Witam.
Wlasnie umarla pompa paliwa i w zwiazku z tym mam kilka pytan. Jakie sa roznice pomiedzy pompami w nowszych modelach a w moim? Czy wystepują ? Jakie sa oznaczenia mojego modelu i czy ktos z okolic Trójmiasta chce może sprzedać pompę (odpowiednią, rzecz jasna).
Samochod to: 626 LX GC,2.0 z wtryskiem z 1987 roku
Nasępna sprawa : czy wiązka zasilania pompy idzie obok kabli od czujnika poziomu paliwa-chodzi o ewentualny demontaż ? Jezeli ktos dysponuje zdjeciami pompy, ewentualnie jakimikolwiek namiarami i wskazówkami to serdecznie prosiłbym o umieszczenie tego w tym topicu..
Za wszelkie informację gorąco dziękuje..
Pompa paliwa – mazda 626 GC ('87)
Strona 1 z 1
OO to w GC były silniki na wtrysku
Fajnie nie wiedziałem, ale oznaczenie twojego silnika to napewno nie FE4 a tymbardziej nie FE44. FE4 to 2,2 z bajerem
Twój to najpewniej poprostu FE (lub ewentualnie FE-EGI) ALe to inna bajka.
Jeśli masz wtrysk to pompe masz w zbiorniku, a zasilanie jest podłączone najpewniej na tej samej kostce co czujka paliwa. i będą szły w tej samej wiązce.

Jeśli masz wtrysk to pompe masz w zbiorniku, a zasilanie jest podłączone najpewniej na tej samej kostce co czujka paliwa. i będą szły w tej samej wiązce.
Posiekac sie nie dam, ale w mojej GC na wtrysku pompa byla chyba montowana przed zbiornikiem na zewnatrz. Dawne czasy i pamiec nie ta.
Dobrac sie pewnie cos da, ale czy warto? Poszukaj na Allegro. Ciagle pojawiaja sie ogloszenia typu pompy paliwowe do wszystkich aut. Nigdy tego nie ogladalem, ale moze sprowadzaja na zamowienie.
Dobrac sie pewnie cos da, ale czy warto? Poszukaj na Allegro. Ciagle pojawiaja sie ogloszenia typu pompy paliwowe do wszystkich aut. Nigdy tego nie ogladalem, ale moze sprowadzaja na zamowienie.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
faktycznie, pompa znajduje sie przed zbiornikiem. sprawdzilem ja i okazalo sie, ze dziala. Teraz nastepne pytanie – czy ma ktos schematy el. do mazdy 626 GC 2.0
nie moge zlokalizowac bezpiecznika od pompy i ogolnie nie wiem jak calosc wyglada. moze ktos moze sluzyc rada, ew. jakimis pdf'mi ? Podkresle, ze klapki z opisem bezpiecznikow w puszce nie posiadam.
Za wszelka pomoc z gory dziekuje.
Za wszelka pomoc z gory dziekuje.
- Od: 23 maja 2005, 21:41
- Posty: 11
- Skąd: Bolszewo
- Auto: Mazda 626 LX GC '87 2,0
freebaby napisał(a):faktycznie, pompa znajduje sie przed zbiornikiem. sprawdzilem ja i okazalo sie, ze dziala. Teraz nastepne pytanie – czy ma ktos schematy el. do mazdy 626 GC 2.0nie moge zlokalizowac bezpiecznika od pompy i ogolnie nie wiem jak calosc wyglada. moze ktos moze sluzyc rada, ew. jakimis pdf'mi ? Podkresle, ze klapki z opisem bezpiecznikow w puszce nie posiadam.
Za wszelka pomoc z gory dziekuje.
W mojej GD/GV f2 pod maska sa dwa wielkie bezpieczniki: egi comp i egi inj. Niewykluczone, ze w GC tez cos takiego bedzie. Przejrzyj rowniez przekazniki. Pompa moze byc sterowana przez takie cudo.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
bezpieczniki w tej skrzynce w normie -szukajac dalej – nie mam pojecia ktory to przekaznik od pompy. swoja droga, japonczycy chyby nie lubieli tradycyjnych elektromechanicznych przekaznikow – same elektroniczne wpakowali i tutaj klopot nr 2
----- 10 dniowa przygoda z tym samochodem pozwolila przynajmniej zejsc ze stolka przed komputerem
ps. bardzo trudno sie dostac do elektryki przy lewym przednim slupku, czy warto rozbierac kokpit caly aby sie tam dostac? czy znajde tam przekaznik od pompy ?
dzieki za wczesniejsze posty
ps. bardzo trudno sie dostac do elektryki przy lewym przednim slupku, czy warto rozbierac kokpit caly aby sie tam dostac? czy znajde tam przekaznik od pompy ?
dzieki za wczesniejsze posty
- Od: 23 maja 2005, 21:41
- Posty: 11
- Skąd: Bolszewo
- Auto: Mazda 626 LX GC '87 2,0
yyyyy a przekaźniki od pompy świateł wtrysków i tp nie powinny być pod maską 
znalazlem dwa przekazniki. jeden od przeciwmgielnych, a drugi to chyba odciecie cewki. gdzie mniej wiecej szukac tego przekaznika od pompy? bo instalacja elektryczna w tym samochodzie to masakra i bez schematu bardzo wolno docieram do interesujacych mnie obwodow.
za wszystkie dodatkowe sugestie, z gory dzieki.
za wszystkie dodatkowe sugestie, z gory dzieki.
- Od: 23 maja 2005, 21:41
- Posty: 11
- Skąd: Bolszewo
- Auto: Mazda 626 LX GC '87 2,0
Nie wiem jak jest w GC ale u mnnie są przykręcone do podszybia, po lewej stronie n iedaleko nadkola, pod maską rzecz jasna 
niestety – u mnie nie ma przekaznikow w tamtym miejscu. wszystko znajduje sie kolo slupka przedniego.
jako ze sa to przekazniki elektroniczne, mam wstret do ich sprawdzania – biegunowosc napiecia ma chyba dla nich istotne znaczenie ? wiec moze ktos wie jak to jest z zaciskami (wyjsciami) tych przekaznikow, tak by podczas sprawdzania nie spalic ich
Jezeli dysponuje ktos schematem elektryki tego cuda (626 gc fe 2l) to prosilbym o znak a potem wykaze dozgonna wdziecznosc.
)
pozdrawiam
jako ze sa to przekazniki elektroniczne, mam wstret do ich sprawdzania – biegunowosc napiecia ma chyba dla nich istotne znaczenie ? wiec moze ktos wie jak to jest z zaciskami (wyjsciami) tych przekaznikow, tak by podczas sprawdzania nie spalic ich
Jezeli dysponuje ktos schematem elektryki tego cuda (626 gc fe 2l) to prosilbym o znak a potem wykaze dozgonna wdziecznosc.
pozdrawiam
- Od: 23 maja 2005, 21:41
- Posty: 11
- Skąd: Bolszewo
- Auto: Mazda 626 LX GC '87 2,0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6