Kolejność podłączenia przewodów WN

Postprzez Maverick » 18 lis 2006, 15:00

Mam do was prosbe o pomoc w podlaczeniu przewodow WN do kopulki.
Dzis chcialem zobaczyc w jakim stanie jest kopulka.
Odpiolem "–" od akumulatora, odpiolek przewody (mniejwiecej przygladajac sie im, odkrecilem kopulke.
Wygladala na dobra, oczyscilem z delikatnego prochu srubokretem przeczyscilem styki wewnatrz kopulki (co chyba nie bylo najlepszym pomyslem), apropo to wsrodku kopulki to jest "palec" ??
Tech go przetarlem szmatka skrecilem, zalozylem przewody, odpalam silnik i.... niestety cos zepsulem bo nie pracuje tak jak powinien, jakos dziwnie jak by nie palil na ktorys cylinder.
I nie wiem w czym tkwi wina.
Ponizej zdjecia kabli i kopulki zerknijcie czy kolejnosc podlaczenia jest prowidlowa, jesli tak to prosze doradzcie jak to naprawic.
W poniedzialek kupie nowa kopulke i palec ale nie wiem czy to tylko w tym twki problem.
Z gory wielkie dzieki.
Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2004, 01:01
Posty: 73
Skąd: Rzeszów
Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9

Postprzez Jaksa » 18 lis 2006, 15:18

Kolejnosc zapłonu to 1-3-4-2 na kopułce powinien byc oznaczony 1 cylinder dodam ze palec kreci sie w prawo ( tak jak wałki rozrządu )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Maverick » 18 lis 2006, 16:01

Obrazek
Czyli mam rozumiec ze do gniazda oznaczonego A mam podpiac z wczesniejszego zdjecia kabel 1 ? (cylindeg od rozrzadu)
A dalej... ? moglbys mi napisac dla pewnosci:
A -1
B – ?
C – ?
D – ?

Bo z tego by wynikalo ze jezdzilem chyba na jakims dziwnym podpieciu przewodow, bo na 99,9% mialem tak jak na wczesniejszych zdjeciach (swiadcz o tymulozenie kabli, inaczej trzeba je naciagac strasznie).

Aha jeszcze jedno pytanko czy zle podpiecie przewodow moze cos uszkodzic ??
I czy czesc ze zdjecia to jest palec, bo jest jakos dziwnie klejona... wiec musze to kupic.
Obrazek

Jeszcze raz dzieki....
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2004, 01:01
Posty: 73
Skąd: Rzeszów
Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9

Postprzez Przemo » 18 lis 2006, 18:27

Maverick podłącz tak jak na fotach poniżej.
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez Maverick » 18 lis 2006, 19:16

Wielkie dzieki Przemo, uratowales mnie przed holowaniem do mechanika :)
No nic mam nauczke ze nastepnym razem trzeba sie lepiej przyjrzec zaniem sie rozmontuje.
Pozdrawiam...

Do moderratora, jak uwazasz ze temat jest zbedny usun. Ale mysle ze moze sie przydac. Bo sam szukalem czegos co mnie moglo naprowadzic i niestety nie znalazlem.
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2004, 01:01
Posty: 73
Skąd: Rzeszów
Auto: Była Madzia 626 GC 2.0
Madzia 626 GD coupe 2.0 DOHC
Madzia Mx-6 2.5 V6
Volvo C70 2.4 Turbo
A teraz szukam Xedosa 6 lub 9

Postprzez jacks » 23 cze 2007, 11:33

Witam

A jak powinny byc podlaczone przewody w silniku 1.8 V6 ?? Bo chcialbym sie upewnic czy sa podlaczone w odpowiedniej kolejnosci
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 08:00
Posty: 131
Skąd: Mława
Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6