Zamiania lusterek, kierownicy, 3go stopu itp.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez jazzzy » 24 lip 2008, 15:15

Czy jest to problematyczne czy tez do wykonania ?
Najprawdopodobniej bede chcial przelozyc(zamienic) z jednej GD do drugiej
elektrycznie sterowane lusterka, kierownice, trzecie swiatlo stopu. Naturalnie nie sam tylko z pomoca zapewne mechanika jednak nie znam sie na montazu/demontazu czy w ogole gra jest warta swieczki i sie oplaca taka zabawa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Pantas » 24 lip 2008, 16:25

Nie widzę w tym większego problemu, sam zrobisz to w jeden dzień. Nie wiem czy w 626 są jakieś utrudnienia ale w 323F robiłem to sam bez większego doświadczenia wcześniejszego. Zależy czy jesteś spokojny i zrównoważony, czy do wszystkiego używasz młotka ;)
www.protarget.pl sklep paintballowy, wiatrówki, gazy pieprzowe, samoobrona
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2008, 00:03
Posty: 260 (0/1)
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BA 94r. LPG

Postprzez jazzzy » 24 lip 2008, 16:33

Pantas napisał(a):Nie widzę w tym większego problemu, sam zrobisz to w jeden dzień.


z tym ze nie wiem czy wiesz ale sterowanie elektrycznymi lusterkami w GD to czterofunkcyjny guzik z przelacznikiem lewo/prawo w srodku i to trzeba miec w konsoli a wlasnie nie jestem pewien czy bedzie swodobny dostep zeby to wszystko rozkrecic i pociagnac kable od lusterek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Small_Boy » 24 lip 2008, 18:26

Kable są pocigniete nawet jeżeli fabrycznie nie było elektrycznego sterowania lusterek, wiem bo nie mam elektrycznych lusterek a kable mam pociągnięte i zgadzam się z Pantas do tego nie potrzeba mechanika, według mnie pracy na godzinke, no może dla osób mniej wprawionych max 2-3 :]

Edit:

Z tego co pamiętam kable te kończą się pod obiciem drzwi tak, że trzeba je ściągnąć.
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 00:55
Posty: 123
Skąd: Opole
Auto: MX-3 1.6 16V 96r. + LPG

Postprzez Pantas » 24 lip 2008, 19:07

Wiązki kabli masz w Mazdzie kompletne, w każdym aucie takie same, brakuje Ci pewnie konsoli do sterowania lusterkami na lewe drzwi i samych lusterek.
www.protarget.pl sklep paintballowy, wiatrówki, gazy pieprzowe, samoobrona
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2008, 00:03
Posty: 260 (0/1)
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BA 94r. LPG

Postprzez jazzzy » 24 lip 2008, 19:21

Pantas napisał(a):Wiązki kabli masz w Mazdzie kompletne, w każdym aucie takie same, brakuje Ci pewnie konsoli do sterowania lusterkami na lewe drzwi i samych lusterek.


i wlasnie te elementy chce przelozyc z drugiej mazdy
chodzi tylko o patent z zamocowaniem tego regulatora
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez jazzzy » 9 paź 2008, 18:27

Widze ze sa jakies dwie zaslepki po bokach tego swiatla. Wiecej wskazowek nie potrafie znalezc. Czy ktos mi moze wytlumaczyc jak to swiatlo jest zamocowane i czy trzeba wiercic otwor na wtyczke ewentualnie inne mocowania ?


tak przy okazji to ile srob w ktorych miejscach mocuje plastik konsoli z przelacznikami miedzy drzwiami kierowcy a kierownica ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Waluś » 11 paź 2008, 00:49

jazzzy napisał(a):tak przy okazji to ile srob w ktorych miejscach mocuje plastik konsoli z przelacznikami miedzy drzwiami kierowcy a kierownica

4 – jedna z boku konsoli między konsolą a drzwiami, druga z prawej strony obudowy kierownicy przy samej obudowie, trzecia z lewej strony konsoli nad nogami, czwarta z prawej strony konsoli nad nogami (czyli u dołu konsoli) do tego dwa zatrzaski (dwuelementowe – czyli wykręcasz łepek i dopiero wyciągasz zatrzask) nad nogami mocujące osłonę między pedałami a konsolą. uwaga przy ściąganiu samej konsoli w okolicach kierownicy jest ząbek pod kątem uważaj co by nie obłamać. Poczyjesz przy pierwszej próbie ściągania :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez jazzzy » 11 paź 2008, 09:46

dzieki ale srubek jest 5 , zapomniales ze u gory przy zegarach sa dwie, jedna z lewej a druga z prawej strony
kierownicy

juz wszystko porobilem wczoraj
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Waluś » 11 paź 2008, 11:12

tak właśnie się zastanawiałem czy przypadkiem nie ma ich po obu stronach <lol> ale przynajmniej nie było za prosto :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez jazzzy » 11 paź 2008, 18:02

dalem sobie spokoj z 3cim stopem oryginalnym bo jak sie odepnie wtyczke to juz sie pali kontrolka na konsoli a poza tym pewnie zostanie wyrazny slad

w nowszej GD sa wtyczki do tego celu wiec najwyzej sobie dokupie jakis panel diodowy albo w ogole oleje sprawe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6