Strona 1 z 1

Zamiania lusterek, kierownicy, 3go stopu itp.

PostNapisane: 24 lip 2008, 15:15
przez jazzzy
Czy jest to problematyczne czy tez do wykonania ?
Najprawdopodobniej bede chcial przelozyc(zamienic) z jednej GD do drugiej
elektrycznie sterowane lusterka, kierownice, trzecie swiatlo stopu. Naturalnie nie sam tylko z pomoca zapewne mechanika jednak nie znam sie na montazu/demontazu czy w ogole gra jest warta swieczki i sie oplaca taka zabawa.

PostNapisane: 24 lip 2008, 16:25
przez Pantas
Nie widzę w tym większego problemu, sam zrobisz to w jeden dzień. Nie wiem czy w 626 są jakieś utrudnienia ale w 323F robiłem to sam bez większego doświadczenia wcześniejszego. Zależy czy jesteś spokojny i zrównoważony, czy do wszystkiego używasz młotka ;)

PostNapisane: 24 lip 2008, 16:33
przez jazzzy
Pantas napisał(a):Nie widzę w tym większego problemu, sam zrobisz to w jeden dzień.


z tym ze nie wiem czy wiesz ale sterowanie elektrycznymi lusterkami w GD to czterofunkcyjny guzik z przelacznikiem lewo/prawo w srodku i to trzeba miec w konsoli a wlasnie nie jestem pewien czy bedzie swodobny dostep zeby to wszystko rozkrecic i pociagnac kable od lusterek

PostNapisane: 24 lip 2008, 18:26
przez Small_Boy
Kable są pocigniete nawet jeżeli fabrycznie nie było elektrycznego sterowania lusterek, wiem bo nie mam elektrycznych lusterek a kable mam pociągnięte i zgadzam się z Pantas do tego nie potrzeba mechanika, według mnie pracy na godzinke, no może dla osób mniej wprawionych max 2-3 :]

Edit:

Z tego co pamiętam kable te kończą się pod obiciem drzwi tak, że trzeba je ściągnąć.

PostNapisane: 24 lip 2008, 19:07
przez Pantas
Wiązki kabli masz w Mazdzie kompletne, w każdym aucie takie same, brakuje Ci pewnie konsoli do sterowania lusterkami na lewe drzwi i samych lusterek.

PostNapisane: 24 lip 2008, 19:21
przez jazzzy
Pantas napisał(a):Wiązki kabli masz w Mazdzie kompletne, w każdym aucie takie same, brakuje Ci pewnie konsoli do sterowania lusterkami na lewe drzwi i samych lusterek.


i wlasnie te elementy chce przelozyc z drugiej mazdy
chodzi tylko o patent z zamocowaniem tego regulatora

Jak zdemontować 3 światło stopu ?

PostNapisane: 9 paź 2008, 18:27
przez jazzzy
Widze ze sa jakies dwie zaslepki po bokach tego swiatla. Wiecej wskazowek nie potrafie znalezc. Czy ktos mi moze wytlumaczyc jak to swiatlo jest zamocowane i czy trzeba wiercic otwor na wtyczke ewentualnie inne mocowania ?


tak przy okazji to ile srob w ktorych miejscach mocuje plastik konsoli z przelacznikami miedzy drzwiami kierowcy a kierownica ?

PostNapisane: 11 paź 2008, 00:49
przez Waluś
jazzzy napisał(a):tak przy okazji to ile srob w ktorych miejscach mocuje plastik konsoli z przelacznikami miedzy drzwiami kierowcy a kierownica

4 – jedna z boku konsoli między konsolą a drzwiami, druga z prawej strony obudowy kierownicy przy samej obudowie, trzecia z lewej strony konsoli nad nogami, czwarta z prawej strony konsoli nad nogami (czyli u dołu konsoli) do tego dwa zatrzaski (dwuelementowe – czyli wykręcasz łepek i dopiero wyciągasz zatrzask) nad nogami mocujące osłonę między pedałami a konsolą. uwaga przy ściąganiu samej konsoli w okolicach kierownicy jest ząbek pod kątem uważaj co by nie obłamać. Poczyjesz przy pierwszej próbie ściągania :P

PostNapisane: 11 paź 2008, 09:46
przez jazzzy
dzieki ale srubek jest 5 , zapomniales ze u gory przy zegarach sa dwie, jedna z lewej a druga z prawej strony
kierownicy

juz wszystko porobilem wczoraj

PostNapisane: 11 paź 2008, 11:12
przez Waluś
tak właśnie się zastanawiałem czy przypadkiem nie ma ich po obu stronach <lol> ale przynajmniej nie było za prosto :P

PostNapisane: 11 paź 2008, 18:02
przez jazzzy
dalem sobie spokoj z 3cim stopem oryginalnym bo jak sie odepnie wtyczke to juz sie pali kontrolka na konsoli a poza tym pewnie zostanie wyrazny slad

w nowszej GD sa wtyczki do tego celu wiec najwyzej sobie dokupie jakis panel diodowy albo w ogole oleje sprawe