Wymiana wtryskiwaczy
1, 2
oj nie nie – tak sobie dywaguje – aczkolwiek moje pytanie pozostaje otwarte (gdyz w/w dywagacje to do innego dzialu) – jakie wtryski mi podpasuja i ewentualnie jaka pompa – wczoraj dowiedzialem sie ze powinny byc ok z silnika Mazdy 3,0l V6 – tyle ze nie mam ich danych... Czy ktokolwiek dysponuje jakims zestawiniem co do wtryskow stosowanych w poszczegolnych silnikach Mazdy? W szczegolnosci chodzi mi o te wieksze pojemnosci...
Probe '91 GT
LIFE'S A BITCH & YOU HAVE TO MARRY ONE...
LIFE'S A BITCH & YOU HAVE TO MARRY ONE...
- Od: 26 kwi 2004, 20:35
- Posty: 16
Oprócz pompy musisz zmienić regulator ciśnienia paliwa (najlepiej na regulowany), pompa najlepiej od k-jetronic (do 8 bar), jak zwiększysz ciśnienie 2x to przepływ przez wtryskiwacz też wzrośnie, a nie sądze abyś wtłoczył mu dwa razy więcej powietrza. Stechiometryczny stounek składu mieszanki to 14,7:1, czyli 14,7kg powietrza do 1 kg paliwa. Możesz sobie wyobrazić ile to jest 14,7kg powietrza???? co to jest IC, bo w terminologii mazdy = Instrument Cluster
pzdr
pzdr
- Od: 22 lis 2003, 09:35
- Posty: 452
- Skąd: gorzów
a przepraszam ale mam jeszcze 1 pytanie bo mi nie daje spokoju – przyjmijmy ze bedziemy baaardzo zaokraglac i tak:
wtryski – 200 cc/min x 4 co nam daje 800 cc/min (wiadomo ze nie sa otwarte caly czas no ale zaokraglamy..) wiec potrzebaby ok 12 kg powietrza, no i teraz – jesli turbina tloczy powietrze do 1,1 bara – 16 PSI – to jest to ni mniej ni wiecej tylko 1,1 kg/cm2 i jest to wartosc liczona na sekunde.... (a powierzchnia jest wieksza niz cm2... tak wiec czy aby przypadkiem w ciagu minuty nie wchodzi tam wiecej powietrza nizby sie wydawalo?? No i wreszcie dlaczego stosuje sie wieksze wtryskiwacze rzedu 440 (sa to standardy w suprze i to tej nie uturbionej...) czy np 330 – to juz norma w zwyklych autach z wiekszymi silnikami (ale bez dolotu jak wiadro...) – jakim cudem dostarczaja tam "tyle" kilogramow powietrza?? Ehh sorry ze tak ciagne ten temat ale jak mnie cos gnebi to musze to wywalic z siebie. Jakby co to

wtryski – 200 cc/min x 4 co nam daje 800 cc/min (wiadomo ze nie sa otwarte caly czas no ale zaokraglamy..) wiec potrzebaby ok 12 kg powietrza, no i teraz – jesli turbina tloczy powietrze do 1,1 bara – 16 PSI – to jest to ni mniej ni wiecej tylko 1,1 kg/cm2 i jest to wartosc liczona na sekunde.... (a powierzchnia jest wieksza niz cm2... tak wiec czy aby przypadkiem w ciagu minuty nie wchodzi tam wiecej powietrza nizby sie wydawalo?? No i wreszcie dlaczego stosuje sie wieksze wtryskiwacze rzedu 440 (sa to standardy w suprze i to tej nie uturbionej...) czy np 330 – to juz norma w zwyklych autach z wiekszymi silnikami (ale bez dolotu jak wiadro...) – jakim cudem dostarczaja tam "tyle" kilogramow powietrza?? Ehh sorry ze tak ciagne ten temat ale jak mnie cos gnebi to musze to wywalic z siebie. Jakby co to

Probe '91 GT
LIFE'S A BITCH & YOU HAVE TO MARRY ONE...
LIFE'S A BITCH & YOU HAVE TO MARRY ONE...
- Od: 26 kwi 2004, 20:35
- Posty: 16
No nie za bardzo, bo 1,1 bara to 1,1kg/cm2 nacisku a nie objętość, policz jaka jest wysokość atmosfery ziemskiej od gruntu aż do stratosfery
i cała ta wysokość naciska na grunt z siłą <>1kg/cm2, przepływ w układzie dolotowym powietrza mierzy się w gramach na sekundę
- Od: 22 lis 2003, 09:35
- Posty: 452
- Skąd: gorzów
Panowie teraz moje pytanko: Gdzie można dostać elemnty uszczelniające wtryskiwacze paliwa?
Cieknie z pod listwy!
Cieknie z pod listwy!
-
adiko2
przypuszcam że takie rzeczy to raczej A$O
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6