Jak wzmocnić silnik 2.0 w mazdzie 626.

Postprzez wiewior20 » 24 maja 2006, 15:00

Ja mam w Gd taki sam silnik tyle ze na gaźniku i ma cos koło 100 ps i rzeczywiscie nei jest to rakieta zwłaszcza z pod swiateł ale na trasie charakterystyka silnik niskopołozony moment obrotowy robi swoje i naprawde nie mam zadnych kompleksów na tle innych samochodów 190 poleci na gazie na benzynie blat zamknie po dłuzszej chwili:) a najlepsze to to ze mało pali w trasie jakies 8 litrów a hekiem gazu>:) POzdrawiam :)
Początkujący
 
Od: 21 mar 2006, 20:24
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 GD 2.0 8v Gaźnik

Postprzez Negoiu » 24 maja 2006, 15:03

wiewior20 napisał(a): trasie jakies 8 litrów a hekiem gazu>


Przy jakich prędkościach? Jeśli takich jak piszesz to może za uboga mieszanka?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2006, 11:23
Posty: 149
Skąd: Poznań
Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG

Postprzez robertoz » 27 maja 2006, 22:05

Nowe świece=nowy silnik. Po zmianie madzia prawie fruwa a moment obr. przyjemnie wciska. :D
Lubię skośnookie wozy i tyle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2006, 22:16
Posty: 29
Auto: 2.0i 90 KM 8V 4/OHC FE 1990

Postprzez Cukierek » 27 maja 2006, 22:12

nie opłaca sie zmieniać raczej silnika...a tego raczej nie "dłubniesz"....zmień autko na mocniejsze...np. takie jak ma Waluś i będzie po sprawie :) TURBO to jest to
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Waluś » 28 maja 2006, 12:13

wiewior20 napisał(a):na gaźniku i ma cos koło 100 ps i rzeczywiscie nei jest to rakieta zwłaszcza z pod swiateł ale na trasie charakterystyka silnik niskopołozony moment obrotowy robi swoje i naprawde nie mam zadnych kompleksów na tle innych samochodów 190 poleci na gazie na benzynie blat zamknie po dłuzszej chwili:) a najlepsze to to ze mało pali w trasie jakies 8 litrów a hekiem gazu>

popieram miałem takie :) tylko ja zamykałem szfe nawet na gazie :D:D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Globy » 14 cze 2006, 00:29

Proponuje po prostu wymieniac sukcesywnie elementy eksploatacyjne auta i dopiero ewentualnie zastanowic sie, czy wystarczy ;) Darka GD z tym samym silnikiem jest bezproblemowym autem do poruszania sie w trasie, na dodatek niskoobrotowy silnik urzeka praca (nie ma kochanych popychaczy).
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez steven » 2 lut 2009, 13:07

no to sobie sam odpowiedziałeś na pytanie piszesz "na gazie" ja miałęm 90 koni i bez problemu zamykała licznik 200km/h przyspieszenie nie było zbyt oszałamiające bo około 11 do setki ale wystarczało... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6