koniec OT
Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.
Hazu nie rzucaj się, pisałem to przecie z tym "
" wiem że pseudomechaniorów nie brakuje i za takie coś biorą ogromną kasę a "gratis" przepinają podciśnienia bo nie pamiętają gdzie które szło, takie realia. Przypomnij mi w październiku to opowiem Ci jak mi poszło, a niewątpię że będzie very gites
koniec OT
koniec OT

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały napisał(a):Hazu nie rzucaj się,
przecież nie rzucam się.
przez takie tematy jak ten za każdym uruchomieniem silnika patrzę się w lusterka czy dymu nie widać.

ale jak na samochód który 3l temu kosztował 1,5 euro jest rewelacyny, poza tymi:
Hazu napisał(a):2000zł starczy tylko na wymianę rozrządu pompy wody sprężynek na wałkach rozrządu
nic w silniku ani w napedzie nie robiłem (60 tyś km)
Ostatnio edytowano 21 wrz 2008, 21:43 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Hazu napisał(a):przecież nie rzucam się.
a mógłbyś

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
dzięki Panowie, zamykamy ten drazliwy temat.
Remontu napewno nie zrobie bo nie bede ladowal w to kasy, co mi pozostalo to lac olej
Spuszcze doktora i stary olej, zaleje jeszcze raz polsyntetyk na jakim jezdzil ostatnio i nie bral az tak duzo, jak sie powtorzy to pan doktor pomorze.
Remontu napewno nie zrobie bo nie bede ladowal w to kasy, co mi pozostalo to lac olej
Spuszcze doktora i stary olej, zaleje jeszcze raz polsyntetyk na jakim jezdzil ostatnio i nie bral az tak duzo, jak sie powtorzy to pan doktor pomorze.
- Od: 21 wrz 2008, 18:48
- Posty: 9
- Skąd: płock
- Auto: mazda xedos 6 1.6 16V 95'
jedrekla7 a na jakim oleju jeździłeś i jaki masz teraz. Może zalej Valvoline MaxLife 10W40 oczywiście poprzedziłbym to płukanką silnika, żeby usunąć resztki motodoktora i wtedy obserwuj ubytki oleju 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):jedrekla7 a na jakim oleju jeździłeś i jaki masz teraz. Może zalej Valvoline MaxLife 10W40 oczywiście poprzedziłbym to płukanką silnika, żeby usunąć resztki motodoktora i wtedy obserwuj ubytki oleju
dobrze prawisz

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały ale jeśli nie sprawdzi to będzie gdybał 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
jedrekla7 napisał(a):a nie funkcjonuje to tak ze po doktorku wycieki sie zapchaly i jesli teraz przeplucze silnik to wszystko sie odszczelni?
Jeśli zlejesz to, to i tak nowy olej to wypłucze
Mi potrafiło autko zadymić na zimnym silniku, przy przebiegu 270.000km... Poprzednik lał mineralny Shell (ja tylko raz olej zmieniłem), a ja postanowiłem przejść na półsyntetyk Lotos'a przy 272.000 i zrobiłem płukankę Liqui Moly i co? Nic nie rozszczelniło jak straszyli pseudo fachowcy, bo wycieki miałem przed zmianą oleju ale je zlikwidowałem. Teraz zero dymku
PS. Uwierz mi, że motodoktor to tylko półśrodki... chyba wolałbym dolewać olej niż zalać te świństwo.
Zalej Valvoline'a albo tego Carlube'a (dobry olej) czy jaki tam chciałeś
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Powiem tylko że jak sprawdzałem olej na bagnecie był w miarę przejrzysty a jak dolałem płukankę i silnik sobie kilkanaście minut pochodził to zlałem smołę
Przy każdej wymianie będę się starał robić taką płukankę 

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
jedrekla7 bardzo proszę o zapoznanie się z regulaminem działu. Dowiesz się z niego jak poprawnie nazywać i kiedy zakładać nowe tematy na forum.
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji 'zmień' – prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi, a ja nie będę musiał wywalać tego wątku do kosza (masz na to 24h).
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji 'zmień' – prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi, a ja nie będę musiał wywalać tego wątku do kosza (masz na to 24h).
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Zdobywca strony 911 nie mylić z nr. informacji i 156
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
- Od: 23 gru 2006, 21:31
- Posty: 468
- Skąd: Milin K. Konina
- Auto: carisma
Aż tyle? To się w ogóle zmieści w komorze spalania?arni0000 napisał(a):wlej do każdego cylindra ok 100g nafty
Dzisiaj stuknęło mojej Madzi 6000 km od wymiany oleju i zrobiłem dolewkę. Spaliła 0,4 l oleju. Chyba tragedii nie ma czytając poprzednie posty, ale na zimnym silniku potwornie dymi (w ogóle ten kto to widział nie wierzy mi, że tylko tyle oleju pali).
Mam ochotę nalać tej nafty do komór spalania, ale czy faktycznie aż tyle trzeba wlać (po 100 ml do każdego cylindra?). Temat dotyczy co prawda Xedosa 2.0, a ja mam 626 GE 2.0 Może wlać mniej tej nafty?
Planuję to połączyć z wymianą oleju (za ok. 4000 km). Myślę o zalaniu wtedy silnika full syntetykiem.
Tak sobie myślę, że może to niskie spalanie oleju w mojej Madzi świadczy tylko o zapieczeniu pierścieni, a nie o ich zużyciu?
Czy ktoś z Was robił taki eksperyment z naftą w silniku FS?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
bazyl wspaniały napisał(a):BratCukierka napisał(a):jedrekla7 a na jakim oleju jeździłeś i jaki masz teraz. Może zalej Valvoline MaxLife 10W40 oczywiście poprzedziłbym to płukanką silnika, żeby usunąć resztki motodoktora i wtedy obserwuj ubytki oleju
dobrze prawiszale jeśli pierścienie padaka to niewiele to da
U mnie gdy tak zrobiłem to dopiero się zaczęło

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=59617&hilit=%C5%82ysy
- Od: 25 maja 2008, 20:26
- Posty: 439
- Skąd: ノヴィ・ソンチ KNS
- Auto: CA B6 95'+gazBRC Blos
Subaru OBK EJ251 01'
Hazu napisał(a):chciałeś się zamienić
Sorry ale ja nawet sobie z tego nie zdawałem sprawy,okazało się dopiero gdy uszczelnili mi silnik,zresztą to Ty napierałeś,żeby się zamienić. W Twoim też na pewno by coś się znalazło
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=59617&hilit=%C5%82ysy
- Od: 25 maja 2008, 20:26
- Posty: 439
- Skąd: ノヴィ・ソンチ KNS
- Auto: CA B6 95'+gazBRC Blos
Subaru OBK EJ251 01'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6