Witam
Niedawno zadawalem wam pytanie dlaczego przy "pompowaniu" pedalu hamulca spadaja mi obroty silnika. Stanelo na przeciazeniu elektrycznym (ze niby alternator nie wyrabia).
Dzisiaj zauwazylem inna rzecz – otoz kiedy mam ustawiony nawiew do kabiny na pozycjii
3 to obroty wzrastaja do ok 1100 i tak sie utrzymuja caly czas. Na innych pozycjach wszystko jest w porzadku.
Nie zawracalbym wam tylka, ale jestem z tych co wszedzie wietrza problem;). Pompuje hamulcem obroty spadaja, wlaczam nawiew wzrastaja co do cholery dolega mojemu autku?
ps. mama nadzieje, ze wreszcie nazwalem temat poprawnie;).
Układ podbijania obrotów przy obciążeniu.
Strona 1 z 1
Miezwinsky napisał(a):Witam
Niedawno zadawalem wam pytanie dlaczego przy "pompowaniu" pedalu hamulca spadaja mi obroty silnika. Stanelo na przeciazeniu elektrycznym (ze niby alternator nie wyrabia).
.
Niedokładnie-pompa od działania hamulców połączona jest z kolektorem czy jakoś tak dzięki temu masz ciśnienie również w hamulcach dzięki silnikowi. Dlatego wtedy potrafią spadać obroty (u mnie tak jest i tak obstawiam choć specjalnie teraz nie spadają).
Co do Przy nawiewie to może tutaj akurat alternator wyrabia i w tym celu "w celu" uniknięcia zbytniego obciążenia alternatora, silnik podwyższa obroty w celu wyrobienia z prądem... Może niech wypowiedzą się fachowcy...
- Od: 1 lis 2006, 22:07
- Posty: 34
- Skąd: Brzeg
- Auto: Mazda 626 2.0i GD 1989 95 KM
Profil uzupelniony (jesli to o to chodzilo;))
Co do hamulcow to faktycznie calkiem normalny objaw, a nawet korzystny podobno, gdyz swiadczy o sprawnym serwo. Tyle sie dowiedzialem na ten temat. Natomiast rosnace obroty dalej pozostaja zagadka??
Pozdrawiam[/b]
Co do hamulcow to faktycznie calkiem normalny objaw, a nawet korzystny podobno, gdyz swiadczy o sprawnym serwo. Tyle sie dowiedzialem na ten temat. Natomiast rosnace obroty dalej pozostaja zagadka??
Pozdrawiam[/b]
-
Gość
Rosnące obroty to jest układ w maździe który zwiększa obroty podczas zwiększonego poboru prądu. U mnie np po włączeniu świateł mijania obroty lekko wzrastają. Znalazłem układzik który wykonuje to zadanie. Przynajmniej w silniku na gaźniku tak jest. Być może podobnie z wentylatorem
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6