Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.

Postprzez ts80 » 22 paź 2007, 15:03

dcc69 napisał(a):A gdzie ten regulator ciśnienia sie znajduje??
czy to nie bedzie taka czarna plastikowa bańka z prawej strony tutaj jak wychodzą rurki z paliwem od zbiornika?
Po tej stronie co bateria.
Jesli to to to co tam moze ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu?
Moze masz racje.? Jak tylko bede wiedział gdzie to jest to zaraz bede nad tym pracował. :D
Bo kiedys jak odkręcałem korek od wlewu paliwa to słyszałem syczenie a teraz nie ma czegoś takiego czyli moze to to ciśnienie??


bańka, o której prawdopodobnie piszesz to kanister-pochłaniacz par paliwa
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2007, 17:34
Posty: 38
Auto: MAZDA 626 '96 1.8 90KM

Postprzez dcc69 » 22 paź 2007, 18:50

Juz wiem ze regulator ciśnienia zamocowany jest do listwy z wtryskami.
Zostały mi 2 rzeczy do sprawdzenia.
Regulator i pompa paliwa.
Regulator jakis czas temu wymieniłem bo zlokalizowałem ze po rozgrzaniu nim właśnie mi ucieka paliwo do przewodów od podcisnienia.
Obstawiałbym bardziej pompe paliwa. Były własciciel niby ją wymieniał bo stara się spaliła z braku PB ale jaka została załozona to nikt nie wie??
Jak to napisał sołtys "że pompa paliwa zaczyna pracować po odpaleniu auta jeżeli regulator lub zawór zwrotny pompy nie trzyma to auto nie ma odpowiedniego ciśnienia paliwa przy odpaleniu"
tak własnie moze być ze pompa nie trzyma i zonk.
O najblizszej wymianie jak i próbie wymiany powiadomię kolegów zeby było dla potomnych.

Jak dobrze ze odsuneliśmy Kaczuchy ....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Hazu » 22 paź 2007, 19:28

dcc69 napisał(a):Jak dobrze ze odsuneliśmy Kaczuchy ....


No nie zupełnie.

Teraz mamy Kaczora Donalda cudotwórce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez dcc69 » 22 paź 2007, 20:16

emarek !!! Podobno sobie ... :D
No dobrze zadałem Tobie to pytanie na gg ale zadam jeszcze tu.
Silnk krokowy gdzie go znaleźć??
I jak wyczyścić?
I czy on moze mi w czymś tu szkodzić??
Mam jeszcze 1 listwe z wtryskami i regulatorem ciśnienia załozymy i zobacze.
Ale to dopieo jak się ociepli bo przy takim mrozie to ...
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez dcc69 » 24 paź 2007, 13:24

Witajcie.
Mam pytanie.
Kolega ma do sprzedania pompe paliwa z Mazdy 2 litrowej tyle ze rocznik 1992 w tej starszej budzie niz moja.
Czy pompa paliwowa pasuje od jego wozu do mojego 2l GE?
Pozdro. :D
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Grzyby » 24 paź 2007, 13:34

dcc69. Zauważyłeś już że szukajka podaje czasami dziwne wyniki?
A wiesz skąd one się biorą? Właśnie z takie skakania po tematach jakie uskuteczniasz w tym momencie.

Temat dotyczy kopcenia przy odpalaniu a o czym teraz rozmawiasz?
O pompie paliwa od GD – jaki to ma związek do ciężkiej choroby.
Załóż nowy temat zgodnie z regulaminem a nie śmieć gdzie popadnie.




A potem są pretensje że szukajka pokazuje jakieś śmieci :| <glupek2>
Ostatnio edytowano 24 paź 2007, 13:49 przez Grzyby, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Grzyby » 24 paź 2007, 13:48

I dodatkowe ogólne info – od teraz każdy post nie na temat skończy w koszu.

dcc69, na samym początku tematu narzekałeś na szukajkę, a sam zrobiłeś z tego tematu (Kopcenie podczas odpalania) totalny, niekończący się śmietnik o wszystkim.

KONIEC.

