Podłączenie alternatora – jak to zrobić? Problem rozwiązany!

Postprzez adam90 » 16 lip 2009, 13:10

Witam, mam mały problem, kupiłem 626 z 88r i zostałem zmuszony do kupienia alternatora (brak ładowania) Tak jak w starym, jak i w "nowym" alternatorze mam nastepujace kable:
Kostka, masa, i pojedyncza wtyczka, chodzi mi wlasnie o ta wtyczke, co mam do niej podlaczyc? nie ma tam zadnego pasujacego przewodu, ewentualnie skad go doprowadzic?


Rozwiązanie:

Problem leżał po stronie alternatora jego instalacji, po pierwsze w alternatorze nie było już praktycznie szczotek, uzwojenie popalone, a instalacja zrobiona nie poprawnie.
Zmiana alternatora, następnie samemu zrobiłem całą instalacje "po swojemu" i problem znikł. Wszystkim dziękuję za podpowiedzi.
Ostatnio edytowano 24 lip 2009, 10:55 przez adam90, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 2 lip 2009, 12:41
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 D 1988r.

Postprzez Redoo » 17 lip 2009, 09:19

hmm czyli jest różnica pomiędzy tym zepsutym a tym zakupionym alternatorem?
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez adam90 » 17 lip 2009, 13:05

tak, ogolnie to wczoraj zamontowalem "nowy" alternator (zrobilem nowa instalke, kostki itd.) wszystko dzialalo do dzisiaj rano. Dojechalem do pracy, chcialem przeparkowac Magde i okazalo sie ze moge sobie pokrecic kluczykiem... jedyna nadzieja ze pasek jest za slabo naciagniety i sie slizga przy wiekszych obrotach, ma swoje lata to moze byc tego wina, ale zastanawiam sie jeszcze nad regulatorem napiecia alternatora...
Początkujący
 
Od: 2 lip 2009, 12:41
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 D 1988r.

Postprzez adam626 » 19 lip 2009, 22:25

pojedyńcza złaczka z tyłu alternatora jest do celów testowych i w normalnych warunkach nic tam się nie podłacza
do alternatora masz dwa cienkie kabelki na kostce i jeden gruby przykrecany od akumulatora + a nie masa, masa jest po korpusie
zużyte szczotki powodują brak swiecenia kontrolki ładowania
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez adam90 » 20 lip 2009, 11:39

a i jeszcze jedna informacja, moze byc przydatna w tym przypadku, po wlozeniu drugiego alternatora musialem zmienic kostke bo ta w starym byla inna, po tym zabiegu po przekreceniu kluczyka auto zaczynalo piszczec, tzn tak jakby jakis blad, tak jak zapalone swiatla czy cos, podlaczylem jeden przewodzik z kostki do tego grubego kabla + z aku i juz nie piszczy
Początkujący
 
Od: 2 lip 2009, 12:41
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 D 1988r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6