Odpala i gaśnie – brak paliwa ;) GD
Nie wiem, jak w 626, ale w Probe, które ma identyczną elektrykę była kontrolka check engine i złącze, które należało złączyć z masą. Wtedy check na desce rozdzielczej migał i na tej podstawie sprawdzało się błędy. Jestem tu nowy, ale na pewno taki temat był poruszany.
Regeneracja wtryskiwaczy
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=140109
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=140109
- Od: 2 maja 2009, 12:34
- Posty: 20
tam w probe i wersjach jak pamietam amerykanskich było tak ale w tej nie ma i trzeba samemu:) wiec tamci maja super ugodnienie 
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
podlaczylem zarowke pod 2 kostke od lewej jak patrzy sie z goruy a drugi kabel do minusa i druga kostke podlaczylem tez pod minus i nic?? co zle robie??
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
poszukaj na forum. Siwy opisał jak podłączyć diodę go tej kostki 
no wlasnie to zrobilem i mam to bardzo dokladnie, i bylo napisane 2 kabelki do 2 gniazd i ani tak ani na odwrot nie swieciło, dopiero jak jeden kabel podlaczylem pod mase to swieciła?? czy mam rozumiec ze nie ma tam masy


Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=58582
do tego opisu sie zastosowałem
do tego opisu sie zastosowałem
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

wiec sprawa wyglada tak to co jest zaznaczone na czerwono wszystko wyczysciłem wd 40 pod rura znalazłem jeszcze kostki ktore ida od wstryskow tez wyczysciłem i przy akumulatorze tez byly kostki wyczyscilem i nic dalej to samo.
nastepna rzecz kostka zielona zlacze diagnostyczne nie działa albo cos ja zle robie
według schematu ktory dostałem od Walusia:
tez nie swieci zarowka

swieci tylko jak podlacze do nr 2 i do masy badz do akumulatora minus to swieci sie jak zapale zapłon ale tylko swieci prze 5 minut nic nie migało,to podlaczylem tez kostke druga zielona pod mase i minus i tez nic.
zarowki jakiej uzywam to w5w 12 v czy musi byc dioda z rezystorem tylko po co jak sie nieprzepala??
po przeciwnej stronie znalazłem taka kostke do czego ona słuzy??