Do pogaduszek jest czateria lub pw.
Kwestie nie związane z tematem proszę poruszać poza nim.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez dcc69 » 29 paź 2007, 08:32

Witam.
W piątek załozyłem nową kopułke i nowy palec rozdzielacza.
Zakupioe rzeczy w sklepiku u Smirnoffa. :D
Wszystko pasuje wystarczyło podac numer i dobrana kopułka z palcem na odległośc. W sklepach szukali mi i szukali i nic nie mogli znależć. No ale ja nie o tym bo kooordynator obserwuje i ... :D
Po wymianie kopułki zaobserwoaałem duzo lepsze odpalanie.
I co do kopcenia tez jest duzo mniejsze.
Mimo chłodu na benzynie prawie nic nie kopci ale jak juz przejde na LPG to wtedy tak.
Ale to juz jest z lpg tak jest ze paruje nam w powietrze chmurka. <killer>
Mysle ze i tak oprocz tego ze troszeczke jednak bierze olej bo na 1000km poszło mi jakies 0.1 l czyli cos zaczyna sie dziać i z silnikiem ale to jeszcze nie jest tragedia.
Mysle ze małymi krokami doszedłem do finału i tematu i problemów.
Bo autko chodzi juz jak zegarek została jeszcze tylko pompa lub regulator ciśnienia ale o tym w innym temacie lub napisze tu co sie poprawiło dzięki czemu. :D
Pozdrowionka <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

PostTen post został usunięty przez Leszek 6 mar 2011, 14:26.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Leszek 6 mar 2011, 14:27.
Powód: OT

Postprzez Grzyby » 13 lis 2007, 10:56

dragacevsky, jakbyś zajrzał na ostatnie strony wątku o olejach to byś coś ciekawego przeczytał.
Jak dymić zaczęła przed chwilą – zrób płukankę i zalej nowy olej.
Tutaj już nie odpisuj.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Xavier » 16 lis 2007, 10:01

Grzyby ...wątpię by płukanki takie czy inne pomogły.
dragacevsky – Generalnie nie nerwowo. Obecnie z uwagi na temperatury dymu z rury wizualnie jest więcej. Tym bym się nie sugerował. Niby kolor jest....ale...
Jak ze stanem oleju? Ubywa czy nie? A jeśli tak to ile?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 17:03
Posty: 535 (0/1)
Skąd: Lodz

PostTen post został usunięty przez Leszek 6 mar 2011, 14:27.
Powód: OT

Postprzez Grzyby » 16 lis 2007, 11:38

Xavier napisał(a):Grzyby ...wątpię by płukanki takie czy inne pomogły

Żadne ryzyko spróbować. Koszt raptem 16zł + nowy olej.
A skoro problem pojawił się świeżo, to jest szansa. Niewielka ale zawsze.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez dcc69 » 13 gru 2007, 22:32

Witam.
Wczoraj po kolejnym prawie tysiącu km dolałem 0,3 l oleju i poziom na bagnecie jest w połowie między mini a max.
Ale zaczyna się jednak coś dziać.
Dziwne jest ze stan na minimum utrzymywał sie dość długo.
Ale kiedy przedwczoraj zaczęło mi dziwnie klepać jakby zawór postanowiłem dolać jednak oleju.
Moze wystarczyło wlac 0,2 ale poleciała mi ręka :P
Co to jest ze na wskaźniku pokazuje bardzo długo poziom na minimum i nie schodzi poniżej i czy radzicie zbierac częsci na remoncik silnika?
Czy oprócz pierścieni i uszczelki powinienem coś jeszcze kupić?
A co do pierścieni czy są o wiekszych wymiarach i rózne rozmiary czy jest jeden wymiar?
I czy kupowanie takie wcześniej ma sens?
Czy lepiej wszystko na wiosnę jak się ociepli rozebrać sprawdzić i dopiero zamówić a teraz odkładać kasę?
Pozdrawiam.
dcc69
:)
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Grzyby » 13 gru 2007, 23:10

dcc69 napisał(a):lepiej wszystko na wiosnę jak się ociepli rozebrać sprawdzić i dopiero zamówić a teraz odkładać kasę?

właśnie tak :)

dcc69 napisał(a):co do pierścieni czy są o wiekszych wymiarach i rózne rozmiary czy jest jeden wymiar?

praktycznie nie spotyka się innych jak nominały.

