Filtr paliwa – gdzie on jest i jak go zamontować GD

Postprzez Waluś » 10 maja 2008, 11:48

Najpewniej pompą paliwa sie kończy i nie trzyma ciśnienia a paliwo cofa sie do zbiornika. Częstą przypadłość gd szczególnie f2 choć nie wiem czemu :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez andrewx85 » 10 maja 2008, 13:23

odlacze w poniedziałek filtr i podlacze bezposrednio wezyk jak bedzie to samo ze długo odpala to bedzie wiadomo co a jak bedzie ok to nowy filtr, a mozna kupic taki na stacji za 8 zł?? cos jak w maluchu
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Tomii » 21 maja 2008, 20:43

A ja mam takie pytanko korzystając z tematu, będę chciał wymienić w swoim aucie filtr paliwa. I tu moje pytanie, czy firma filtra ma znaczenie, bo rozbieżność cen jest spora? Jak tak to jakiej firmy najlepiej kupić? A jeśli chodzi o samą wymianę (jeszcze nigdy nie wymieniałem) czy to jest trudna czynność i trzeba na coś uważniej zwracać uwagę? Dziękuję i pozdrawiam.
...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 kwi 2008, 13:13
Posty: 17
Skąd: Police
Auto: Premacy 1.8i 04r.

Postprzez andrewx85 » 21 maja 2008, 21:17

Tomii- niemiecki jest drozszy a japonski tanszy :) nie wiem czy u ciebie jest abs ja mam bez abs-u wymiana jest prosta, tylko patrz na wezyk in od zbiornik out do silnika :P na odwrot w sumie mozna ja tak mam bo inaczej nie dało rady :) jedyna co jest trudne to nie ochlapac sie paliwem :)
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Tomii » 22 maja 2008, 07:13

No ja mam ABS, ale czy to coś zmienia?? Czyli mówisz, że wymiana to nic wielkiego ;) a na ochlapanie to można szmatą sobie pomóc ;P
...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 kwi 2008, 13:13
Posty: 17
Skąd: Police
Auto: Premacy 1.8i 04r.

Postprzez andrewx85 » 22 maja 2008, 11:33

tak zmienia o 20 zl drozszy filtr jest :P , nic wielkiego 10 minut roboty :)
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Tomii » 22 maja 2008, 11:54

Ok, to w weekend się wezmę za to. Przy okazji olej wymienię. Dzięki ;D pozdro
...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 kwi 2008, 13:13
Posty: 17
Skąd: Police
Auto: Premacy 1.8i 04r.

Postprzez andrewx85 » 28 cze 2008, 14:26

[img][img]http://images31.fotosik.pl/301/de559d3479c6d20dm.jpg[/img]

zamontowałem sobie przed filtrem taka rzecz ale nie wiem jak to sie nazywa wiem ze przyszpiesza podawanie paliwa bo w srodku jesr wirnik jak ktos wie co to jest to prosze pisac :)
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Wodzu » 28 cze 2008, 18:24

andrewx85 napisał(a):przyszpiesza podawanie paliwa

To tak jak by kupic strumienice i magnetyzer. Nic nie daje a nawet wrecz przeciwnie, ty masz wtrysk wiec i tak poda tyle paliwa ile trzeba
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez andrewx85 » 28 cze 2008, 19:35

a no jak nic nie pomaga to go zdemontuje. dzieki :)

i druga sprawa- jak rano wsiadam do samochodu to odpala mi za 2 badz za 3 razem, pierw obroty sa 400 i rosna po mału, ostatnio jak podlaczyłem te urzadzenie do auta to samochod odrazu odpalił, ciesnienie było dobre,a jak zeszło troche z wezy cisnienie to samochod odpala takie mam dziwne podejrzenie, bawil;em sie tez kablami – wymontowalem wszystkie i spowrotem i tez odpalił dobrze. zaznacze ze jak samochod zgasze i odpale go za ok. 5 minut łapie odrazu po dłuzyszym postoju znow to samo
Wczesniej ktos pisał ze moze to byc pompa, oby sie mylił, co moze byc inna przyczyna, i czy da rade samemu naprawic pompe, czy mam kupic nowa pompe koszt tego to koszmar 300 zł czasami drozsze :|
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 1 lip 2008, 16:10

hmm za ciezki temat <lol>
to w skrocie mam kupic nowa pompe paliwa tak?? :|
bo samochod nie odpala za pierwszym razem tylko za drugim czasami za 3 i obroty sa bardzo niskie i jak dodam gazu do 2 to juz wszystko sie unormowalo i nie ma niskih obrotow. bo jak nikt nie pomoze to za poł roku wystawie na allegro i kupie nowa mazde <glupek2>
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez rafi201 » 15 cze 2009, 20:49

Witam, jezeli mozna odgrzebac stary temat, to mam pytanie:
Czy wymiana filtra paliwa jest tak prosta, że wystarczy odpiąc stary i podpiąc nowy?
Czy układ sie w taki sposób nie zapowietrza (nowy filtr jest przeciez pusty)?
A jeżeli sie zapowietrza czy to powazny problem i jakie mogą byc kompikacje (czy chwilowe anomalia)?
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2009, 19:57
Posty: 150
Skąd: Warka
Auto: 626 GF 2.0 85kW 2000r

Postprzez sds12 » 15 cze 2009, 22:11

poprostu wyciągasz stary wkładasz wto miejsce nowy
odpalasz i rura
po wymianie może ci odrazu sinik nie zapalić
trzeba chwilką pokręcić...
nic ci się nie zapowietrzy i nic nie uszkodzi
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2007, 20:50
Posty: 145
Skąd: GND
Auto: 626 GV 2.0i 8V '92
X9 2.5 V6 '98 only benzin

Postprzez rafi201 » 16 cze 2009, 18:54

o.k.
Dzieki :)
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2009, 19:57
Posty: 150
Skąd: Warka
Auto: 626 GF 2.0 85kW 2000r

Postprzez steven » 17 cze 2009, 13:49

Wodzu napisał(a):To tak jak by kupic strumienice i magnetyzer. Nic nie daje a nawet wrecz przeciwnie, ty masz wtrysk wiec i tak poda tyle paliwa ile trzeba


no nie do końca, jak zwiększysz ciśnienie na listwie to poda więcej... więc jeżeli to zwiększa ciśnienie (w to akurat wątpię...) to zwiększysz tym samym ilość paliwa podawanego przez wtryski, oczywiście jak sonda to zauważy to wprowadzi zmiany... i komputer będzie potem otwierał na krócej wtryski, bo mieszkanka będzie zbyt bogada... ale to dopiero nastąpi po jakimś czasie... trochę się nacieszysz większą o 5KM mocą... której i tak praktycznie nie odczujesz ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6