Sorki, że troszkę poleję wody, ale inaczej się nie dało
Mam problemik. Kupiłem sobie magnetofonik Sony XR C450 i chciałbym go podłączyć jak należy, bo poprzednie były poprostu podłączone do zasilania i wystarczyło. Ale jak podłączyłem ten tak samo to po wyłączeniu zasilania na panelu, cały się świeci i do tego jeszcze przez jakiś czas zmieniarka miesza.
Na kości zasilającej radyjko ma cztery przewody: Czarny (1), czerwony (5), żółty (3), i niebieski (6), według schematu który mniejwięcej narysowałem niżej:
__________
| 1 2 3 4 |
| 5 6 7 8 |
--------------
Wiem że żółty i czerwony to zasilanie, zresztą zlutowane były razem (u mnie w poprzednich też), no a czarny to pewnie masa, nie wiem do czego niebieski.
Natomiast w samochodzie jest kostka z trzema stykami i kolorowymi kablami: Niebieski z białym paskiem i czerwoną kropką (1), Czerwony z czarnym paskiem i siwą kropką (2) i jasny zielony z żółtym paskiem i czerwoną kropką, wg mojego schematu poniżej
______
| 1 |
| 2 3 |
----------
A i jest jeszcze luźny kabelek zasilający z osobnym bezpiecznikiem, do którego sią teraz podpiołem.
Na nr 1 w samochodzie jest napięcie po przekręceniu zapłonu na pozycje pierwszą, natomiast nr 3 wygląda jak masa, ale bardzo słaba, bo po podłączeniu głośników radio przestaje grać.
Poradźcie mi jak to wszystko pozpinać tak aby było dobrze.
Jak podłączałem do jedynki w samochodzie to po wyłączeniu zapłonu cały program się kasował, natomiast jak jest podpięty do wolnego, to radio cały czas śię świeci. Jak gra to przy załączeniu rozrusznika jak to zwykle bywa gaśnie całkowicie i się nie kasuje, ba nawet zapamiętuje miejsce na płycie, a więc wnioskuje że można ja wyłączyś w jakiś sposób nie kasując programu.
Kto wię ile prądu ciągnie jak się będzie tak świecić przez kilka dni, wkońcu przyjde i nie odpale auta, a poza tym odrazu informacja dla bandziora, że frajer nie zabrał radia.

Pomocy!!!!!![/b]