Problem z centralnym zamkiem – GC,GD,GV

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Matan » 14 cze 2014, 11:35

Witam, Mazda 626 2.2i 89r. Zamek od drzwi pasażera nie chce się otwierać przy przekręcaniu kluczykiem,
jak się tym zająć, mam ten samochód od niedawna jestem w temacie zielony. Gdzie znajduje się moduł,co mogę posprawdzać ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2014, 11:28
Posty: 28
Skąd: Chełm
Auto: Mazda 626 GD 2.2i 12V 89r.

Postprzez Szyna » 14 cze 2014, 12:31

Trzeba ściągnąć osłonę drzwi i zobaczyć o co chodzi czy silnikowni działa, czy prąd dochodzi, czy cięgno się nie poluzowało. Jest wiele opcji ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Matan » 14 cze 2014, 12:55

Ok dzięki , mam zamiar wymieniać mechanizm do otwierania szyby to przy okazji zajrzę do tego, tylko jak jeszcze mogę sprawdzić czy moduł jest sprawny ? gdzie on się znajduje ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2014, 11:28
Posty: 28
Skąd: Chełm
Auto: Mazda 626 GD 2.2i 12V 89r.

Postprzez Szyna » 14 cze 2014, 14:19

Jak otwierasz przez drzwi kierowcy albo bagażnik to otwierają się wszystkie drzwi od razu ?
Słychać w ogóle czy te siłowniki pracują ? Centralka znajduje się w nogach kierowcy po lewej, nad bezpiecznikami.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Matan » 14 cze 2014, 15:32

Drzwi są tylko z przodu od kierowcy i pasażera(coupe) , do bagażnika jest wajcha przy siedzeniu i podejrzewam że ona nie ma nic z tym wspólnego. Jak przekręcam kluczyk w zamku to słyszę tylko od strony kierowcy , natomiast od pasażera jest totalna cisza.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2014, 11:28
Posty: 28
Skąd: Chełm
Auto: Mazda 626 GD 2.2i 12V 89r.

Postprzez Szyna » 15 cze 2014, 12:16

Jeżeli nic nie słychać to albo brakło prądu, albo siłownik kaput, ewentualnie mogło sprzęgło strzelić ale mimo wszystko było by coś slychac.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Matan » 25 mar 2015, 13:58

Dzisiaj przy tym trochę posiedziałem i z moich obserwacji wynika ,że siłownik jest w pełni sprawny bo podłączałem go na krótko i lata jak szalony, sprawdzałem kostkę tą co idzie do siłownika i na niej nie ma prądu. Próbowałem tak,że brałem masę od kostki szyby to siłownik działał tylko w jedno stronę. Teraz nie wiem czy to gdzieś kabel jest wytarty/przełamany – tylko jak to wybadać albo ten cały przekaźnik przestał działać.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2014, 11:28
Posty: 28
Skąd: Chełm
Auto: Mazda 626 GD 2.2i 12V 89r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6