dcc69 napisał(a):Czy oprócz pierścieni i uszczelki powinienem coś jeszcze kupić?

usczelniacze, ale litości – było już o tym tyle razy że nawet "kandydat" powinien na to trafić :P ;)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez dcc69 » 3 lut 2008, 18:23

Witam Wszystkich.
Dawno nie odpisywałem a juz zwłaszcza w swoim temacie ale trzeba małe sprostowanko napisać po obserwacjach przeszło 3 miesięcznych.
A więc co do leju znika i to coraz bardziej. Przez 3 miechy poszło mi ponad pół litra oleju przy jakis 1100-1300 km. <killer>
Ale zauwazyłem ze i płyn zaczął mi ubywac. W wyrówwnawczym prawie go nie ma a w chłodnicy jak odkreciłem korek ledwie na dnie w oczku też go było tam.
Sprawdzałem ciśnienie i jest w granicach 11,5 – 12 , 5.
Gośc mi powiedział ze pierscienie nie będą to.
Ze on obstawia bardziej na uszczelke.To miałoby wg jego teori byc tak ze sąsiednie 2 cylindry mają przedmuchy i tam dlatego świece są okopcone bo jest gorsze spalanie bo jest wiecej oleju i moze płynu.
Kopcenie zaraz przy odpaleniu dlatego bo jednak jak zbierze sie tego oleju to musi to sie wypalic.
Gostek zajmuje sie tylko Japońcami a zwłaszcza Mitsu ale robi tez Madzie i Hondy.
Jesli tak to zostałoby tylko uszczelniacze i uszczelkę wymienić wg jego teori??
Co Wy na to??
Idzie wiosna tak wiec czas pomyslec nad pracą przy aucie !!!! <jupi>
Jak powinno się zachowywać autko które bierze i olej i płyn?
Napiszcie jak mieliście podobne ubytki.
Pozdrawiam.
dcc69
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez qbass » 3 lut 2008, 18:30

dcc69 napisał(a):Gośc mi powiedział ze pierscienie nie będą to.

A ja obstawiam, że będą :) Masz pewnie zapieczone/zużyte olejowe, więc ciśnienie jest w porządku.
dcc69 napisał(a):Jesli tak to zostałoby tylko uszczelniacze i uszczelkę wymienić wg jego teori??

Nie warto przy okazji dorzucić kilku stówek, wymienić pierścienie i mieć pewność?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Grzyby » 3 lut 2008, 18:34

qbass napisał(a):
dcc69 napisał(a):Gośc mi powiedział ze pierscienie nie będą to.

A ja obstawiam, że będą :) Masz pewnie zapieczone/zużyte olejowe, więc ciśnienie jest w porządku.
dcc69 napisał(a):Jesli tak to zostałoby tylko uszczelniacze i uszczelkę wymienić wg jego teori??

Nie warto przy okazji dorzucić kilku stówek, wymienić pierścienie i mieć pewność?

w 100% popieram
Wielu już próbowało robić tylko uszczelniacze – efekt był ZAWSZE ten sam.
Przy zapieczonych pierścieniach ciśnienie jest oki – co innego jakby ich nie było :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez dcc69 » 3 lut 2008, 19:12

No dobrze ale jak juz przeczytałem kiedyś ze nie jeden z kolegów zrobił wymianę pierscieni i...
Efekt był taki sam ze kopciło autko dalej.
Ja bym sprobował zrobić to sam tzn uszczelka i uszczelniacze to dałbym radę i jeszcze zrobiłbym fotorelacje ale te pierscienie to nie wiem.
Koszt pierscionków ile z 200-300?
Ojciec moj mówi ze tu są tuleje owalne i nie jest to tak prostejak w komarku <lol>
Bo tak koszt 1000 zl to troszke mnie rozwala :D
Dlatego jestem Zosia samosia i mówie uszczelki to nie problem bo juz i tak wiele sam zrobiłem w tym wozie i wszystko gra ale mówie te pierscienie czy robiliscie cos takiego sami?
A do Grzybka mam pytanko do jakiego forum mam dać pytanko odnosnie alarmu??
Pytam bo miałem z nim ostatnio problem ...
Ale to na odpowiednim forum. Moze tez cos sie da fotografowac?? ;)
Pozdro.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6