Czujnik poziomu paliwa-naprawa,wymiana, kupno GD

Postprzez Rekin » 22 lip 2006, 00:10

Żaróweczka wymieniona więc to odpada , Ps. jak znajdę drugi to dam znać Negoiu :) napewno
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Waluś » 22 lip 2006, 10:06

jak masz okazję kupić sam czujnik nawet za 50 to kup. Mało kto chce to rozkompletować. Zwykle chcąsprzedawaćcałość razem z pompą za 200 heh
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Negoiu » 22 lip 2006, 10:54

Też tak myślę, że 50 dych jest ok. W moim przypadku potrzebny tylko ten opornik, bo reszta działa dobrze.Poza tym ja nie mam pompy w baku...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2006, 11:23
Posty: 149
Skąd: Poznań
Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG

Postprzez Rekin » 22 lip 2006, 22:21

Negoiu masz namiary na priv na gośćia co to posiada za 50PLN pozdrawiam :)
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Negoiu » 14 lip 2007, 14:05

Po roku doczekałem się naprawy tego nieszczęsnego czyjnika. I od razu informuję. Do GD były różne czujniki, tzn ja miałem opornik w kształcie walca owiniętego drucikiem natomiast w zeszłym tygodniu kupiłem do GD 2.0 wtrysk. Na zdjęciu wydawał mi się podobny, lecz po kupnie i rozkręceniu okazało się,że opornik jest nowocześniejszy i stanowią je zatopione w plastiku druciki. Widziałem też inne cuda więc nawet nie chcę myśleć ile typów mogło być.


Po małych przeróbkach udało się złożyć z dwóch i jeden i pieknie działa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2006, 11:23
Posty: 149
Skąd: Poznań
Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6