Podgrzewane lusterka – fotorelacja

Podgrzewane lusterka zwiększają komfort korzystania z samochodu.
Aby odkleić lustro pomogłem sobie suszarką rozgrzewając całość do kilkudziesięciu stopni – lustro wyjąłem z elastycznego już stelażu.
Folia grzewcza. Cena 8 PLN na allegro. Przykleja się ja jak nalepkę.
Po zamontowaniu – lewe lustro mam oryginalne i tam nie było problemów z przeprowadzeniem kabli.
W taki bestialski sposób tylko mogłem przeprowadzić kabel – lustro jest sterowane linkami a nie cięgnami i nie ma miejsca by przeprowadzić kabel wewnątrz. Na szczęście kable są od dołu więc zupełnie nie widoczne.
Następnie prowadziłem kable – przez drzwi bez problemu. Zastanawiałem się tylko gdzie podłączyć. I popełniłem błąd – miernikiem zmierzyłem, ze na przełączniku ogrzewania szyby pojawia się +12V.
Przeprowadzanie po stronie pasażera.
W efekcie spaliłem automat do sterowania ogrzewania tylnej szyby. Otóż okazało się ze to nie jest +12V, lecz +12 jest na innym styku a tam gdzie się pojawiał sygnał, to była masa. Sterowanie masą – to zasilenie przekaźnika małym prądem z tranzystora. A ja podłączyłem tam grzejniki2x15W w efekcie zadymił mi się układ
Pudełko z napisem Unit TIMER GR28 to sterownik centralnego zamka.
Przekaznik swiateł stop Oraz nieznane 2 przekaźniki.
Ta puszka na górze to też zagadka. Podgrzewane lustra działają super. Ostatecznie podłączylem je na stałe pod zapłon. LAtem najwyżej odłącze. NIestety poszukuje włącznika ogrzewania tylnej szyby.
Aby odkleić lustro pomogłem sobie suszarką rozgrzewając całość do kilkudziesięciu stopni – lustro wyjąłem z elastycznego już stelażu.
Folia grzewcza. Cena 8 PLN na allegro. Przykleja się ja jak nalepkę.
Po zamontowaniu – lewe lustro mam oryginalne i tam nie było problemów z przeprowadzeniem kabli.
W taki bestialski sposób tylko mogłem przeprowadzić kabel – lustro jest sterowane linkami a nie cięgnami i nie ma miejsca by przeprowadzić kabel wewnątrz. Na szczęście kable są od dołu więc zupełnie nie widoczne.
Następnie prowadziłem kable – przez drzwi bez problemu. Zastanawiałem się tylko gdzie podłączyć. I popełniłem błąd – miernikiem zmierzyłem, ze na przełączniku ogrzewania szyby pojawia się +12V.
Przeprowadzanie po stronie pasażera.
W efekcie spaliłem automat do sterowania ogrzewania tylnej szyby. Otóż okazało się ze to nie jest +12V, lecz +12 jest na innym styku a tam gdzie się pojawiał sygnał, to była masa. Sterowanie masą – to zasilenie przekaźnika małym prądem z tranzystora. A ja podłączyłem tam grzejniki2x15W w efekcie zadymił mi się układ
Pudełko z napisem Unit TIMER GR28 to sterownik centralnego zamka.
Przekaznik swiateł stop Oraz nieznane 2 przekaźniki.
Ta puszka na górze to też zagadka. Podgrzewane lustra działają super. Ostatecznie podłączylem je na stałe pod zapłon. LAtem najwyżej odłącze. NIestety poszukuje włącznika ogrzewania tylnej szyby.