
Gdzie znaleść kostkę serwisową?
Strona 1 z 1
Według tego co czytałem w innych postach to powinna być z lewej str koło amorka u mnie nie znalazłem są tam jakieś 4 kostki po 3 przewody w każdej a chciałbym spr. ustawienie tps i przepustnicy? Gdzie ją znaleść i jak ją rozszyfroważ??


Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
- Od: 2 sty 2005, 16:03
- Posty: 93
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r
Jak ją rozszyfrować to masz dokładnie opisane w art na stronie klubowej w zakładce "obsługa". Natomiast co do lokalizacji łacza diagnostycznego to przyłaczam się do prósb kolegi – w swojej 626 GD 2.0i FE dziś szukałem z próbnikiem w dłoni, szukałem i d..a. Nie znalazłem. Przynajmniej w okolicach opisywanych na forum. Może w tym modelu jej nie ma? W przeciwnym razie może znajdzie się ktoś z forumowiczów, np. właściciel GD i podeśle np. fotkę?
Byłoby super
- Od: 27 lis 2004, 14:13
- Posty: 53
- Skąd: Tczew
- Auto: Xedos CA KF '95
Mi w serwisie powiedzieli ze nie ma kostki diagnostycznej... No i nie znalazłem więc może to prawda?
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Więc jak można sprawdzić czy mam dobrze ustawiony TPS jak nie ma kostki? Myśle że gdzieś musi być ? 
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
- Od: 2 sty 2005, 16:03
- Posty: 93
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r
No i właśnie tu pojawai się pytanie – bo nie wiem... Mnie zapewniali że brak kostki diagnostycznej bo chciałem sprawdzić ewentualne błędy komputera...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Musze się przejechać do kumpla elektryka może coś znajdzie. Mówili że mósi byc gdzieś. U mnie jest ich sporo zaślepionych nie podłączonych tylko która to by miała być?
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
- Od: 2 sty 2005, 16:03
- Posty: 93
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r
Jak ja byłem u "mechanika" posiadającego komputer z przystawką i softem od BOSCH-a to dla GD FE wyświetliła się lokalizacja kostki serwisowej z rozpiską sygnałów tak jak napisał krzysiek626 "z lewej str koło amorka".
Niestety gość podłączył kompa i nie zadziałało – może zrobił coś nie tak?
Potem powiedział ze z autami grupy Volkswagen to nie ma żadnych problemów. Czyżby Bosch działał tylko z niemieckimi sprzętami? Tego nie wiem. A może jak nie ma żadnych błędów w ECU auta to tak sie dzieje.
Niestety gość podłączył kompa i nie zadziałało – może zrobił coś nie tak?
Potem powiedział ze z autami grupy Volkswagen to nie ma żadnych problemów. Czyżby Bosch działał tylko z niemieckimi sprzętami? Tego nie wiem. A może jak nie ma żadnych błędów w ECU auta to tak sie dzieje.
- Od: 13 sty 2005, 00:36
- Posty: 30
- Skąd: Jędrzejów
- Auto: 626 GD Hatchback; FE 2,0i 8V
a u mnie jest tak:
tą zieloną kostkę z czerwonym kabelkiem się podłacza do masy, włącza zapłon i miga check engine – lub nie miga jeśli jest ok
(ale to u mnie)
tutaj chyba jest reszta. Kombinuje że skoro tamta jest zielona, to tutaj do tej zielonej należy podłaczyć diode do odczytu błędów, zmasować tamtą, włączyć zapłon i heyah...
Ale to jest 2,2 F2
tą zieloną kostkę z czerwonym kabelkiem się podłacza do masy, włącza zapłon i miga check engine – lub nie miga jeśli jest ok
tutaj chyba jest reszta. Kombinuje że skoro tamta jest zielona, to tutaj do tej zielonej należy podłaczyć diode do odczytu błędów, zmasować tamtą, włączyć zapłon i heyah...
Ale to jest 2,2 F2
Waluś dobrze myślisz
Do GD FE podpina sie tester mazdowski ( do zielonej kosci ktora jest przy goleni amorka ) a tę drugą zieloną do masy aku.

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Waluś dobrze myślisz

Czyli tą że tak powiem diudke należy wetknąć w tą zieloną kostke w odpowiednie styki
Sprawdzałem u mnie jest taka sama identycznie jak u walusia. Tylko jeszcze gdzie tą diodę wetknąć?
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
- Od: 2 sty 2005, 16:03
- Posty: 93
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r
dobre pytanie 
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6