Powoli przyzwyczajam się do wymiany skrzyni biegów w 626 GD 1.8 12v (F8) '91.
Pytanie 1: Gdzie na skrzyni są jakieś symbole typu, nr seryjny itp?
Podczas jazdy na "5" przy 120km/h mam 3000obr/min i bardzo mi to odpowiada. Nie chciałbym kupić jakiegoś wynalazku.
Pytanie 2: Czy od innego modelu (2.0) będzie pasować? (bo taki typ jak mój to chyba unikat)
Pozdrawiam
Wymiana skrzyni biegów F8 – jak rozpoznać typ?
Strona 1 z 1
Ja mogę ci zaproponować szukanie skrzyni dokładnie do tego silnika.
Nie potrafię odpowiedzieć na twoje pytanie. Poczekaj trochę – ktoś ci podpowie.
Nie potrafię odpowiedzieć na twoje pytanie. Poczekaj trochę – ktoś ci podpowie.
nie taki znów unikat
bloki silnika F6, F8, F2 niewiele się różnią
a z tego co pamiętam to dwólitrówka też i to w wersji 8 ,12,16V
różnice są w wysokości bloku w srednicy cylindrów i wykorbieniu wału
z własnego doświadczenia wiem że sprzegło 2.2 pasuje do F8
i jestem przekonany że do mojej skrzyni bedzie pasował silnik F2
może niedługo będe wiedział to napewno
teraz mam pewność ale bez dowodów
bloki silnika F6, F8, F2 niewiele się różnią
a z tego co pamiętam to dwólitrówka też i to w wersji 8 ,12,16V
różnice są w wysokości bloku w srednicy cylindrów i wykorbieniu wału
z własnego doświadczenia wiem że sprzegło 2.2 pasuje do F8
i jestem przekonany że do mojej skrzyni bedzie pasował silnik F2
może niedługo będe wiedział to napewno
teraz mam pewność ale bez dowodów
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Co do sprzęgła to różnica chyba jest w średnicy zewnętrznej tarczy (IMO), ale wałek sprzęgłowy może być taki sam.
Druga sprawa to przełożenia skrzyni. Moja jest chyba wyjątkowo "długa" (3000rpm@120km/h). A jak jest z tym u Was?
Zależy mi trochę na tym bo się bardzo ładnie jeździ
Druga sprawa to przełożenia skrzyni. Moja jest chyba wyjątkowo "długa" (3000rpm@120km/h). A jak jest z tym u Was?
Zależy mi trochę na tym bo się bardzo ładnie jeździ
-
kuba_527
różnica jest i w docisku i w tarczy
koło zamachowe łozysko i wałek sprzegłowy sa takie same
koło zamachowe łozysko i wałek sprzegłowy sa takie same
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6