Problem z centralnym zamkiem – GC,GD,GV
Cześc Mam pytanie mam problem z zamkiem centalnym. Poniewarz pilot otwiera, Ale juz zamknąc to nie chce. Standardowa baterje wymienilam. I nic....
I nie wiem czy to padł pilot czy jest tego inna przyczyna.
I nie wiem czy to padł pilot czy jest tego inna przyczyna.
Ostatnio edytowano 16 cze 2009, 15:52 przez Puma_99, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 cze 2009, 12:42
- Posty: 12
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 626 2,0
1) czy w Polsce słowo Regulamin jest zakazane?
2) jeżeli oczekujesz od kogoś pomocy, to wypadałoby uszanować czyjeś zwyczaje... –> to też się do regulaminu odnosi
3) rozkręć pilota i przelutuj wszystkie złącza... tzn. nie jestem w stanie powiedzieć, czy na pewno to jest przyczyną, bo za dużo informacji o tym jaki samochód, jaki centralny, czy fabryczny czy dołożony... od kiedy zaczęło Ci źle działać... ale z tego co opisujesz tak to wynika...
4) napisz czy da się centralnym sterować jakimś guziczkiem w środku w pojeździe?
acha w sumie to nie musisz nic poprawiać w temacie, to przynajmniej Mod usunie go pewnie w ciągu 24h :p
2) jeżeli oczekujesz od kogoś pomocy, to wypadałoby uszanować czyjeś zwyczaje... –> to też się do regulaminu odnosi
3) rozkręć pilota i przelutuj wszystkie złącza... tzn. nie jestem w stanie powiedzieć, czy na pewno to jest przyczyną, bo za dużo informacji o tym jaki samochód, jaki centralny, czy fabryczny czy dołożony... od kiedy zaczęło Ci źle działać... ale z tego co opisujesz tak to wynika...
4) napisz czy da się centralnym sterować jakimś guziczkiem w środku w pojeździe?
acha w sumie to nie musisz nic poprawiać w temacie, to przynajmniej Mod usunie go pewnie w ciągu 24h :p
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
popraw temat!!
co to za auto?wersja? rocznik?
to jest fabryczny centralny czy dokładany?
co to za auto?wersja? rocznik?
to jest fabryczny centralny czy dokładany?
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Puma_99 napisał(a):A do tego czy centralny byl czy go załozyli to nie wiem.
więc jedź do elektryka żeby Ci to naprawił.
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
No i zrobiłam tak jak poleciłeś pojechałam do Elektryka. I co nie wyuczony matoł, powiedział że to baterja . Ale nie docierało do niego że jak może być baterja jak pilot otwiera, ale nie zamyka.
Kolega mi powiedział ze miał tak w OPLU. I znalazł jaką swkwencje (przekrecic kluczyk i coś powciskać) i sam to zrobił.
Ja poszuklałam W internecie i znalazłam opis ale nic to nie dało.
Nie wiem czy nie bede musiała wymienic centralki
Albo czy nie wiecie czy są jaieś piloty uniwersalne do zamków centralnych??
Kolega mi powiedział ze miał tak w OPLU. I znalazł jaką swkwencje (przekrecic kluczyk i coś powciskać) i sam to zrobił.
Ja poszuklałam W internecie i znalazłam opis ale nic to nie dało.
Nie wiem czy nie bede musiała wymienic centralki
Albo czy nie wiecie czy są jaieś piloty uniwersalne do zamków centralnych??
- Od: 16 cze 2009, 12:42
- Posty: 12
- Skąd: Reda
- Auto: Mazda 626 2,0
nie ma pilotów uniwersalnych... jak miałeś zamontowamy alarm w miarę popularny to możesz dokupić drugiego pilota... ale po co Ci pilot, chyba sprawdziłeś na drugim... czy zamyka... jak nie masz drugiego pilota, to otwórz samochód i przelutuj wszystkie połączenia na tym co masz... tylko nie rób tego na zamkniętym aucie, bo może się okazać, że już go nie otworzysz ;p ale to wtedy i tak musiałbyś wymienić centralkę... a da się zamknąć samochód z kluczyka, tak żeby zadziałał centralny... może podjedź do gościa który zajmuje się montażem alarmów, centralek, powinien wziąć nie więcej jak 50zł... za naprawę, ewentualnie jeżeli okaże się, że centralka padła, to za diagnozę...
tylko zmień tamtego elektryka...
PS
w piątek w nocy jadę do Łeby, możesz podjechać, to Ci na szybko sprawdzę w czym jest wina ;p
tylko zmień tamtego elektryka...
PS
w piątek w nocy jadę do Łeby, możesz podjechać, to Ci na szybko sprawdzę w czym jest wina ;p
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Puma_99 pisz do gościa który się zwie siner, znajdziesz go w temacie podkarpacia. Pokazywał nam w zeszły weekend jak swojego pilota (z GF takiej jak Twoja) "podpioł" pod X9, są jakieś myki właśnie. Nie użył do tego żadnego narzędzia. Prawdopodobnie masz ori pilota który się bez problemu programuje do samochodu.
Działaj
Działaj
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Puma_99 napisał(a):problem z zamkiem centalnym. Poniewarz pilot otwiera, Ale juz zamknąc to nie chce.
napisz jeszcze czy jak zamykasz kluczykiem zamek to czy centralny zamyka pozostałe drzwi?
bo może tu nie jest problem z centralnym, tylko z tym że siłowniki nie jaką siły zamknąć!! a jak się zamyka drzwi ręcznie ryglując, czy trzeba użyć większej siły?
