Strona 1 z 2
Światla do jazdy dziennej zamiast pozycyjnych.

Napisane:
7 sie 2008, 00:11
przez jazzzy
zamiast postojowek wsadzic zarowki 21W i tak jezdzic, ponoc policja nie moze sie dowalic bo na reflektorze pisze ze sa przystosowane wlasnie do takich zarowek przy jezdzie w Szwecji
ja obecnie tak jezdze, ale chcialbym uzyskac potwierdzenie ze nie kusze losu i mi jakis smerf nie walnie mandatu bo sobie cos umyslilem

Napisane:
7 sie 2008, 11:39
przez Heavy
Hejka

! Ja mam dokladnie tak samo w mojej Madzi i jeszcze nie mialem problemow z niebieska choroba

) Pozdroo dla wszysztkich fanoof tego super autka

)

Napisane:
7 sie 2008, 18:57
przez slawek323
tez tak kiedyś zrobiłem jak było wymagane jeszcze jeździć w okresie jesienno zimowym, z niebieskimi ok a w nocy jak sie dobrze jedzie pobocza oswietlone i ładnie wyglada ,tak szeroko z przeciwka jadący myśla ze to ciezarówka

Napisane:
28 lis 2008, 16:46
przez modzik
A może ktoś coś więcej napisać o tej homologacji niby na Szwecję?
I które oznaczenia na lampie wskazują, że może ona być używana jako światła dzienne?
Pytam, żeby w razie czego wiedzieć, co gadać miśkom
A sam patent genialny w swojej prostocie!!!
Może to będzie nowy znak rozpoznawczy forumowiczów MazdaSpeed
Ja przed chwilą wymieniłem i wygląda to świetnie!
ps.
Są gdzieś może jakieś mocniejsze żarówki niż 21W? Taka 35W to by było optymalne rozwiązanie.

Napisane:
28 lis 2008, 17:05
przez jazzzy
modzik napisał(a):A może ktoś coś więcej napisać o tej homologacji niby na Szwecję?
I które oznaczenia na lampie wskazują, że może ona być używana jako światła dzienne?
Pytam, żeby w razie czego wiedzieć, co gadać miśkom
na zespolonej obudowie calego reflektora, na tym plastiku jak otworzysz maske i spojrzysz od gory pisze po angielsku co i jak
w razie czego moge zrobic jakies zdjecie

Napisane:
28 lis 2008, 18:21
przez modzik
jazzzy napisał(a):
na zespolonej obudowie calego reflektora, na tym plastiku jak otworzysz maske i spojrzysz od gory pisze po angielsku co i jak
w razie czego moge zrobic jakies zdjecie
Zdjęcia wstawiać nie musisz, ale możesz przetłumaczyć, co tam jest dokładnie napisane, bo ja po angielsku to tak średnio...

Napisane:
28 lis 2008, 18:23
przez jazzzy
jest tam mniej wiecej napisane ze normalnie idzie zarowka 5W a w Szwecji 21 W

Napisane:
28 lis 2008, 18:29
przez modzik
jazzzy napisał(a):jest tam mniej wiecej napisane ze normalnie idzie zarowka 5W a w Szwecji 21 W
No to misiek powie:
– Jedź pan do Szwecji, a teraz podpisuj pan mandacik na 50zł
Bo to homologacji na Polskę nie ma jako światła dzienne.
Ale jak się trafi na jakiegoś normalnego, to powinno być OK, albo na jakiegoś przygłupa, to można mu kit wcisnąć, że tam jest napisane, iż wkładając żarówkę 21W lampa służy jako światło dzienne
dzięki za info
pozdrawiam

Napisane:
30 lis 2008, 10:27
przez DROPKICK
modzik napisał(a):podpisuj pan mandacik na 50zł
Oczywiście za brak świateł postojowych


Napisane:
30 lis 2008, 11:15
przez ciekawy21
wiec da rade bez przypału montować i jeździć z taką żarówką???

Napisane:
30 lis 2008, 12:23
przez DROPKICK
U jednego przejdzie u innego nie. Jak złapie to że są to światła dzienne to wtedy dowali się gdzie są postojowe. Więc już zależy od niebieskiego.

Napisane:
30 lis 2008, 15:44
przez adam626
napisane jest 21+5
i powinna być oprawa na taką żarówkę
teraz tez mam założone 21

Napisane:
30 lis 2008, 18:01
przez modzik
adam626 napisał(a):napisane jest 21+5
i powinna być oprawa na taką żarówkę
teraz tez mam założone 21
Nie rozumiem o czym piszesz.
Przecież jest oprawa na żarówkę 21W.

Napisane:
30 lis 2008, 18:02
przez modzik
DROPKICK napisał(a):U jednego przejdzie u innego nie. Jak złapie to że są to światła dzienne to wtedy dowali się gdzie są postojowe. Więc już zależy od niebieskiego.
Dokładnie.

Napisane:
30 lis 2008, 20:50
przez adam626
chodzi o to że we szwecji jest oprawka na żarówkę dwuwłóknową 21+5
5w na swiatła pozycyjne i 21w na dzienne
dokad żarówka się nie przepali nie widać czy jest taka czy pojedyńcza
dlatego mam włozone zwykłe 21W ale zastanawiam się nad zaadoptowaniem oprawki na żarówki dwuwłóknowe

Napisane:
30 lis 2008, 22:50
przez ciekawy21
hmmm teraz masz założoną 21W żarówke w miejsce 5W....tak adam626??? i jak bys chcial przerobic oprawki na dwuwłóknowe,,tzn w jaki sposb chciałbys przełaczac miedzy włóknem 21W a 5W???? jakis dotatkowy przełącznik trzeba by było robic??

Napisane:
30 lis 2008, 22:58
przez Mirek
Wiecie tylko jest jeden problem, jeśli ten klosz jest faktycznie przystosowany do pracy w charakterze DRL (Daytime Running Lights) to zapewne rozprasza światło równomiernie a nie jest ukierunkowane jak np. światła drogowe, co w nocy się niestety nie sprawdza bo oślepia kierowców z naprzeciwka. Mówię to z doświadczenia, bo u siebie w F-ce mam światła dzienne i po zmroku jednak strasznie dają po oczach.

Napisane:
1 gru 2008, 00:04
przez adam626
nie mam zamiaru tego przełączać
chcę wykluczyć sytuację że jak się przepali jedno z włókien to mam ciemną całą stronę
nie chcę przerabiać oprawki tylko zaadoptować odpowiednią
np z kierunkowskazów i obrysówek amerykańskiej mx-6 mam taką jedną oprawke
przy H4 nightbreakerach ta żarówka 21w i tak swieci w nocy żółto i nie oślepia

Napisane:
1 gru 2008, 23:20
przez ciekawy21
adam626 ty jezdzisz na zmienionej pozycji na 21wat... w nocy razi innych kierowcow???

Napisane:
2 gru 2008, 11:40
przez adam626
moim zdaniem nie