Wymiana turbiny w MX6

Postprzez Ostry » 25 cze 2005, 21:45

witam...

a więc tak jak w temacie... powoli zaczynam czuć, że zbliża sie kres mojej turbiny! nie wiem co sie z nia dzieje, ale moge jedynie podpowiedziec, że zdjąwszy jeden z węży dobrałem sie do wirnika i zastałem go zablkowanego na maxa! poluzniłem trochę śrubke mocującą wirnik i jakoś turbo zaczęlo sie kręcić... ale czarno to widze bo kilka dni temu znów sie wszystko zblokowało, znów poluzniłem, rozruszałem wirnik, ale ten chodzi chyba z dnia na dzień coraz oporniej!

tak jak ktoś mnie poinstruował na forum Probe trzeba niezwłocznie robić regeneracje...

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=5102

ale mnie sie marzy wymiana turbo na coś większego...bo skoro mam wydawac grubo ponad 1tys. PLN na zwykła regenerację to za taka cene mam już zregenerowaną Garretta T28! i teraz mój problem... czy ktoś z Was orientuje sie w przekładkach turbin? z czym musze sie liczyc? na co uważać? co brać pod uwagę w tym temacie?

prawdopodobnie musiałbym przebudować kolektor wydechowy, ale chłopaki z Probe nie pisali tego przekonywująco bo w sumie dla nich to też "dziewiczy temat"! licze sie z wymiana intercoolera na większy...z wymiana pompy paliwa...być może z powiększeniem wtryskiwaczy...ale co dalej?

wiem, ze temat dziwny...autko rzadkie...ale może znajdzie sie ktoś doświadczony...bardziej niż Ja! heee...PZDR!

PS. dla formalności podam, że obecna turbina to IHI RHB5 VJ11...seryjna!
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2004, 15:27
Posty: 33
Skąd: Grudziądz
Auto: X9 2,5 V6 TA, 323F BJ 1,5 16V

Postprzez Huano » 25 cze 2005, 23:11

Może zapodaj temat na turbokillers? Tam Ci powinni pomóc...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Ostry » 26 cze 2005, 00:07

Huano napisał(a):Może zapodaj temat na turbokillers? Tam Ci powinni pomóc...


heee... no w ostateczności bede musiał zapyatc Jarka... chociaz i on nie jest na codzien z tematem silnika F2T!
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2004, 15:27
Posty: 33
Skąd: Grudziądz
Auto: X9 2,5 V6 TA, 323F BJ 1,5 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6