Czujnik włączający wentylator, czujnik temperatury. 626 GD
To jest czujnik temp. płynu chłodzącego. Pod wpływem zwiekszania się temperatury płynu zwiększa sie przewodzenie do masy czujnika (masa czujnika=masa silnika=calego pojazdu) i wskaznik pokazuje wyzszą temperaturę to jest ten pojedynczy. Podwójny jest dla sterownia aby mogł dobrac odpowiednią dawkę paliwa i kat wyprzedzenia zapłonu. Jeśli go odepniesz, to bedziesz miał problem z uruchomieniem silnika na gorąco, a jesli on sie zewrze, to bedziesz miał problem z uruchomieniem silnika na zimno. W skodzie octavii 1,9 TDI (110KM) znajduje on się z tyłu wkręcony do bloku. Czujnik dla wentylatora znajduje się w chłodnicy.
Jeśli chodzi o gazowanie baku, to zaworek w baku ma wpuszczac powietrze do baku, ktore ma iść w miejsce ubywającego paliwa. Nadciśnienie jest spowodowane złym odpowietrzeniem zbiornika (to akurat musiałem zrobic w mojej madzi bo wypadła dziura w przelewie i nie mogłem tankowac do pełna). Do tego dochodzi filtr węglowy par paliwa i zaworki do niego. pzdr
Jeśli chodzi o gazowanie baku, to zaworek w baku ma wpuszczac powietrze do baku, ktore ma iść w miejsce ubywającego paliwa. Nadciśnienie jest spowodowane złym odpowietrzeniem zbiornika (to akurat musiałem zrobic w mojej madzi bo wypadła dziura w przelewie i nie mogłem tankowac do pełna). Do tego dochodzi filtr węglowy par paliwa i zaworki do niego. pzdr
- Od: 13 cze 2008, 00:42
- Posty: 6
- Skąd: Krosno
- Auto: 626 GD 2,2i liftback
adusja napisał(a):To jest czujnik temp. płynu chłodzącego. Pod wpływem zwiekszania się temperatury płynu zwiększa sie przewodzenie do masy czujnika (masa czujnika=masa silnika=calego pojazdu) i wskaznik pokazuje wyzszą temperaturę to jest ten pojedynczy. Podwójny jest dla sterownia aby mogł dobrac odpowiednią dawkę paliwa i kat wyprzedzenia zapłonu. Jeśli go odepniesz, to bedziesz miał problem z uruchomieniem silnika na gorąco, a jesli on sie zewrze, to bedziesz miał problem z uruchomieniem silnika na zimno. W skodzie octavii 1,9 TDI (110KM) znajduje on się z tyłu wkręcony do bloku. Czujnik dla wentylatora znajduje się w chłodnicy.
Jeśli chodzi o gazowanie baku, to zaworek w baku ma wpuszczac powietrze do baku, ktore ma iść w miejsce ubywającego paliwa. Nadciśnienie jest spowodowane złym odpowietrzeniem zbiornika (to akurat musiałem zrobic w mojej madzi bo wypadła dziura w przelewie i nie mogłem tankowac do pełna). Do tego dochodzi filtr węglowy par paliwa i zaworki do niego. pzdr
Ten podwójny chyba nie za bardzo ma zastosowanie w samochodzie z gaźnikiem
- Od: 13 maja 2008, 07:36
- Posty: 21
- Auto: Mazda 626 1.8 91r
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Siw-y napisał(a):czujnik temp
tak to jest czujnik temperatury, ale czy ma on jakieś symbole, numery itp oznaczenia?
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Siw-y napisał(a):Podaj mi Vin
PW
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
EPC mówi, że ten czujnik nie występuje jako samodzielna część,
musisz ja zakupić razem z obudową termostatu, której numer jest GMAF20115172B (F201-15-172B)
Zapytaj o to Karola to Ci z ASO ściągnie, sądzę, że w stówce się zmieścisz
musisz ja zakupić razem z obudową termostatu, której numer jest GMAF20115172B (F201-15-172B)
Zapytaj o to Karola to Ci z ASO ściągnie, sądzę, że w stówce się zmieścisz
Siw-y napisał(a):jak tak to prawdopodobnie daje sygnał na wskaźnik na desce
to się nie piekli, i bez wskaźnika można jeździć
Siw-y napisał(a):w stówce się zmieścisz
a to poszukam jako samodzielny lun czegoś tańszego
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
PLaster napisał(a):Przypadkiem uszkodził mi się czujnik. Tak po prostu pękł, może ze starości – nie ważne.
I tu mam pytanie, jaki to czujnik? Jakieś symbole?
No to może to być czujnik, albo od tempratury silnika, który leci do komputera (chyba 3 przewodowy), albo od wskaźnika na desce (1 przewodowy), albo włącznik wentylatora(też 1-przewodowy) ewentualnie jeszcze chyba 2 przewodowy był od klimy
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
PLaster to jest czujnik od załączania wentylatora na 100%
wiem bo jak kupiłem auto to też był uszkodzony , pasuje tez od innych modeli mazdy ja mam z 323 BF
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
oki, dzięki chłopaki za info
po niedzieli się tym zajmę
po niedzieli się tym zajmę
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
jest to termiczny wyłącznik wentylatora chłodnicy, jak się zrobi cieplej ugotujesz silnik. Zwarcie tego kabelka do masy włączy wentylator na stałe.
Zamiennik w intercarsie kosztuje 39 zł chyba jak poszukam to podam później numer
Zamiennik w intercarsie kosztuje 39 zł chyba jak poszukam to podam później numer
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
to w 2.2 załącza wentylator pa masie a nie odcinając masę??
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
adam626 napisał(a):jest to termiczny wyłącznik wentylatora chłodnicy
tak, zgadza się
adam626 napisał(a):jak się zrobi cieplej ugotujesz silnik
już dziś to zauważyłem jadąc do pracy i stojąc w korku
no ale włącza się ogrzewanie i temperatura silnika spada, ale w kabinie rośnie
steven napisał(a):to w 2.2 załącza wentylator na masie a nie odcinając masę
przetestuje to dziś, bo mam do przejechania 150km
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
numer intercars 1.850.189
nie tylko 2.2 włącza po masie, w F8 1.8 miałem tak samo
nie tylko 2.2 włącza po masie, w F8 1.8 miałem tak samo
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
ADAM626 dzięki wielkie
– to po co w 2.0 tak to udziwnili ;p japońskie głuptasy! 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
dzięki chłopaki, już rozmawiałem z NipponCar na radzymińskiej i dostępne są dwa rodzaje, ponoć oryginalny za 50zł i włoski zamiennik za 38zł.
Jutro będę zamawiał.
Jak sądzicie, czy warto dopłacić 12 zł za oryginał? Wg mnie to chyba część mniej istotna do pracy auta.
Jutro będę zamawiał.
Jak sądzicie, czy warto dopłacić 12 zł za oryginał? Wg mnie to chyba część mniej istotna do pracy auta.
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6