Problem z doborem palca rozdzielacza.

Postprzez mackoGD » 18 sty 2009, 19:33

Witam. Może ktoś z wielkich umysłów pomoże.
Mam problem z dostaniem palca rozdzielacza do mojej staruszki. kupiłem wg katalogu i...
nie pasuje. konkretnie otwór na dole gdzie nasadza się na wałek. Poniżej zdjęcie. Byłem w innym sklepie i nic, gościu szukał nawet od innych silników. Dodam że mój egzemplarz to składak.Takiego jak mój nie mógł znaleźć Może ktoś spotkał się z czymś takim i coś doradzi?



http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b5 ... b9237.html
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 21:28
Posty: 179 (1/0)
Skąd: Drzewina/Tczew
Auto: Xedos 6 2.0 a/t '99 LPG Tech
Honda Varadero XL 125
Mazda 6 GY 2.0B '07

Postprzez Mapett » 4 lut 2009, 11:09

Witam bardzo podobny palec jest w Cronosie 96` z silnikiem FS, numer katalogowy palca w firmie MotoHurt 1.431 jest to Włoska robota ale dobre wykonanie. Możesz go dostać w Poznaniu ale spróbuj do nich zadzwonić czy nie mają oddziału w twojej okolicy tel. 618750611.
Początkujący
 
Od: 6 paź 2008, 16:19
Posty: 5
Skąd: Poznań
Auto: 626 Cronos 1996 2,0 16V Automa

Postprzez steven » 4 lut 2009, 12:52

w wazcarze mają bez problemu dostaniesz, sam kupowałem i na 100% pasuje!! teraz spojrzałem na rysunek... identyczny jak twój kupiłem!! jakość może nie najlepsza ale na 100 pasuje – koszt: nie pamiętam dokładnie, kupowałem razem z kopułką i wyszło niecałe 50 zł... więc palec myślę że około 20... ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez adam626 » 4 lut 2009, 15:56

wydaje mi się ze ten palec jest taki sam
ma inaczej rozwiązana sprzeżynę kasującą luz na wałku
ale powinien pasować
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez mackoGD » 4 lut 2009, 21:50

Dzięki koledzy za odpowiedź. Raz próbowałem wsadzić ten nowy i nie bardzo pasował, przynajmniej tak mi się wydawało. adam626 jutro spróbuje znów go przymierzyć jak mówisz.
Mapet sprawdziłem na stronie, do mnie chyba będzie: 1,431,105 (tak mi się wydaje) jutro jak nie będzie pasował ten co kupiłem to będę szukał czegoś takiego.
Wczoraj byłem w sklepie co ma podobno wszystko do japońców...
...i okazało się że nawet nie mają go w katalogu <lol>[/b]
Jeszcze raz wielkie dzięki <prosze>
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 21:28
Posty: 179 (1/0)
Skąd: Drzewina/Tczew
Auto: Xedos 6 2.0 a/t '99 LPG Tech
Honda Varadero XL 125
Mazda 6 GY 2.0B '07

Postprzez zenith839 » 5 lut 2009, 00:36

Miałem w F2T identyczny palec. kupiłem EPS 1 431 115. pasował idealnie
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.

NGK ZE, Iridium on board
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2004, 14:14
Posty: 258
Skąd: Kraków
Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT

Postprzez mackoGD » 5 lut 2009, 20:51

Debil, idiota, głupek ze mnie. Do tego jaki wstyd <glupek2>. Nie było by problemu gdybym od razu przymierzył porządnie ten palec. Koledzy pasuje, okazało się że rzeczywiście ten co kupiłem ma inny kształt mocowania na wałku ale wszedł na swoje miejsce bez problemu.
Morał z tego taki że nie ma co mierzyć na oko :D .
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 21:28
Posty: 179 (1/0)
Skąd: Drzewina/Tczew
Auto: Xedos 6 2.0 a/t '99 LPG Tech
Honda Varadero XL 125
Mazda 6 GY 2.0B '07

Postprzez steven » 5 lut 2009, 22:59

;) właśnie chciałem napisać że o innym kształcie miałem w 8V inny w 16V i jeszcze inny w tym z Japonii ;) ale w 16V były wymienne, tylko na tym zdjęciu nie ująłeś blaszki ;) i stąd niejasności... tak czy owak, najważniejsze że problem rozwiązany;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez mackoGD » 5 lut 2009, 23:45

steven napisał(a):tylko na tym zdjęciu nie ująłeś blaszki



to tam ma być blaszka?? :|

pytam bo takiego kupiłem tzn. bez blaszki??
...i wszedł ciasno :D
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 21:28
Posty: 179 (1/0)
Skąd: Drzewina/Tczew
Auto: Xedos 6 2.0 a/t '99 LPG Tech
Honda Varadero XL 125
Mazda 6 GY 2.0B '07

Postprzez steven » 6 lut 2009, 11:00

ja miałem z blaszką... ;) jak jeździ i nic dziwnego się nie dzieje, to znaczy ze jest ok, zamienniki czesto sa inne ;) najbardziej zdziwił mnie wyglad przeguba wewnetrzengo, ktore z zewnatrz niczym nie przypomina oryginała, a pasuje jak ulał;) jakby ktoś się pytał, czemu wymieniłem przegub to na liczniku mam 430000 km i nie wiem ile był cofany ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez mackoGD » 6 lut 2009, 16:48

steven napisał(a):jak jeździ i nic dziwnego się nie dzieje, to znaczy ze jest ok


nie jeździłem jeszcze, tylko go na chwile odpaliłem, ale już widać poprawę, pali na dotyk.

steven napisał(a):liczniku mam 430000 km


To nakręć drugie tyle i wymień drugi... ;)
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 21:28
Posty: 179 (1/0)
Skąd: Drzewina/Tczew
Auto: Xedos 6 2.0 a/t '99 LPG Tech
Honda Varadero XL 125
Mazda 6 GY 2.0B '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6