Wymiana płynu w chłodnicy.
1, 2
Czesc wam.Mam Mazde 626 2.0 rocznik 1990.Wymienili mi plyn w warszatcie bo byl po wypadku i byla nowa chlodnica.Powiedzial facet ze wlal wszystko czyli 5 litrow i zebym sobie dolal.Wiec ja dolalem przez ten koreczek po srodku chlodnicy,a chyba powinno sie przez zbiornik wyrownawczy.I zalalem pod sam korek, i pojezdzilem nim, i w zbiorniczku jest pusto.Co mam zrobic?
- Od: 3 lut 2006, 23:34
- Posty: 6
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 90r. 2.0i GD,automat
warsztat Przenoszę
Wchodzi raczej wiecej niz 5 l... Podejrzewam ze 6,5-7?
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
2.0 8v: 7,5l (benzynowy)
2.0 12v: 7,5l (benzynowy)
2.0 DOHC: 9,5l (Diesel)
Pozdrawiam
..::GofNet::..
2.0 12v: 7,5l (benzynowy)
2.0 DOHC: 9,5l (Diesel)
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet U mnie też czeka wymiana płynu ile ja potrzebuję tej cieczy do 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 90r . Ps. i odrazu podpowiedźcie jak mam go wymienić
dzięki z góry
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
To jak w koncu powinno sie lac? Tylko do zbiorniczka czy przez korek na chłodnicy tez? Ja mam na chlodnicy tylko taki metalowy co sie przekreca o jakies 90 stopni w prawo, chyba sluzy do odpowietrzania.
Jaki to ma byc plyn? Jakis konkretny czy moze byc zwykly ze stacji?
Dzieki
Jaki to ma byc plyn? Jakis konkretny czy moze byc zwykly ze stacji?
Dzieki
- Od: 23 maja 2006, 18:23
- Posty: 24
- Skąd: Łódź
- Auto: Honda Accord Coupe '98 2.0 iES
Adasi napisał(a):Tylko do zbiorniczka czy przez korek na chłodnicy tez?
Najpierw do chłodnicy później do zbiorniczka na full lub więcej bo i tak układ się odpowietrzy i sobie zassie. Czyli wszystko napełniasz na full(można na pracującym silniku lepiej się odpowietrza)Grzejesz silnik aż się włączą wentylatory, czekasz do ostygnięcia i dolewasz płyn do chłodnicy(jesli nie jest pod korek) i do zbiornika na full.
I tyle.
Żeby weszło tyle płynu ile podaje producent należy odkręcic korek do spuszczania płynu z bloku. W silnikach serii B korek jest z przodu silnika obok obudowy sprzęgła(klucz 17). W silnikach serii K jest zaslepka na lewym rzędzie cylindrów(patrząc od strony rozrządu) ponizej kolektora wydechowego bliżej obudowy sprzęgła.
Zresztą ile razy można poruszać tak banalny temat jak wymiana płynu w układzie chłodzenia?
Nie radzę kupować bylejakiego płynu w hiperze. Oczywiście różnica nie będzie dostrzegalna po zalaniu tylko wyjdzie po kilku latach i nazywa się to niedbalstwo użytkownika pojazdu.(zasyfiony układ itp)
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Oczywiście różnica nie będzie dostrzegalna po zalaniu tylko wyjdzie po kilku latach i nazywa się to niedbalstwo użytkownika pojazdu.(zasyfiony układ itp)
Polecam GlicoShell dostepny na stacji Shella, smigalem na nim w poprzednim aucie i po wymianie smigam obecnym wg mnie bardzo dobry płyn. Cena ok 45 zl za 5l i 12 za litr
i nieprzestrasz się jak po odpaleniu silnik zacznie wariować
będzie tak dopuki termostat się nie otworzy
potem zassie płyn i trzeba dolać 
Waluś napisał(a):i nieprzestrasz się jak po odpaleniu silnik zacznie wariować język będzie tak dopuki termostat się nie otworzy
U mnie zachowywal sie zupelnie normalnie
Waluś napisał(a):potem zassie płyn i trzeba dolać usmiech
Z tym jak najbardziej sie zgadzam
Wodzu napisał(a):mnie zachowywal sie zupelnie normalnie
Mi obroty falowaly 2000-500 tak do póki nie otworzył sie termostat.
To może wynikać z innego położenia czujnika sterującego do kompa
Waluś napisał(a):Mi obroty falowaly 2000-500 tak do póki nie otworzył sie termostat.
Dziwne
Waluś napisał(a):To może wynikać z innego położenia czujnika sterującego do kompa
U mnie jest w bloku przed termostatem
Waluś napisał(a):Mi obroty falowaly 2000-500 tak do póki nie otworzył sie termostat.
A moze dlatego ze uklad byl zapowietrzony
Ostatnio robiłem takie "płukanie" chłodnicy. Zapłaciłem za czyszczenie i wymiane płynu 90$ + wymiana oleju = 120$. Ufff.... GD...
Ciekawe.
Po całej operacji w warsztacie, gdy zapalono silnik to świeciło się "CHECK" po włączeniu się dmuchawy, kontrolka zgasła. WHY?
Ciekawe.
Po całej operacji w warsztacie, gdy zapalono silnik to świeciło się "CHECK" po włączeniu się dmuchawy, kontrolka zgasła. WHY?
- Od: 30 paź 2005, 06:23
- Posty: 294
- Skąd: Chicago
- Auto: '03 Ford Focus ZX3
Wodzu napisał(a):A moze dlatego ze uklad byl zapowietrzony
to napewno. Dlatego falowały. Ale widocznie odpowietrza się dopiero na rozgrzanym
jeśli masz ori termostat to jest on podwójny i uleci. Ja mam Zamiennik i jak bym nie lał to przy termostacie zostanie powietrze 
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6