marcelus, jak chodził na 4 biegu, to nie padł Ci przekaźnik, tylko rezystory
są motowane w układzie wentylacji
sporo o nich już jest opisane na forum
natomiast co to problemu, to już chyba adam626 opisał wszystko, co mogło być przyczyną
markus, pozostają 3 możliwości:
1) dostajesz przerwę na +12V (czyli kabel który idzie do silnika dmuchawy dochodzi od przekaźnika znajdującego się przy akumulatorze, sprawdź czy po włączeniu masz tam non stop +12V i czy nie zanika napięcie gdy wentylator przestaje się kręcić
jak będzie zanikało przyczyną może być kabel lub co obstawiam styki kabli przy tym właśnie przekaźniku przy akumulatorze
2) jeżeli nie ma przerw w dopływie +12V, musi być przerwa na masie (matury teraz nie napisałem ;p )
sterowanie nawiewem, tak naprawdę właśnie odbywa się poprzez masę, początkowo sprawdź sam włącznik, on lubi przerywać (gdy poruszasz włącznikiem lekko góra, dół podczas przerywań masz przyczynę, gdyby włącznik okazał się sprawny, musisz gdzieś gubić masę między włącznikiem a masą
3) sam silnik wentylatora, chociaż skoro piszesz, że on podłączony na krótko do akumulatora kręci się bez problemu, to raczej nie jest jego wina
Podsumowując,
posprawdzaj wg. tej kolejności, gdzieś przerwanie musi być
najlepiej sprawdzaj niezależnie +12V i masę idąc po koleji po wtyczkach kabli zaczynając od tych najbliżej wentylatora. (Ale na początek posprawdzaj kable przy wtyczce tego przekaźnika przy akumulatorze