanie czy można to pospawać czy lepiej kupic cala pokrywę (na allegro jak na razie nie znalazłem). No i co będzie z ta uszczelka czy będzie się nadawać do ponownego założenia czy będę musiał znowu nowa kupić ?
Pozdrawiam.
Wymieniłem ostatnio uszczelkę na oryginalna, po jakiś 2 miesiącach zaczęła lecieć wiec mówie wymienię jeszcze raz. Kupiłem znowu oryginał, założyłem parę dni temu. Dzisiaj patrze a tu się okazało ze pokrywa jest pęknięta przy śrubie i oczywiście cieknie No i teraz pytanie czy można to pospawać czy lepiej kupic cala pokrywę (na allegro jak na razie nie znalazłem). No i co będzie z ta uszczelka czy będzie się nadawać do ponownego założenia czy będę musiał znowu nowa kupić ?
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3346 (88/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Ciekawe jaki koszt spawania ? Z aluminium to ciężko bywa raz się uda a raz nie Co do uszczelki to ja bym nie kupował , jak malowałem pokrywę zaworów złożyłem na starą oryginalną uszczelkę tyle , że dałem cieniutko silikonu jak na razie jest ok latem tylko jak mega upały to leciutko się spoci
- Od: 16 lut 2006, 20:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Jeszcze nie pytałem jakie koszty spawania Ale chyba jednak wymienię cala pokrywę i tyle tylko muszę pytać na allegro sprzedawców czy nie maja takowej
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3346 (88/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kolego lepiej szukaj drugiej pokrywy, ja kiedyś w golfie miałem aluminiową miskę olejową i jak mi pękła to ją spawałem i potem mi ciągle ciekło, wiec potem i tak musiałem kupić drugą miskę, z tym spawanie to różnie wychodzi zależy jaki fachowiec
- Od: 13 lip 2010, 15:17
- Posty: 27
- Skąd: Biłgoraj
- Auto: Mazda 626 GD coupe
Widzę że króluje w tym temacie
Dzisiaj przy okazji wymiany klocków hamulcowych zauważyłem dziwny wyciek oleju. Tam gdzie się przykręca filtr oleju jest jeszcze taki jakby separator miedzy blokiem a filtrem i to właśnie z niego leci Spotkaliście się już kiedyś z czymś takim ? Doczytałem że jest to prawdopodobnie tzw. chłodniczka oleju.
Dzisiaj przy okazji wymiany klocków hamulcowych zauważyłem dziwny wyciek oleju. Tam gdzie się przykręca filtr oleju jest jeszcze taki jakby separator miedzy blokiem a filtrem i to właśnie z niego leci Spotkaliście się już kiedyś z czymś takim ? Doczytałem że jest to prawdopodobnie tzw. chłodniczka oleju.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3346 (88/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
tak jak piszesz to jest chłodniczka płynie w niej płyn chłodniczy przy demontażu filtra oleju okręć śrube kluczem i zdemontujesz ja zobacz w jakim stanie jest oring a najlepiej od razu go wymień
Widzę chyba pierwszy mój post na forum i już były zjobki za części zamienne :
Tak więc sprostuje silnik zmieniłem na FE3N i go remontowałem i złożyłem na wszystkich częściach ORYGINALNYCH
Widzę chyba pierwszy mój post na forum i już były zjobki za części zamienne :
Tak więc sprostuje silnik zmieniłem na FE3N i go remontowałem i złożyłem na wszystkich częściach ORYGINALNYCH
-
Patryk
- Od: 30 mar 2008, 23:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Za 1 tys km wymiana wiec będziemy działać Mam nadzieje że ten oring dostane w zwykłym sklepie i nie trzeba będzie go specjalnie ściągać ?
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3346 (88/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Jak w fe3n jest taki sam to moge tobie dzisiaj podać co i jak bo mam drugi silnik
-
Patryk
- Od: 30 mar 2008, 23:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6