Bierze mi olej , jak zaradzić

Postprzez Hazu » 21 lip 2006, 22:33

Gumki to ja kupuję jak idę bara bara z żoną. :P
Irekkk napisał(a):Ale słyszałem ze po .... tam doktorach pomoże ... czy to bajka

Właścicielowi na pewnie tak ale nie silnikowi.

Ps.
Przykra sprawa z ta twoją mazdeczką.
Poczytaj trochę forum o branu oleju będziesz miał jasność.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez GofNet » 22 lip 2006, 00:22

Cóż. MotoDoktor... Jak nie pomaga, to nie pomoże. Możesz przetestować Ceramizer, ale też raczej mizerne szanse. Najlepiej wymień uszczelniacze (oryginalne) i/lub pierścienie uszczelniające (oryginalne) a powinno pomóc.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Jaksa » 22 lip 2006, 16:35

Huano napisał(a):podejrzanie niedrogo
Przeliczmy.....
Uszczelka głowicy – ok 205 zł
Uszczelka pokrywy zaworowej – ok 75 zl.
Uszczelniacze zaworowe ( powiedzmy ze zamiennik ) ok 60 zeta
Uszczelniacz wałka rozrządu – ok 40 zł
Uszczelka kolektora ssącego 25-30 zł
Mamy jakies 410 zł. dodaj jeszcze obróbkę głowicy ( w punkcie – szlif gniazd , dotarcie zaworów , planowanie ) koszt w Warszawie za 16 zaworową głowicę 350zł ..... juz mamy 760zł. a gdzie robota mechanika ktory musi zdemontowac i zamontowac głowice?? Ten człowiek chyba nie wie co go czeka <lol>

Powiedzmy ze głowica będzie zrobiona na tip-top......a co z dołem silnika?
Jak gorę zrobisz poprawnie a dołu nie dotkniesz , to dobiero będzie łykac.....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Rekin » 28 lip 2006, 11:36

Huano napisał(a):

Hmm... podejrzanie niedrogo... Jak orientowałem sie w cenie uszczelki pod "klawaiturą" to sama uszczelka kosztowała 170 zł (oryginał, cena sprzed około pół roku). Uszczelniacze po około 25-30 PLN – kolejna 100 – a to juz prawie 270 PLN... A gdzie uszczelka pod głowicę, planowanie głowicy, reszta robocizny?? Podpytaj się jeszcze na jakich podzespołach bedzie to robił – bo uszczelki pod głowicę i pod klawiaturę to powinienies mieć jednak oryginał... (klawaitura przerabaiana kilkukrotnie na zamiennikach – sie nie spisują jak trzeba)...



Masz racje Boss z warsztatu myslał że to 8 zaworowiec i policzył za ósemke za 16v wyjdzie 300PLN drożej <killer>
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez arekzgorek » 28 lip 2006, 15:07

Rekin napisał(a):Masz racje Boss z warsztatu myslał że to 8 zaworowiec i policzył za ósemke za 16v wyjdzie 300PLN drożej <killer>
Dziwny ten Boss.
MAZDA 626, 2,0 16V, 1998, 116kM, GF, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2005, 08:16
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 626, Volvo S80 T6

Postprzez Rekin » 30 lip 2006, 23:58

<lol>
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez rrrradek » 1 sie 2006, 09:12

es napisał(a):Jaksa twierdzi, ze mozna stosowac pierscienie RIK


Ja mam takie pierścienie wymieniane u Jaksy. przejechałem już 2500 km i nic nie ubyło. Te pierścienie są ok bo juz wiele osób, jak poczytasz na forum, je założyło i przejechało sporo i jest ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2004, 10:14
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2.0i 16V GE FS 1995r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6