Gdzie znaleść kostkę serwisową?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez krzysiek626 » 9 sty 2005, 17:39

Według tego co czytałem w innych postach to powinna być z lewej str koło amorka u mnie nie znalazłem są tam jakieś 4 kostki po 3 przewody w każdej a chciałbym spr. ustawienie tps i przepustnicy? Gdzie ją znaleść i jak ją rozszyfroważ?? ?? <pomocy>
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2005, 16:03
Posty: 93
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r

Postprzez Janu » 10 sty 2005, 19:22

Jak ją rozszyfrować to masz dokładnie opisane w art na stronie klubowej w zakładce "obsługa". Natomiast co do lokalizacji łacza diagnostycznego to przyłaczam się do prósb kolegi – w swojej 626 GD 2.0i FE dziś szukałem z próbnikiem w dłoni, szukałem i d..a. Nie znalazłem. Przynajmniej w okolicach opisywanych na forum. Może w tym modelu jej nie ma? W przeciwnym razie może znajdzie się ktoś z forumowiczów, np. właściciel GD i podeśle np. fotkę? :) Byłoby super
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 14:13
Posty: 53
Skąd: Tczew
Auto: Xedos CA KF '95

Postprzez Huano » 10 sty 2005, 21:24

Mi w serwisie powiedzieli ze nie ma kostki diagnostycznej... No i nie znalazłem więc może to prawda?
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez krzysiek626 » 10 sty 2005, 22:08

Więc jak można sprawdzić czy mam dobrze ustawiony TPS jak nie ma kostki? Myśle że gdzieś musi być ? :)
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2005, 16:03
Posty: 93
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r

Postprzez Huano » 10 sty 2005, 22:20

No i właśnie tu pojawai się pytanie – bo nie wiem... Mnie zapewniali że brak kostki diagnostycznej bo chciałem sprawdzić ewentualne błędy komputera...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez krzysiek626 » 10 sty 2005, 22:33

Musze się przejechać do kumpla elektryka może coś znajdzie. Mówili że mósi byc gdzieś. U mnie jest ich sporo zaślepionych nie podłączonych tylko która to by miała być?
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2005, 16:03
Posty: 93
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r

Postprzez Sławenty » 17 cze 2005, 00:18

Jak ja byłem u "mechanika" posiadającego komputer z przystawką i softem od BOSCH-a to dla GD FE wyświetliła się lokalizacja kostki serwisowej z rozpiską sygnałów tak jak napisał krzysiek626 "z lewej str koło amorka".
Niestety gość podłączył kompa i nie zadziałało – może zrobił coś nie tak?
Potem powiedział ze z autami grupy Volkswagen to nie ma żadnych problemów. Czyżby Bosch działał tylko z niemieckimi sprzętami? Tego nie wiem. A może jak nie ma żadnych błędów w ECU auta to tak sie dzieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2005, 00:36
Posty: 30
Skąd: Jędrzejów
Auto: 626 GD Hatchback; FE 2,0i 8V

Postprzez Waluś » 17 cze 2005, 18:44

a u mnie jest tak:
Obrazek
Obrazek
tą zieloną kostkę z czerwonym kabelkiem się podłacza do masy, włącza zapłon i miga check engine – lub nie miga jeśli jest ok :D (ale to u mnie)
Obrazek
tutaj chyba jest reszta. Kombinuje że skoro tamta jest zielona, to tutaj do tej zielonej należy podłaczyć diode do odczytu błędów, zmasować tamtą, włączyć zapłon i heyah...
Ale to jest 2,2 F2
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Jaksa » 17 cze 2005, 19:50

Waluś dobrze myślisz <lol> Do GD FE podpina sie tester mazdowski ( do zielonej kosci ktora jest przy goleni amorka ) a tę drugą zieloną do masy aku.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Waluś » 18 cze 2005, 09:55

Jaksa napisał(a):Waluś dobrze myślisz

<jupi> wiedziałem, jesssssssss hyhy :D:D
Czyli tą że tak powiem diudke należy wetknąć w tą zieloną kostke w odpowiednie styki ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez krzysiek626 » 19 cze 2005, 10:06

Sprawdzałem u mnie jest taka sama identycznie jak u walusia. Tylko jeszcze gdzie tą diodę wetknąć?
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2005, 16:03
Posty: 93
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r

Postprzez Waluś » 19 cze 2005, 13:42

dobre pytanie :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6