SHY napisał(a):bo przeplyw powietrza zostal skompensowany sruba regulacji obrotow. Dobrze kombinuje czy nie??
mniej wiecej.
Jak masz za mało wkręcony ten czujnik to:
1 masz prawie cały kanał rególowany śrubą wykręcony otwarty
2 masz prawie cały baipass otwary
efekt jeżeli wzrasta obciążenie to ci brakuje zakresu otwarcia baipasu (czyli ci go nie starcza) bo przecież był już prawie całkiem otwarty do utrzymania wolnych obrotów.
Zachowanie silnika
gaśnie przy kręceniu kierownicą obroty falują , spadają po włączeniu świateł itp.
może nie być płynnego przejścia
znów jak przesadzisz z czujnikiem w drugą stronę zo znowu nie bedzie spadał z obrotów bo baipass sie zamknie a powietrza i tak bedzie za dużo.
SHY napisał(a):Ani mnie nie strasz oczko.
zestroić II generację to nie tak prosta sprawa jak przy SGI u ciebie może to trwać krócej ja bawiłem się tym co jakiś czas aż dopasowałem ustawienie czujnika i śruby, o gazie nie wspomne bo gaziarz któy mi to zakładał swierdził że musze zmienić na sgi by mieć stabilne obroty atu g prawda momęczyłem sie sam i się udało.