a moze ktoras z kostek walneła?? jak moge to sprawdzic jutro kupie miernik bo probka to sobie moge podotykac
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
no to tak, na wyłączonym zapłonie! pojedynczą zieloną łączysz z masą jakimś kabelkiem, obojętnie czym... a pomiędzy górny lewy i środkowy górny wkładasz diodę (najlepiej dioda bo szybko mruga
) gdy to zrobisz idziesz do kabiny, przekręcasz kluczyk w pocycji ON – tak zeby zapaliły się kontrolki na desce (te czerwone ;p ) i idziesz patrzeć na diodę, powinna migać!! najpierw możesz sprawdzić czy dioda pali się jak dotkniesz ją do plusa i masy aku (żeby wyeliminować spaloną diodę) jak nie będzie się paliła, są 3 możliwości:
1) źle podłączyłeś ;p – raczej już nie możliwe
2) kabelki szlak trafił
3) popsułeś komputer ;p
jeżeli kabelki są gdzieś przerwane to można zdiagnozować bezpośrednio przy komputerze, ale to musisz zdjąc obudowę na dole po lewej stronie od nóg pasażera tam będzie komputer, zrób jego zdjęcie bo nie wiem, jaki dokładnie masz i wtedy Ci podam, które dokładnie połączyć piny ;p
oczywiście obstawiam, że nie masz przy obrotomierzu pomarańczowej kontrolki silnika
Co do złącza po prawej stronie, to jest od tempomatu
Dodaje jeszcze manuala jak to zrobi, jest po angielsku... chociaż już widziałem na forum dużo lepsze opisy!
[153KB] pdf
http://rapidshare.com/files/230124049/2.pdf.html
acha możesz też sprawdzić, czy bez żadnych kabelków i diód na włączonym zapłonie, na pojedynczej zielonej kości pod maską masz 12V – próbnikiem – powinno być! oczywiście jak połączysz to z masą to nie będzie ;p
1) źle podłączyłeś ;p – raczej już nie możliwe
2) kabelki szlak trafił
3) popsułeś komputer ;p
jeżeli kabelki są gdzieś przerwane to można zdiagnozować bezpośrednio przy komputerze, ale to musisz zdjąc obudowę na dole po lewej stronie od nóg pasażera tam będzie komputer, zrób jego zdjęcie bo nie wiem, jaki dokładnie masz i wtedy Ci podam, które dokładnie połączyć piny ;p
oczywiście obstawiam, że nie masz przy obrotomierzu pomarańczowej kontrolki silnika
Co do złącza po prawej stronie, to jest od tempomatu
Dodaje jeszcze manuala jak to zrobi, jest po angielsku... chociaż już widziałem na forum dużo lepsze opisy!
[153KB] pdf
http://rapidshare.com/files/230124049/2.pdf.html
acha możesz też sprawdzić, czy bez żadnych kabelków i diód na włączonym zapłonie, na pojedynczej zielonej kości pod maską masz 12V – próbnikiem – powinno być! oczywiście jak połączysz to z masą to nie będzie ;p
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
W GD immo
nie ma szans
chyba że domowej roboty 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Domowej, czy nie domowej, obiawy pasują.....
Jeżeli pada immo, można odpalić silnik ale tylko na chwile, tzn. na czas przekręcenia kluczyka w stacyjce lub na dłuższą chwilę o. 3min. ( w zalżności jak jest ustawiony ) i silnik gaśnie.
Odcina zasilanie deski rozdzielczej i nie tylko...., a Ty domyśl się teraz że zapomniałeś głupiej baterii wymienić...
Pozdr
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jeżeli pada immo, można odpalić silnik ale tylko na chwile, tzn. na czas przekręcenia kluczyka w stacyjce lub na dłuższą chwilę o. 3min. ( w zalżności jak jest ustawiony ) i silnik gaśnie.
Odcina zasilanie deski rozdzielczej i nie tylko...., a Ty domyśl się teraz że zapomniałeś głupiej baterii wymienić...
Pozdr
- Od: 21 maja 2008, 13:33
- Posty: 6
- Skąd: Warszawa
- Auto: mazda 626 kombi z 2000r 2,0
szcze to nie wiem
i bym sie ostro zdziwil i zdenerwował!! stevena mecze od 9 rano od 18
na wszystkie pytania, a tu immo ostro by bylo..ale niech ktos sie wypowie oby nie bylo albo nie niech to bedzie tylko immo zaoszczedzi mi szukania 
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
a i kupielm dzis miernik cyfrowy i wszystko sprawdze
manometru szukam
mam stary kompresor taki za 20 zl pod zapalniczke uszkodzony..hmmmm
jutro sie wezme tylko auto scholuje na podworko dzis o polnocy mazda bedzie u mnie 

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
wiec tak pewnie duzo osob mnie za to "udusi"
ale kazdemu moze sie to zdarzyc
wiec tak auto działa!!
a przyczyna----- brak paliwa
a postanowilem zalac 5 litrow i zgadnijcie ile wkazowka pokazuje???
okolo 15 litrow
wiec prosze sie nie dziwic ze bylem pewny ze bylo paliwo bo przed tym wszystkim wlalem jeszcze 5 litrow i byla na polowie i zgasla i od tego zaczął sie post ale jak dolalem nastepne 5 to po 10 kreceniach silnikiem
odpalila, dziekuje bardzo wszystkim a w szczegonlosci stevenowi
ktory 2 dni od rana uczył mnie podstaw mechaniki
ale dzieki temu od jutra biore sie za auto i wszystko posprawdzam na wszelki wypadek
od cisnienia pompy po pokrywe zaworow 
ale kazdemu moze sie to zdarzyc
wiec tak auto działa!!


a postanowilem zalac 5 litrow i zgadnijcie ile wkazowka pokazuje???

okolo 15 litrow

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
andrewx85 napisał(a):a postanowilem zalac 5 litrow i zgadnijcie ile wkazowka pokazuje?
Nie ma się co przejmować, u mnie też ta wskazówka jest coś nie teges , bo mam jeszcze z 7-8 litrów paliwa, kontrolka zaczyna mrugać a wskazówka jest na zero...
www.osk-karo.pl
- Od: 27 wrz 2007, 23:24
- Posty: 116
- Skąd: Libiąż/Skawina
- Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6