Układ podbijania obrotów przy obciążeniu.

Postprzez Gość » 6 wrz 2007, 18:45

Witam

Niedawno zadawalem wam pytanie dlaczego przy "pompowaniu" pedalu hamulca spadaja mi obroty silnika. Stanelo na przeciazeniu elektrycznym (ze niby alternator nie wyrabia).

Dzisiaj zauwazylem inna rzecz – otoz kiedy mam ustawiony nawiew do kabiny na pozycjii
3 to obroty wzrastaja do ok 1100 i tak sie utrzymuja caly czas. Na innych pozycjach wszystko jest w porzadku.

Nie zawracalbym wam tylka, ale jestem z tych co wszedzie wietrza problem;). Pompuje hamulcem obroty spadaja, wlaczam nawiew wzrastaja co do cholery dolega mojemu autku?

ps. mama nadzieje, ze wreszcie nazwalem temat poprawnie;).
Gość
 

Postprzez es » 6 wrz 2007, 19:36

Obstawialbym jakies wymysly w ukladzie wezykow podcisnienia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez scigacz220 » 21 wrz 2007, 22:28

Miezwinsky napisał(a):Witam

Niedawno zadawalem wam pytanie dlaczego przy "pompowaniu" pedalu hamulca spadaja mi obroty silnika. Stanelo na przeciazeniu elektrycznym (ze niby alternator nie wyrabia).
.


Niedokładnie-pompa od działania hamulców połączona jest z kolektorem czy jakoś tak dzięki temu masz ciśnienie również w hamulcach dzięki silnikowi. Dlatego wtedy potrafią spadać obroty (u mnie tak jest i tak obstawiam choć specjalnie teraz nie spadają).

Co do Przy nawiewie to może tutaj akurat alternator wyrabia i w tym celu "w celu" uniknięcia zbytniego obciążenia alternatora, silnik podwyższa obroty w celu wyrobienia z prądem... Może niech wypowiedzą się fachowcy...:)
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 22:07
Posty: 34
Skąd: Brzeg
Auto: Mazda 626 2.0i GD 1989 95 KM

Postprzez Redoo » 22 wrz 2007, 07:18

Miezwinsky hmm pomysle nad tym!uzupełnij profill jaki masz samochodzik bedzie prosciej :D
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Gość » 23 wrz 2007, 21:42

Profil uzupelniony (jesli to o to chodzilo;))

Co do hamulcow to faktycznie calkiem normalny objaw, a nawet korzystny podobno, gdyz swiadczy o sprawnym serwo. Tyle sie dowiedzialem na ten temat. Natomiast rosnace obroty dalej pozostaja zagadka??


Pozdrawiam[/b]
Gość
 

Postprzez Adam626GD » 30 wrz 2007, 23:41

Rosnące obroty to jest układ w maździe który zwiększa obroty podczas zwiększonego poboru prądu. U mnie np po włączeniu świateł mijania obroty lekko wzrastają. Znalazłem układzik który wykonuje to zadanie. Przynajmniej w silniku na gaźniku tak jest. Być może podobnie z wentylatorem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6