Filtr paliwa – gdzie on jest i jak go zamontować GD
1, 2
Najpewniej pompą paliwa sie kończy i nie trzyma ciśnienia a paliwo cofa sie do zbiornika. Częstą przypadłość gd szczególnie f2 choć nie wiem czemu 
odlacze w poniedziałek filtr i podlacze bezposrednio wezyk jak bedzie to samo ze długo odpala to bedzie wiadomo co a jak bedzie ok to nowy filtr, a mozna kupic taki na stacji za 8 zł?? cos jak w maluchu
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
A ja mam takie pytanko korzystając z tematu, będę chciał wymienić w swoim aucie filtr paliwa. I tu moje pytanie, czy firma filtra ma znaczenie, bo rozbieżność cen jest spora? Jak tak to jakiej firmy najlepiej kupić? A jeśli chodzi o samą wymianę (jeszcze nigdy nie wymieniałem) czy to jest trudna czynność i trzeba na coś uważniej zwracać uwagę? Dziękuję i pozdrawiam.
...
- Od: 20 kwi 2008, 13:13
- Posty: 17
- Skąd: Police
- Auto: Premacy 1.8i 04r.
Tomii- niemiecki jest drozszy a japonski tanszy
nie wiem czy u ciebie jest abs ja mam bez abs-u wymiana jest prosta, tylko patrz na wezyk in od zbiornik out do silnika
na odwrot w sumie mozna ja tak mam bo inaczej nie dało rady
jedyna co jest trudne to nie ochlapac sie paliwem 
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
[img][img]http://images31.fotosik.pl/301/de559d3479c6d20dm.jpg[/img]
zamontowałem sobie przed filtrem taka rzecz ale nie wiem jak to sie nazywa wiem ze przyszpiesza podawanie paliwa bo w srodku jesr wirnik jak ktos wie co to jest to prosze pisac
zamontowałem sobie przed filtrem taka rzecz ale nie wiem jak to sie nazywa wiem ze przyszpiesza podawanie paliwa bo w srodku jesr wirnik jak ktos wie co to jest to prosze pisac
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
andrewx85 napisał(a):przyszpiesza podawanie paliwa
To tak jak by kupic strumienice i magnetyzer. Nic nie daje a nawet wrecz przeciwnie, ty masz wtrysk wiec i tak poda tyle paliwa ile trzeba
a no jak nic nie pomaga to go zdemontuje. dzieki
i druga sprawa- jak rano wsiadam do samochodu to odpala mi za 2 badz za 3 razem, pierw obroty sa 400 i rosna po mału, ostatnio jak podlaczyłem te urzadzenie do auta to samochod odrazu odpalił, ciesnienie było dobre,a jak zeszło troche z wezy cisnienie to samochod odpala takie mam dziwne podejrzenie, bawil;em sie tez kablami – wymontowalem wszystkie i spowrotem i tez odpalił dobrze. zaznacze ze jak samochod zgasze i odpale go za ok. 5 minut łapie odrazu po dłuzyszym postoju znow to samo
Wczesniej ktos pisał ze moze to byc pompa, oby sie mylił, co moze byc inna przyczyna, i czy da rade samemu naprawic pompe, czy mam kupic nowa pompe koszt tego to koszmar 300 zł czasami drozsze
i druga sprawa- jak rano wsiadam do samochodu to odpala mi za 2 badz za 3 razem, pierw obroty sa 400 i rosna po mału, ostatnio jak podlaczyłem te urzadzenie do auta to samochod odrazu odpalił, ciesnienie było dobre,a jak zeszło troche z wezy cisnienie to samochod odpala takie mam dziwne podejrzenie, bawil;em sie tez kablami – wymontowalem wszystkie i spowrotem i tez odpalił dobrze. zaznacze ze jak samochod zgasze i odpale go za ok. 5 minut łapie odrazu po dłuzyszym postoju znow to samo
Wczesniej ktos pisał ze moze to byc pompa, oby sie mylił, co moze byc inna przyczyna, i czy da rade samemu naprawic pompe, czy mam kupic nowa pompe koszt tego to koszmar 300 zł czasami drozsze
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
hmm za ciezki temat
to w skrocie mam kupic nowa pompe paliwa tak??
bo samochod nie odpala za pierwszym razem tylko za drugim czasami za 3 i obroty sa bardzo niskie i jak dodam gazu do 2 to juz wszystko sie unormowalo i nie ma niskih obrotow. bo jak nikt nie pomoze to za poł roku wystawie na allegro i kupie nowa mazde

to w skrocie mam kupic nowa pompe paliwa tak??
bo samochod nie odpala za pierwszym razem tylko za drugim czasami za 3 i obroty sa bardzo niskie i jak dodam gazu do 2 to juz wszystko sie unormowalo i nie ma niskih obrotow. bo jak nikt nie pomoze to za poł roku wystawie na allegro i kupie nowa mazde

Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
Witam, jezeli mozna odgrzebac stary temat, to mam pytanie:
Czy wymiana filtra paliwa jest tak prosta, że wystarczy odpiąc stary i podpiąc nowy?
Czy układ sie w taki sposób nie zapowietrza (nowy filtr jest przeciez pusty)?
A jeżeli sie zapowietrza czy to powazny problem i jakie mogą byc kompikacje (czy chwilowe anomalia)?
Czy wymiana filtra paliwa jest tak prosta, że wystarczy odpiąc stary i podpiąc nowy?
Czy układ sie w taki sposób nie zapowietrza (nowy filtr jest przeciez pusty)?
A jeżeli sie zapowietrza czy to powazny problem i jakie mogą byc kompikacje (czy chwilowe anomalia)?
- Od: 11 kwi 2009, 19:57
- Posty: 150
- Skąd: Warka
- Auto: 626 GF 2.0 85kW 2000r
Wodzu napisał(a):To tak jak by kupic strumienice i magnetyzer. Nic nie daje a nawet wrecz przeciwnie, ty masz wtrysk wiec i tak poda tyle paliwa ile trzeba
no nie do końca, jak zwiększysz ciśnienie na listwie to poda więcej... więc jeżeli to zwiększa ciśnienie (w to akurat wątpię...) to zwiększysz tym samym ilość paliwa podawanego przez wtryski, oczywiście jak sonda to zauważy to wprowadzi zmiany... i komputer będzie potem otwierał na krócej wtryski, bo mieszkanka będzie zbyt bogada... ale to dopiero nastąpi po jakimś czasie... trochę się nacieszysz większą o 5KM mocą... której i tak praktycznie nie odczujesz ;p
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6