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
PLaster
już się go o to pytałem:
1)
i odp. nie uzyskałem, więc myślę, że sam nie wie
PLaster napisał(a):napisz jeszcze czy jak zamykasz kluczykiem zamek to czy centralny zamyka pozostałe drzwi?
już się go o to pytałem:
1)
steven napisał(a):a da się zamknąć samochód z kluczyka, tak żeby zadziałał centralny...
i odp. nie uzyskałem, więc myślę, że sam nie wie
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
aha, to już lepiej;)
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
czyli tylko pilot... sprobuj użyć drugiego jak nie masz to tak jak mówiłem, rozbierz tego i przelutuj wszystkie łączenia... bardzo podobną miał sytuację kolega z kartą w lagunie, otwierała tylko przy odpowiednim nagięciu karty i wogóle nie zamykała... okazało się, że nie zamyka bo oderwał się guziczek od płytki, lutowanie mikro styków nie jest łatwe, bą są małe – nawet bardzo małe ale da się
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Witam wszystkich. Kilka miesięcy temu kupiłem mazdę 626 i jej poprzedni właściciel powiedział mi, że nie posiada ona centralnego zamka. Ostatnio podczas naprawy elektrycznego otwierania szyb zauważyłem, że w drzwiach są siłowniki , lecz centralny nie działa. Cała instalacja w drzwiach z siłownikami wygląda na oryginalną i tu nasuwa się moje pytanie, gdzie znajduję się moduł sterujący centralnym i ewentualnie co może być przyczyną jego uszkodzenia?? Z góry dziękuję za pomoc
- Od: 30 gru 2009, 23:32
- Posty: 28
- Skąd: Legnica
- Auto: Mazda 626 2.0 D GD hatchback `89
Było to już wałkowane tysiąc razy:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... alny+zamek
Pod nogami pasażera z przodu na słupku małe czarne pudełeczko.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... alny+zamek
Pod nogami pasażera z przodu na słupku małe czarne pudełeczko.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Tubi napisał(a):Pod nogami pasażera z przodu na słupku małe czarne pudełeczko.
Pod nogami ale od strony kierowcy, pod skrzynką bezpieczników, trzeba zdjąć osłonę słupka. W GC było postronie pasażera ale już w GD jest po stronie kierowcy.
Jeśli nie działa centralny to przyczyną może być też przełącznik otwierania i zamykania znajdujący się w drzwiach kierowcy w okolicy zamka.
Tubi – bardzo dziękuję za linki, które już dawno sprawdzałem, lecz żaden z nich nie tyczy się mazdy 626 GD (chyba, że jestem ślepy)
Niedzwiadek833 – znalazłem pudełeczko, rozłączyłem i ponownie podłączyłem i zamek hasa
Niedzwiadek833 – znalazłem pudełeczko, rozłączyłem i ponownie podłączyłem i zamek hasa
- Od: 30 gru 2009, 23:32
- Posty: 28
- Skąd: Legnica
- Auto: Mazda 626 2.0 D GD hatchback `89
janos brawo jakbyś chciał podłączyć do niego jeszcze pilota to pamiętaj, że w drzwiach kierowcy nie ma siłownika, przynajmniej oryginalnie nie było, bo sterowanie było po kluczyku. Skoro otwierasz kluczykiem, to siłownik tam nie był potrzebny, ale jakbyś podłączał alarm/centralkę na pilota, to pamiętaj, że starowanie w GD jest takie samo jak w przypadku samochodów z zamkiem pneumatycznym (Audi, Mercedes) tzn. sygnał sterowania jednym przewodem, plus na zamknięcie minus na otwarcie.
I ten właśnie kabel sterujący idzie od drzwi kierowcy do centralki... i w niego musiałbyś się wpiąć. A jakikolwiek siłownik (tylko najlepiej ten mocniejszy) trzebaby założyć w drzwi kierowcy i podłączyć go równolegle z innym siłownikiem
PS
tak na marginesie, ja podłączyłem sobie jeszcze pod centralny zamek bagażnik, a sterownie centralnym ze środka zrobiłem, przerabiając centralny przycisk otwarcia i zamknięcia właśnie tylnej klapy bagażnika bo czasem przydaje się móc mieć możliwość zamknięcia wszystkich drzwi ze środka
Chociaż nie wiem, czy oryginalnie nie odpowiadał za to ten guziczek w drzwiach kierowcy, co się podnosi jak drzwi otwierasz i opuszcza jak zamykasz
I ten właśnie kabel sterujący idzie od drzwi kierowcy do centralki... i w niego musiałbyś się wpiąć. A jakikolwiek siłownik (tylko najlepiej ten mocniejszy) trzebaby założyć w drzwi kierowcy i podłączyć go równolegle z innym siłownikiem
PS
tak na marginesie, ja podłączyłem sobie jeszcze pod centralny zamek bagażnik, a sterownie centralnym ze środka zrobiłem, przerabiając centralny przycisk otwarcia i zamknięcia właśnie tylnej klapy bagażnika bo czasem przydaje się móc mieć możliwość zamknięcia wszystkich drzwi ze środka
Chociaż nie wiem, czy oryginalnie nie odpowiadał za to ten guziczek w drzwiach kierowcy, co się podnosi jak drzwi otwierasz i opuszcza jak zamykasz
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6