Pytania o silnik FE3 i FE3N
Strona 1 z 1
FE3 vs FE DOHC – czy jest jakaś różnica? Czy to tylko jedna nazwa europejska a druga amerykańska? Pytanie czysto ciekawskie
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
a gdzie widziałes takie oznaczenie
Na forach usa FE3 wtstępuje jako FE3
Na forach usa FE3 wtstępuje jako FE3
na moim silniku, ściągany z Japoni widzę FE3...
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
no bo takie ma oznaczenia jedyne DOHC w GD. Ja pytałem skąd wziąłeś to drugie
nie wiem skąd czyli 2.0 DOHC to silnik o kodzie FE3, tak?
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
tak. To był jedyny silnik szesnastozaworowy montowany w GD inne wynalazki to bajka i fantazja sprzedawców
Było jeszcze FE3N ale to juz inna bajka bo to cos w rodzaju ZE w k-series
Było jeszcze FE3N ale to juz inna bajka bo to cos w rodzaju ZE w k-series
o a możesz mi powiedzieć coś więcej o tym FE3N? Czy to lepszy czy gorszy? i w jakich modelach montowany?
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
wzmocniona głowica
Waluś napisał(a):wzmocniona głowica
znaczy się lepszy
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (22/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
zaraz będę szedł zmierzyć sprężanie bo jeszcze się okaże, że mam 10psi ;p i będe szukał turbiny ;p
No to na szczęście mam normalnie na 1 i 4 tłoku 14 na 2 i 3 13,4 więc nie muszę kombinować z turbiną
No to na szczęście mam normalnie na 1 i 4 tłoku 14 na 2 i 3 13,4 więc nie muszę kombinować z turbiną
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Ten wymiar jutro ci podam
Podepnę sie do tematu bo musze zadać jedno pytanie. Czy ktoś ma schemat budowy tego silnika co w temacie ? Dokładnie chodzi mi o to czy po odkręceniu misy olejowej jest taka blacha osłaniająca wał jak w 2.2 12V W moim FE3 tej blachy nie ma a silnik kupiłem w prawie że zdekompletowany i nie wiem czy powinna być czy nie z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
Podepnę sie do tematu bo musze zadać jedno pytanie. Czy ktoś ma schemat budowy tego silnika co w temacie ? Dokładnie chodzi mi o to czy po odkręceniu misy olejowej jest taka blacha osłaniająca wał jak w 2.2 12V W moim FE3 tej blachy nie ma a silnik kupiłem w prawie że zdekompletowany i nie wiem czy powinna być czy nie z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
- Od: 19 maja 2006, 00:04
- Posty: 41
- Auto: Ford Probe 2.2 DOHC TURBO GT
- Od: 19 maja 2006, 00:04
- Posty: 41
- Auto: Ford Probe 2.2 DOHC TURBO GT
steven napisał(a):zaraz będę szedł zmierzyć sprężanie
a masz zabawki do mierzenia?
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (22/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
nie, znajomy ma... a że naprawiam mu komputery to zmierzyć mi pozwolił ale miał dobry humor
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6