Strona 1 z 1

Gdzie znaleść kostkę serwisową?

PostNapisane: 9 sty 2005, 17:39
przez krzysiek626
Według tego co czytałem w innych postach to powinna być z lewej str koło amorka u mnie nie znalazłem są tam jakieś 4 kostki po 3 przewody w każdej a chciałbym spr. ustawienie tps i przepustnicy? Gdzie ją znaleść i jak ją rozszyfroważ?? ?? <pomocy>

PostNapisane: 10 sty 2005, 19:22
przez Janu
Jak ją rozszyfrować to masz dokładnie opisane w art na stronie klubowej w zakładce "obsługa". Natomiast co do lokalizacji łacza diagnostycznego to przyłaczam się do prósb kolegi – w swojej 626 GD 2.0i FE dziś szukałem z próbnikiem w dłoni, szukałem i d..a. Nie znalazłem. Przynajmniej w okolicach opisywanych na forum. Może w tym modelu jej nie ma? W przeciwnym razie może znajdzie się ktoś z forumowiczów, np. właściciel GD i podeśle np. fotkę? :) Byłoby super

PostNapisane: 10 sty 2005, 21:24
przez Huano
Mi w serwisie powiedzieli ze nie ma kostki diagnostycznej... No i nie znalazłem więc może to prawda?

PostNapisane: 10 sty 2005, 22:08
przez krzysiek626
Więc jak można sprawdzić czy mam dobrze ustawiony TPS jak nie ma kostki? Myśle że gdzieś musi być ? :)

PostNapisane: 10 sty 2005, 22:20
przez Huano
No i właśnie tu pojawai się pytanie – bo nie wiem... Mnie zapewniali że brak kostki diagnostycznej bo chciałem sprawdzić ewentualne błędy komputera...

PostNapisane: 10 sty 2005, 22:33
przez krzysiek626
Musze się przejechać do kumpla elektryka może coś znajdzie. Mówili że mósi byc gdzieś. U mnie jest ich sporo zaślepionych nie podłączonych tylko która to by miała być?

PostNapisane: 17 cze 2005, 00:18
przez Sławenty
Jak ja byłem u "mechanika" posiadającego komputer z przystawką i softem od BOSCH-a to dla GD FE wyświetliła się lokalizacja kostki serwisowej z rozpiską sygnałów tak jak napisał krzysiek626 "z lewej str koło amorka".
Niestety gość podłączył kompa i nie zadziałało – może zrobił coś nie tak?
Potem powiedział ze z autami grupy Volkswagen to nie ma żadnych problemów. Czyżby Bosch działał tylko z niemieckimi sprzętami? Tego nie wiem. A może jak nie ma żadnych błędów w ECU auta to tak sie dzieje.

PostNapisane: 17 cze 2005, 18:44
przez Waluś
a u mnie jest tak:
Obrazek
Obrazek
tą zieloną kostkę z czerwonym kabelkiem się podłacza do masy, włącza zapłon i miga check engine – lub nie miga jeśli jest ok :D (ale to u mnie)
Obrazek
tutaj chyba jest reszta. Kombinuje że skoro tamta jest zielona, to tutaj do tej zielonej należy podłaczyć diode do odczytu błędów, zmasować tamtą, włączyć zapłon i heyah...
Ale to jest 2,2 F2

PostNapisane: 17 cze 2005, 19:50
przez Jaksa
Waluś dobrze myślisz <lol> Do GD FE podpina sie tester mazdowski ( do zielonej kosci ktora jest przy goleni amorka ) a tę drugą zieloną do masy aku.

PostNapisane: 18 cze 2005, 09:55
przez Waluś
Jaksa napisał(a):Waluś dobrze myślisz

<jupi> wiedziałem, jesssssssss hyhy :D:D
Czyli tą że tak powiem diudke należy wetknąć w tą zieloną kostke w odpowiednie styki ??

PostNapisane: 19 cze 2005, 10:06
przez krzysiek626
Sprawdzałem u mnie jest taka sama identycznie jak u walusia. Tylko jeszcze gdzie tą diodę wetknąć?

PostNapisane: 19 cze 2005, 13:42
przez Waluś
dobre pytanie :D