Jaka grubość ścianki miski olejowej? (626 2.0i 8v)

Postprzez VeryCoolMan » 12 lut 2010, 23:22

Sprawa wygląda tak, gość ciął stara rurę kolektorową zeskoczyła mu szlifierka i zrobił dość głęboki rowek w misce :| <killer>
Na szczęście nic nie cieknie nie poszło na wylot ale jakoś sprawa mi nie daje spokoju. Nie fajnie by było zgubić olej i dowiedzieć się o tym przez zapalenie się kontrolki ciśnienia oleju bo wtedy już jest za późno,.. ech.. wie ktoś ile ta ścianka może mieć mm?
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez adam626 » 13 lut 2010, 00:13

jakieś 0,8 do 1 mm
to nie jest za gruby materiał
weź pod uwagę że przy zmianach temperatury może pęknąć w najcieńszym miejscu
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez VeryCoolMan » 13 lut 2010, 00:25

Dzięki za odpowiedź, no to mnie pocieszyłeś... :|
to się tyczy stalowej jak i aluminiowej misy? ten rowek ma właśnie gdzieś 1mm jak nie ciut więcej więc już powinna być dziura :|
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez adam626 » 13 lut 2010, 16:18

aluminiowa na pewno będzie grubsza
ale na temat takiej się nie wypowiem bo nie znam
natomiast zwykła stalowa to cienka blaszka jest
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez VeryCoolMan » 13 lut 2010, 17:00

Ok adam626 dzięki
Zmierzyłem dokładnie suwmiarką w najgłębszym miejscu rowek ma 1,2mm
Poczekam może wpadnie ktoś na ten temat co miał styczność z aluminiową misą.
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez adam626 » 16 lut 2010, 00:05

tak się teraz dopatrzyłem
2.0i 8 zaworowe nie ma aluminiowej miski
tylko stalową
a tak dla pewności jesteś w stanie to zmierzyć przy rancie
w miejscu gdzie jest miska mocowana do bloku jest wywinięty
rant usztywniający powierzchnie styku z blokiem
tam widać grubość ścianki gołym okiem(z kanału lub podnośnika)
to jest wytłoczka z jednego kawałka blachy
więc może być tylko cieńsza w miejscach głębokich przetłoczeń
w środku ma zgrzany element usztywniający i to wszystko
aluminiowa miska to chyba tylko w nowszych DOHC była
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez VeryCoolMan » 18 lut 2010, 13:02

Tak właśnie u mnie jest stalowa (sprawdzone)

I coś dla potomnych, grubość misek olejowych:
Grubość metalowej od 0.8 – 1.2 mm bo jest tłoczona i ma różne grubości to zależy od miejsca.
Aluminiowa to od 2.5 do 4 mm
Info od Wieśka z Dębicy.
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6