Słabe ciśnienie spryskiwacza szyby – GD
1, 2
Witam!
Od pewnego czasu słabł mi "wytrysk" lewego spryskiwacza przedniej szyby. Teraz już doszło do tego, że ledwie cośtam wycieka (na maskę). Czy to oznacza, że trzeba wymienić jakiś silniczek, czy rurki...? Jak to ustrojstwo w ogóle jest skonstruowane i czy to się naprawia, czy od razu trzeba wymieniać?
Pogoda syfiasta, szyba wiecznie upaprana, i akurat teraz awaria...ehh
offtopic: W lecie zepsuła mi się "klapka" przeciwsłoneczna przy podsufitce, także słońce waliło mi prosto w oczy non-stop ;–) Chyba pech mnie prześladuje
GD Coupe '88
Od pewnego czasu słabł mi "wytrysk" lewego spryskiwacza przedniej szyby. Teraz już doszło do tego, że ledwie cośtam wycieka (na maskę). Czy to oznacza, że trzeba wymienić jakiś silniczek, czy rurki...? Jak to ustrojstwo w ogóle jest skonstruowane i czy to się naprawia, czy od razu trzeba wymieniać?
Pogoda syfiasta, szyba wiecznie upaprana, i akurat teraz awaria...ehh
offtopic: W lecie zepsuła mi się "klapka" przeciwsłoneczna przy podsufitce, także słońce waliło mi prosto w oczy non-stop ;–) Chyba pech mnie prześladuje
GD Coupe '88
Pozdrawiam,
Monther
Monther
- Od: 19 kwi 2004, 20:07
- Posty: 5
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 Coupe 2.0i KAT '88
Sprobuj przeczyscic dysze, mozna to probowac zrobic (po odlaczeniu) sprezonym powietrzem. Ewentualnie szpilka pogmerac, ale nie jestem pewien, czy to wystarczy.
the right man in the wrong place...
U mnie też słabły sprskiwacze – odłączyłem przewody doprowadzające płyn do dysz i przeczyściłem sprężonym powietrzem. Potem dmuchnąłem w przewody już podłączone do dysz spryskiwaczy i znów dmuchnałem powietrzem – pomogło, działa wszystko jak należy.
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
witam od jakiś kilku dni nie leci mi płyn spryskiwaczy początkowo myślałem że to przez nowe dysze mżawkowe ale poprosiłem tatę by siadł i odpalił spryskiwacze jak sie okazało nie działa pompa płynu spryskiwaczy czy ktoś z was wie
co może być tego przyczyną
gdzie mieści sie pompa płynu i jak sprawdzić czy jest sprawna
dla ścisłości jeżdżę na zimowym płynie ale był jakiś tydzień czy dwa że zbiornik był pusty bo byłem chory i autem nigdzie nie jeździłem
co może być tego przyczyną
gdzie mieści sie pompa płynu i jak sprawdzić czy jest sprawna
dla ścisłości jeżdżę na zimowym płynie ale był jakiś tydzień czy dwa że zbiornik był pusty bo byłem chory i autem nigdzie nie jeździłem
- Od: 19 lis 2007, 11:28
- Posty: 33
- Skąd: BEŁCHATÓW
- Auto: 626 coupe GC 2,0 GLX LPG
kura-1987 napisał(a):gdzie mieści sie pompa płynu i jak sprawdzić czy jest sprawna
Zapewne w zbiorniku od płynu
Może przetarły się gdzieś kabelki... Wcześniej działała?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
Wstepnie juz czyscilem przewody gumowe i dysze, wyglada ze wszystko jest drozne ale dzisiaj jeszcze bede meczyl temat natomiast podejzewam ze usterka jest gdzie indziej.
Objawy sa takie ze albo nie pryska w ogole albo ledwo ledwo wylewa na pare cm. Taka sama jest sytuacja dla obu dysz wiec podejzewam ze jest cos z cisnieniem. Niestety zalalem 5l plynu wiec nie mam bezposredniego wgladu w to co i jak zatem chcialem zapytac co mam odkrecic i co wyciagnac zeby dostac sie do pompki i ja zbadac.
Objawy sa takie ze albo nie pryska w ogole albo ledwo ledwo wylewa na pare cm. Taka sama jest sytuacja dla obu dysz wiec podejzewam ze jest cos z cisnieniem. Niestety zalalem 5l plynu wiec nie mam bezposredniego wgladu w to co i jak zatem chcialem zapytac co mam odkrecic i co wyciagnac zeby dostac sie do pompki i ja zbadac.
