http://arbiter.pl/zdjecie/2080to jest zdjęcie z wątku o wysokich wolnych obrotach
na zdjęciu są wężyki zaślepione czerwoną taśmą
pod nimi nieco bardziej w lewo jest taka okrągła puszeczka
to jest właśnie ten element
jest on przykręcony do blaszanego wspornika i zabezpieczony nakrętką kontrującą
wychodzi z niego bolec z tworzywa o który się opiera ramię na osi przepustnicy
ten bolec chodzi z oporem i tak ma być
ma wyhamowywać zbyt szybkie zamykanie przepustnicy
co likwiduje efekt zbyt szybkiego hamowania silnikiem przy puszczeniu gazu
jak wkręcisz go głębiej będzie szybciej działał ale będziesz miał wysokie wolne obroty
jak wykręcisz za dużo to może właśnie masz ten efekt
tak czy siak nic tu nie można sknocić
po prostu metodą prób i błędów dojdziesz do odpowiedniego ustawienia
sprawdź tylko czy ten bolec chodzi
powinien się sam wysuwać kiedy przepustnica go nie dociska
i powoli chować po puszczeniu gazu