Odpala i gaśnie – brak paliwa ;) GD

Postprzez marcpol » 6 maja 2009, 17:23

Nie wiem, jak w 626, ale w Probe, które ma identyczną elektrykę była kontrolka check engine i złącze, które należało złączyć z masą. Wtedy check na desce rozdzielczej migał i na tej podstawie sprawdzało się błędy. Jestem tu nowy, ale na pewno taki temat był poruszany.
Regeneracja wtryskiwaczy

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=140109
Początkujący
 
Od: 2 maja 2009, 12:34
Posty: 20

Postprzez andrewx85 » 6 maja 2009, 17:34

tam w probe i wersjach jak pamietam amerykanskich było tak ale w tej nie ma i trzeba samemu:) wiec tamci maja super ugodnienie :)
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 6 maja 2009, 18:01

podlaczylem zarowke pod 2 kostke od lewej jak patrzy sie z goruy a drugi kabel do minusa i druga kostke podlaczylem tez pod minus i nic?? co zle robie??
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Waluś » 6 maja 2009, 19:11

poszukaj na forum. Siwy opisał jak podłączyć diodę go tej kostki :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez andrewx85 » 6 maja 2009, 19:48

no wlasnie to zrobilem i mam to bardzo dokladnie, i bylo napisane 2 kabelki do 2 gniazd i ani tak ani na odwrot nie swieciło, dopiero jak jeden kabel podlaczylem pod mase to swieciła?? czy mam rozumiec ze nie ma tam masy <lol> :|
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 6 maja 2009, 19:49

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=58582
do tego opisu sie zastosowałem
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 7 maja 2009, 09:00

Obrazek
wiec sprawa wyglada tak to co jest zaznaczone na czerwono wszystko wyczysciłem wd 40 pod rura znalazłem jeszcze kostki ktore ida od wstryskow tez wyczysciłem i przy akumulatorze tez byly kostki wyczyscilem i nic dalej to samo.
nastepna rzecz kostka zielona zlacze diagnostyczne nie działa albo cos ja zle robie
według schematu ktory dostałem od Walusia:
tez nie swieci zarowka
Obrazek
swieci tylko jak podlacze do nr 2 i do masy badz do akumulatora minus to swieci sie jak zapale zapłon ale tylko swieci prze 5 minut nic nie migało,to podlaczylem tez kostke druga zielona pod mase i minus i tez nic.
zarowki jakiej uzywam to w5w 12 v czy musi byc dioda z rezystorem tylko po co jak sie nieprzepala??
po przeciwnej stronie znalazłem taka kostke do czego ona słuzy??
Obrazek
a moze ktoras z kostek walneła?? jak moge to sprawdzic jutro kupie miernik bo probka to sobie moge podotykac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez steven » 7 maja 2009, 09:47

no to tak, na wyłączonym zapłonie! pojedynczą zieloną łączysz z masą jakimś kabelkiem, obojętnie czym... a pomiędzy górny lewy i środkowy górny wkładasz diodę (najlepiej dioda bo szybko mruga ;) ) gdy to zrobisz idziesz do kabiny, przekręcasz kluczyk w pocycji ON – tak zeby zapaliły się kontrolki na desce (te czerwone ;p ) i idziesz patrzeć na diodę, powinna migać!! najpierw możesz sprawdzić czy dioda pali się jak dotkniesz ją do plusa i masy aku (żeby wyeliminować spaloną diodę) jak nie będzie się paliła, są 3 możliwości:
1) źle podłączyłeś ;p – raczej już nie możliwe
2) kabelki szlak trafił
3) popsułeś komputer ;p

jeżeli kabelki są gdzieś przerwane to można zdiagnozować bezpośrednio przy komputerze, ale to musisz zdjąc obudowę na dole po lewej stronie od nóg pasażera tam będzie komputer, zrób jego zdjęcie bo nie wiem, jaki dokładnie masz i wtedy Ci podam, które dokładnie połączyć piny ;p :)

oczywiście obstawiam, że nie masz przy obrotomierzu pomarańczowej kontrolki silnika ;)

Co do złącza po prawej stronie, to jest od tempomatu ;)

Dodaje jeszcze manuala jak to zrobi, jest po angielsku... chociaż już widziałem na forum dużo lepsze opisy! :)
[153KB] pdf
http://rapidshare.com/files/230124049/2.pdf.html

acha możesz też sprawdzić, czy bez żadnych kabelków i diód na włączonym zapłonie, na pojedynczej zielonej kości pod maską masz 12V – próbnikiem – powinno być! oczywiście jak połączysz to z masą to nie będzie ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez złomek » 7 maja 2009, 15:29

A masz może imobilajzer? Jak tak to sprawdz czy masz sprawną baterię, bo mi to wygląda na odcięcie zapłonu, elektryki, zapłonu itp.

