Wymiana wtryskiwaczy

Postprzez Tomi » 28 kwi 2004, 12:53

oj nie nie – tak sobie dywaguje – aczkolwiek moje pytanie pozostaje otwarte (gdyz w/w dywagacje to do innego dzialu) – jakie wtryski mi podpasuja i ewentualnie jaka pompa – wczoraj dowiedzialem sie ze powinny byc ok z silnika Mazdy 3,0l V6 – tyle ze nie mam ich danych... Czy ktokolwiek dysponuje jakims zestawiniem co do wtryskow stosowanych w poszczegolnych silnikach Mazdy? W szczegolnosci chodzi mi o te wieksze pojemnosci...
Probe '91 GT

LIFE'S A BITCH & YOU HAVE TO MARRY ONE...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 kwi 2004, 20:35
Posty: 16

Postprzez Długi » 28 kwi 2004, 13:18

Oprócz pompy musisz zmienić regulator ciśnienia paliwa (najlepiej na regulowany), pompa najlepiej od k-jetronic (do 8 bar), jak zwiększysz ciśnienie 2x to przepływ przez wtryskiwacz też wzrośnie, a nie sądze abyś wtłoczył mu dwa razy więcej powietrza. Stechiometryczny stounek składu mieszanki to 14,7:1, czyli 14,7kg powietrza do 1 kg paliwa. Możesz sobie wyobrazić ile to jest 14,7kg powietrza???? co to jest IC, bo w terminologii mazdy = Instrument Cluster
pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Paweł » 28 kwi 2004, 13:25

InterCooler?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Tomi » 28 kwi 2004, 13:46

ano intercooler – dzieki za wszystko chlopaki :)
Probe '91 GT

LIFE'S A BITCH & YOU HAVE TO MARRY ONE...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 kwi 2004, 20:35
Posty: 16

Postprzez Tomi » 28 kwi 2004, 20:40

a przepraszam ale mam jeszcze 1 pytanie bo mi nie daje spokoju – przyjmijmy ze bedziemy baaardzo zaokraglac i tak:
wtryski – 200 cc/min x 4 co nam daje 800 cc/min (wiadomo ze nie sa otwarte caly czas no ale zaokraglamy..) wiec potrzebaby ok 12 kg powietrza, no i teraz – jesli turbina tloczy powietrze do 1,1 bara – 16 PSI – to jest to ni mniej ni wiecej tylko 1,1 kg/cm2 i jest to wartosc liczona na sekunde.... (a powierzchnia jest wieksza niz cm2... tak wiec czy aby przypadkiem w ciagu minuty nie wchodzi tam wiecej powietrza nizby sie wydawalo?? No i wreszcie dlaczego stosuje sie wieksze wtryskiwacze rzedu 440 (sa to standardy w suprze i to tej nie uturbionej...) czy np 330 – to juz norma w zwyklych autach z wiekszymi silnikami (ale bez dolotu jak wiadro...) – jakim cudem dostarczaja tam "tyle" kilogramow powietrza?? Ehh sorry ze tak ciagne ten temat ale jak mnie cos gnebi to musze to wywalic z siebie. Jakby co to :D <killer>
Probe '91 GT

LIFE'S A BITCH & YOU HAVE TO MARRY ONE...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 kwi 2004, 20:35
Posty: 16

Postprzez Długi » 29 kwi 2004, 11:21

No nie za bardzo, bo 1,1 bara to 1,1kg/cm2 nacisku a nie objętość, policz jaka jest wysokość atmosfery ziemskiej od gruntu aż do stratosfery :) i cała ta wysokość naciska na grunt z siłą <>1kg/cm2, przepływ w układzie dolotowym powietrza mierzy się w gramach na sekundę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Tomi » 29 kwi 2004, 13:27

no fact – duzo :) ale w takim razie po co stosuje sie wieksze wtryski i mocniejsze pompy, jesli i tak nie jestesmy w stanie wtloczyc tak niewyobrazalnej ilosci powietrza do ukladu????
Probe '91 GT

LIFE'S A BITCH & YOU HAVE TO MARRY ONE...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 kwi 2004, 20:35
Posty: 16

Postprzez Długi » 29 kwi 2004, 14:08

można skrócić czas otwarcia wtryskiwaczy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Tomi » 29 kwi 2004, 15:48

hmm a to nie do konca jest odpowiedz na moje pytanie, ale zostawmy juz ten temat, bo zrobil sie OT... Mnie chodzilo tylko o info nt. wiekszych wtryskiwaczy – czy ktos wie jakie i gdzie.
Ok, pozdrawiam :)
Probe '91 GT

LIFE'S A BITCH & YOU HAVE TO MARRY ONE...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 kwi 2004, 20:35
Posty: 16

Postprzez adiko2 » 17 sie 2006, 22:57

Panowie teraz moje pytanko: Gdzie można dostać elemnty uszczelniające wtryskiwacze paliwa?
Cieknie z pod listwy!
adiko2
 

Postprzez Waluś » 18 sie 2006, 20:10

przypuszcam że takie rzeczy to raczej A$O
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6