- Od: 31 sty 2006, 00:43
- Posty: 694
- Skąd: CKMK
Swego czasu walczyłem ze spryskiwaczami, za nie moglem ich odetkać do końca ciągle coś nie grało. W przypływie irytacji zalałem do zbiornika spryskiwaczy 3l octu. Ocet pięknie rozpuścił resztki kamienia który gdzieś tam zalegał i już prawie rok spryskiwacze śmigają aż milo. Jedyna wada to zapach płynu do spryskiwaczy zmieszanego z octem.
http://dsignlab.pl
- Od: 12 lut 2008, 10:21
- Posty: 33
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 GF 2.0i FS
a same dysze są drożne ja komuś sprzedawałem cały zbiorniczek, i o ile się nie mylę, to pompka właśnie jest w zbiorniczku, również czujnik poziomu płynu jest w zbiorniczku a żeby go wymontować, to najpierw trzeba chyba wyciągnąć zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzenia, jest na jedną 10 i wsuwkę. A czy od spryskiwaczy jest na śrubę czy tylko wtykany o już nie pamiętam, to było jakiś rok temu jak go wyciągałem ogólnie dłuej niż 10 minut nie powinno Ci to zająć czasu
BTW
u mnie kiedyś też było marne ciśnienie, ale to przez malutką dziurkę :p
natomiast dziwi mnie fakt kamienia, ktoś zalewa spryskiwacze jeszcze wodą
BTW
u mnie kiedyś też było marne ciśnienie, ale to przez malutką dziurkę :p
natomiast dziwi mnie fakt kamienia, ktoś zalewa spryskiwacze jeszcze wodą
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
się nie wyleje tylko uważaj ,żeby przewodu nie wyrwać bo nie jest zbyt długi a mam pytanie, czy przed przymrozkami miałeś spuszczony cały letni płyn – bo tak mi do głowy przyszło, że może zamarzło ;p
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
no to nie przymarzło tylko pompka
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
kolego ja mam też ten problem tylko z u mnie tylny spryskiwacz nie sika w ogóle mechanik sprawdzał to i pompka była całkiem przerdzewiała a samochód jest z 2000 roku chyba poprzedni właściciel aby na wodzie jeździł :p pompka oryginalna kosztuje 170 zł w necie ja znalazłem za 25 +przesyłka jutro bede wyminnial znajduja się one pod nadkolem zdejmujesz nadkole i wymieniasz:P
-
SPEED626
SPEED626 no chyba w GF znajdują się pod nadkolem, bo w GD Hatchback czy tam liftback :p jest w bagażniku po lewej stronie, trzeba odpiąć zapinkę i go wysunąć do góry
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Potrzebuje pomke do spryskiwacza przedniej szyby natomiast lokalny handlarz ma ale tylko od tylnej z hatchbacka, on nie wie i ja nie wiem czy bedzie pasowac a samemu nie wyciagne zbiornika bo u mnie kretyny tak to zrobili ze jak nie sciagne weza od wspomagania to kicha
jezeli ktos z was ma pewnosc ze ta od tylnego podejdzie to dajcie znac bo spryskiwacz mam na razie reczny tj. otwieram okno, wystawiam reke i pryskam z butelki (naturalnie nie w czasie jazdy)
jezeli ktos z was ma pewnosc ze ta od tylnego podejdzie to dajcie znac bo spryskiwacz mam na razie reczny tj. otwieram okno, wystawiam reke i pryskam z butelki (naturalnie nie w czasie jazdy)
- Od: 31 sty 2006, 00:43
- Posty: 694
- Skąd: CKMK
Witaj!
Nie jesyem pewny na 100% czy pompki są taki same, ale z tego co pamiętam to są podobne i na 80% będzie pasować. Co do wyciągnięcia zbiorniczka to nie trzeba ściągać węża od wspomagania. Trzeba odkręcić 2 śruby trzymające zbiorniczek płynu do wspomagania, odsunąć go, wąż od wspomagania też da się odsunąć tak żeby zbiornik płynu spryskiwacza dał się wyciągnąć. Mam to sprawdzone i zbiornik da się wyciągnąć, lecz trzeba użyć trochę siły. Dwa dni temu wyciągałem zbiornik, bo nie dopilnowałem i mi płyn zamarzł w zbiorniku.
Nie jesyem pewny na 100% czy pompki są taki same, ale z tego co pamiętam to są podobne i na 80% będzie pasować. Co do wyciągnięcia zbiorniczka to nie trzeba ściągać węża od wspomagania. Trzeba odkręcić 2 śruby trzymające zbiorniczek płynu do wspomagania, odsunąć go, wąż od wspomagania też da się odsunąć tak żeby zbiornik płynu spryskiwacza dał się wyciągnąć. Mam to sprawdzone i zbiornik da się wyciągnąć, lecz trzeba użyć trochę siły. Dwa dni temu wyciągałem zbiornik, bo nie dopilnowałem i mi płyn zamarzł w zbiorniku.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6