Strona 5 z 5

PostNapisane: 29 lip 2007, 01:17
przez Widelec
to ja się podepnę i spytam – klekocze mi moje V6 (w końcu czemu miałoby nie klekotać :P ) – opłaca się wymieniać czy to jednak sprężyny na wałkach rozrządu?

PostNapisane: 29 lip 2007, 08:39
przez tomekrvf
Widelec napisał(a):klekocze mi moje V6 (w końcu czemu miałoby nie klekotać ) – jak w końcu jest z tymi zaworkami? opłaca się wymieniać czy to jednak sprężyny na wałkach rozrządu?

Wymień sprężyny na wałkach. Ja zaworek wymieniłem profilaktycznie.
Chociaż przy przebiegu w okolicach 150-200 kkm prawdopodobnie w każdej maździe ten zaworek będzie trochę przytarty i sprężyna nie będzie trzymała parametrów. Zaworek wymieniłem też w BG no i oczywiście był przytarty i sprężyna była za krótka

PostNapisane: 31 lip 2007, 18:17
przez Bodek
Witam. Może zadam troche dziwne pytanie, ale dlaczego mówice na to zawór upustowy?? Czyż nie jest to zaworek zwrotny??

PostNapisane: 31 lip 2007, 23:26
przez tomekrvf
Czyż nie jest to zaworek zwrotny??

Nie.
Zawór upuszcza nadmiar ciśnienia jaki może wytworzyć pompa oleju.

PostNapisane: 2 sie 2007, 18:43
przez max
Wodzu napisał(a):A zdradzisz koszty popychaczy i czy był problem z dostaniem takowych??


ja kupilem po hurtowej cenie 32zl problemu z dostaniem raczej niema ;)

Re: Zawor upustowy w pompie oleju!!

PostNapisane: 21 wrz 2014, 01:11
przez Murray
Witam.
Wczoraj wymieniałem olej na nowy Valvoline Max Life 10W/40 oraz przy okazji wymieniłem kompletny oryginalny zaworek.
Efekty: to zrobione jak na razie 30 km do tego w ciszy bez klekotu :D .
Mam nadzieję że tak pozostanie, 3 lata albo i 4 się głowiłem skąd klekot dochodzi, co jest jego przyczyną :| na 2 biegu lub 4 przy 1,5 czy 2 tys. obrotów.

Dopisano 21 wrz 2014 21:45:

No i stało się klekot jakby obijanych kuleczek powrócił, może to wina oleju i jego lepkości, nie wiem już sam.
Mam też taką cichą nadzieje że ten klekot ucichnie z czasem że okażę się jednak że to wina tego zaworka jak nie to pewnie pada któryś popychacz :|