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 21 maja 2008, 13:33
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Auto: mazda 626 kombi z 2000r 2,0

Postprzez steven » 7 maja 2009, 17:17

W GD immo ;) nie ma szans ;) chyba że domowej roboty ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez złomek » 7 maja 2009, 18:00

jak niżej
Ostatnio edytowano 7 maja 2009, 18:04 przez złomek, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 21 maja 2008, 13:33
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Auto: mazda 626 kombi z 2000r 2,0

Postprzez złomek » 7 maja 2009, 18:00

Domowej, czy nie domowej, obiawy pasują..... :]
Jeżeli pada immo, można odpalić silnik ale tylko na chwile, tzn. na czas przekręcenia kluczyka w stacyjce lub na dłuższą chwilę o. 3min. ( w zalżności jak jest ustawiony ) i silnik gaśnie.
Odcina zasilanie deski rozdzielczej i nie tylko...., a Ty domyśl się teraz że zapomniałeś głupiej baterii wymienić... :D

Pozdr
Początkujący
 
Od: 21 maja 2008, 13:33
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Auto: mazda 626 kombi z 2000r 2,0

Postprzez andrewx85 » 7 maja 2009, 18:31

ale immo nie ma ;>
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 7 maja 2009, 18:32

szcze to nie wiem :| i bym sie ostro zdziwil i zdenerwował!! stevena mecze od 9 rano od 18 :P na wszystkie pytania, a tu immo ostro by bylo..ale niech ktos sie wypowie oby nie bylo albo nie niech to bedzie tylko immo zaoszczedzi mi szukania :)
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 7 maja 2009, 18:36

a i kupielm dzis miernik cyfrowy i wszystko sprawdze :) manometru szukam <glupek2> mam stary kompresor taki za 20 zl pod zapalniczke uszkodzony..hmmmm :] jutro sie wezme tylko auto scholuje na podworko dzis o polnocy mazda bedzie u mnie <jupi>
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 10 maja 2009, 22:37

wiec tak pewnie duzo osob mnie za to "udusi" :P
ale kazdemu moze sie to zdarzyc :|
wiec tak auto działa!! <lol> a przyczyna----- brak paliwa <glupek2>
a postanowilem zalac 5 litrow i zgadnijcie ile wkazowka pokazuje???
Obrazek
okolo 15 litrow :| wiec prosze sie nie dziwic ze bylem pewny ze bylo paliwo bo przed tym wszystkim wlalem jeszcze 5 litrow i byla na polowie i zgasla i od tego zaczął sie post ale jak dolalem nastepne 5 to po 10 kreceniach silnikiem hahaha odpalila, dziekuje bardzo wszystkim a w szczegonlosci stevenowi :] ktory 2 dni od rana uczył mnie podstaw mechaniki :P <glupek2> ale dzieki temu od jutra biore sie za auto i wszystko posprawdzam na wszelki wypadek :) :D od cisnienia pompy po pokrywe zaworow ;)
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Czege » 12 maja 2009, 09:39

andrewx85 napisał(a):a przyczyna----- brak paliwa


:D A jakaś fotorelacja z naprawy?? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2007, 23:29
Posty: 378 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: był CA KF '94 5N
była BK Z6 '04 29Y
jest Kocur XE '18 Prestige

Postprzez andrewx85 » 12 maja 2009, 14:45

moge przeslac archiwum jak przez 2 dni ze stevenem gadalem <lol> :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez ZipperPL » 12 maja 2009, 16:48

andrewx85 napisał(a):a postanowilem zalac 5 litrow i zgadnijcie ile wkazowka pokazuje?



Nie ma się co przejmować, u mnie też ta wskazówka jest coś nie teges , bo mam jeszcze z 7-8 litrów paliwa, kontrolka zaczyna mrugać a wskazówka jest na zero...:)
www.osk-karo.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2007, 23:24
Posty: 116
Skąd: Libiąż/Skawina
Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200

Postprzez andrewx85 » 12 maja 2009, 19:38

aha, :( czyli na czuja jezdzic hehehe
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6