Reflektory – używki czy zamienniki ?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez ewrejushka » 4 mar 2011, 16:28

Witam!
Zastanawiam się też nad wymianą reflektorów przednich. Znalazłem zamienniki: DEPO, TYC.
Czy moglibyście polecić któreś z tych producentów. Opinie są podzielone, natomiast ja mam konkretne pytanie odnośnie regulacji świateł. Czy użytkownicy tych świateł mogli by się wypowiedzieć, bo więcej negatywnych opinii spada na DEPO, że nie można poprawnie ustawić świateł.?

Dziękuję,
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 sty 2009, 02:33
Posty: 21
Skąd: Wrocław/Zgorzelec/Goerlitz
Auto: Protege5, 2.0 FS 16V,2002, M/T

Postprzez steven » 4 mar 2011, 22:29

bzdury piszą, ja mam u siebie Depo, po 2 latach widzę, że już nie świecą jak na początku, ale i tak jest dobrze (o niebo lepiej niż na oryginalnych wypalonych)
w cuda nie wierz i zregenerowanego oryginału raczej nie wyregulujesz, natomiast z Depa 0 problemu!
natomiast pamiętaj, żeby przypadkiem nie wkładać 100W, no i że jak jedna się spali, to gasisz światła i na najbliższą stację kupić żarówkę (bo inaczej więcej prądu leci na palącą się stronę i wtedy wypala bardzo szybko odbłyśnik).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez adam626 » 4 mar 2011, 23:31

kiedyś pisałem w tym wątku ale dziś mam już inne doświadczenia
trzeci rok mam depo
przedtem byłem zwolennikiem oryginałów
ale teraz te lampy naprawdę polecam
świecą bardzo dobrze
choć dziwnie to wygląda jak się na nie patrzy w dzień
jakby nie świeciły dobrze
po prostu reflektor na tyle dobrze kieruje wiązkę światła
że mało zostaje w środku(nie umiem tego inaczej opisać)
stary oryginał był cały jasny a na drodze świecił słabo
tu lampa wygląda w dzień jakby się przepaliła żarówka
i świeciła w środku mała pozycyjna (przecież takiej nie ma)
a na drodze jest bardzo fajny snop światła
u mnie odcięcie jest bardzo wyraźne, a na pewno wyraźniejsze
niż w starych oryginałach
w dodatku mają metalowe odbłyśniki więc więcej zniosą
no i ten wygląd auta z przejrzystymi błyszczącymi lampami
bezcenne
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Damian0307 » 16 mar 2011, 00:13

witam
w mojej mazdzie również bardzo słabo świeciły lampy, odbłysnik był w tragicznym stanie, ale ja zdecydowałem się na regenerację, a nie zakup zamiennika, koszt regeneracji to 140 zł za odbłyśniki od świateł krótkich i długich z obydwu lamp, teraz świecą jak nówki i nie było problemu z ich ustawieniem tak jak ktoś tam pisał że ciężko będzie ustawić, więc ja bym stawiał na regenerację.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lip 2010, 16:17
Posty: 27
Skąd: Biłgoraj
Auto: Mazda 626 GD coupe

Postprzez Siw-y » 16 mar 2011, 09:47

Przy jednej spalonej żarówce druga będzie świecić mocniej bo pierwsza nie będzie świecić wcale <lol>

Do żarówki nie da się wpompować więcej prądu niż ona tego potrzebuje a to, że miałeś takie odczucie wynika ze starej instalacji, w której pojawiają się spadki napięć w zależności od obciążenia.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Damian0307 » 16 mar 2011, 16:57

http://www.regeneracja-hc.com/
to jest strona firmy która robiła mi regenerację
w poniedziałek wysłałem im paczkę a w czwartek miałem ją już spowrotem zregenerowane odbłyśniki
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lip 2010, 16:17
Posty: 27
Skąd: Biłgoraj
Auto: Mazda 626 GD coupe

Postprzez adam626 » 17 mar 2011, 14:28

Jak się ostatnio interesowałem regeneracją nikt nie chciał robić plastykowych odbłyśników
Widać w tym temacie się zmieniło, więc pora na zmianę swojego zdania.
Gdybym miał wybierać regenerowany oryginał czy zamiennik wybieram regenerację.
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6