Bagażnik otwierany pilotem – minifotorelacja

Witam wszystkich,
w chwili nadmiaru czasu (czyli czas na nauke:) ) postanowiłem pogrzebać przy Madzi
sprzęt:
– madzia 626 coupe
– wczesniej zamontowany centralny zamek "zamster plus"
– siłownik "slave"
– przekaźnik nvf4-2c-z30a
– trochę kabli
– metalowa listwa
– taśma izolująca, nóż, śróbokręt itp
troszkę historii:
kiedyś zamontowałem centralny zamek, stacyjka miała dodatkowy przewód, na którym po przytrzymaniu przycisku otwierania – pojawiał się impuls masy.
niestety z biegiem czasu zamek w bagażniku się zużył, można było go patykiem otworzyć
więc odłączyłem go. byłem zmuszony otwierać bagażnik przez wcześniejsze otwarcie drzwi i użycie "wajchy" od bag. 
Więc postanowiłem troszkę podziałać i wykorzystać sterownik (który zostal mi z innego auta) i zmodyfikować madzie
w klapie bagażnika nie miałem osłony (klapa niestety nieoryginalna
)
niestety nie posiadam dokładnych zdjęć przymocowania siłownika – a było trochę zabawy, jednak postaram się umieścić fotki, które pomogą Wam zobaczyć co i jak.
1. najpierw montujemy siłownik do listwy
2.listwa jest zagięta wokół blachy od klapy i z dwóch stron przymocowana
3. przymocowany siłownik do prętu, który szedł wczesniej to zamka.
dokładniejsze zdjęcie mocowania z prętem
i
następnie prowadzenie kabla przez całe auto , najlepiej gruby z dobrą osłoną.
następnie podłączenie wszystkich kabli pod przekaźnik.
sygnał z centralki to krótka masa.
podłączanie:
do złącza 85 przekaźnika podłączyłem przewód od centralki (sygnał masy)
do złącza 86 i 30 podłączamy stałe +12V (trzeba podłączyć tak by przy wyłączonej stacyjce było wciąż 12V) najlepiej podpiąć się do skrzynki z bezpiecznikami.
następnie do złącza 87a lub 87 łączymy z kablem do siłownika (trzeba sprawdzić cz dobrze podłączyliśmy plus w siłowniku by przy otwieraniu siłownik faktycznie otwierał, a nie domykał zamek)
no i wszystko ładnie chowamy (taki mały kabelkowy misz-masz u mnie wyszedł
)
(powyżej jest zdjęcie jak wygląda po schowaniu
))
no i to było chyba na tyle. mam nadzieje ze dobrze to przedstawiłem
w razie pytań proszę pisać.
a dodatkowo jak to działa po złożeniu:
ps. aby zadziałało otwieranie – trzeba wpierw otworzyć auto tzn pilotem
a nastepnie przytrzymac przycisk otwierania i gotowe 
w chwili nadmiaru czasu (czyli czas na nauke:) ) postanowiłem pogrzebać przy Madzi
sprzęt:
– madzia 626 coupe
– wczesniej zamontowany centralny zamek "zamster plus"
– siłownik "slave"
– przekaźnik nvf4-2c-z30a
– trochę kabli
– metalowa listwa
– taśma izolująca, nóż, śróbokręt itp
troszkę historii:
kiedyś zamontowałem centralny zamek, stacyjka miała dodatkowy przewód, na którym po przytrzymaniu przycisku otwierania – pojawiał się impuls masy.
niestety z biegiem czasu zamek w bagażniku się zużył, można było go patykiem otworzyć
Więc postanowiłem troszkę podziałać i wykorzystać sterownik (który zostal mi z innego auta) i zmodyfikować madzie
w klapie bagażnika nie miałem osłony (klapa niestety nieoryginalna
niestety nie posiadam dokładnych zdjęć przymocowania siłownika – a było trochę zabawy, jednak postaram się umieścić fotki, które pomogą Wam zobaczyć co i jak.
1. najpierw montujemy siłownik do listwy
2.listwa jest zagięta wokół blachy od klapy i z dwóch stron przymocowana
3. przymocowany siłownik do prętu, który szedł wczesniej to zamka.
dokładniejsze zdjęcie mocowania z prętem
i
następnie prowadzenie kabla przez całe auto , najlepiej gruby z dobrą osłoną.
następnie podłączenie wszystkich kabli pod przekaźnik.
sygnał z centralki to krótka masa.
podłączanie:
do złącza 85 przekaźnika podłączyłem przewód od centralki (sygnał masy)
do złącza 86 i 30 podłączamy stałe +12V (trzeba podłączyć tak by przy wyłączonej stacyjce było wciąż 12V) najlepiej podpiąć się do skrzynki z bezpiecznikami.
następnie do złącza 87a lub 87 łączymy z kablem do siłownika (trzeba sprawdzić cz dobrze podłączyliśmy plus w siłowniku by przy otwieraniu siłownik faktycznie otwierał, a nie domykał zamek)
no i wszystko ładnie chowamy (taki mały kabelkowy misz-masz u mnie wyszedł
(powyżej jest zdjęcie jak wygląda po schowaniu
no i to było chyba na tyle. mam nadzieje ze dobrze to przedstawiłem
w razie pytań proszę pisać.
a dodatkowo jak to działa po złożeniu:
ps. aby zadziałało otwieranie – trzeba wpierw otworzyć auto tzn pilotem