Nie działa zegarek – GD
1, 2
Witam.
Jako, że nie znalazłem podobnego problemu proszę o poradę.
Nie działają mi: sterowanie lusterek i zegarek. Jaka może byc przyczyna?
Pozdrawiam.
Jako, że nie znalazłem podobnego problemu proszę o poradę.
Nie działają mi: sterowanie lusterek i zegarek. Jaka może byc przyczyna?
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 9 cze 2007, 22:27 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
-
Gość
A czy radio jest oryginalne czy montowane pozniej. Nigdy nie wiadomo co "wymysli" montazysta. Ten bezpiecznik odpowiada za: zegarek, lusterka, oryginalne, albo rzetelnie zalozone audio oraz (jesli masz) elektryczna antene. I juz.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Radio było montowane później. Niestety podłączone jest poza instalacją oryginalną.
Es dzięki za poradę. Faktycznie, przyczyną awarii był bezpiecznik 15A RADIO a właściwie brak kontaktu na stykach (zaśniedziałe styki). Wymiana na nowy uzdrowiła niedziałające urządzenia
Pozdrawiam
Es dzięki za poradę. Faktycznie, przyczyną awarii był bezpiecznik 15A RADIO a właściwie brak kontaktu na stykach (zaśniedziałe styki). Wymiana na nowy uzdrowiła niedziałające urządzenia
Pozdrawiam
-
Gość
na kostce jest prad- nizej jest rysunek kostki ale wiadomo o co chodzi:P i pokazane jest w ktorym miejscu jest na kostce prad czy dobrze czy nie??
i czy mozna ten zegarek wyjac i jak cos samemu go naprawic,
i czy mozna ten zegarek wyjac i jak cos samemu go naprawic,
Ostatnio edytowano 13 kwi 2008, 13:28 przez andrewx85, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
zasilanie zegarka jest z dwóch miejsc, tylko nie pamiętam czy ma dwie masy czy dwa plusy
jedno zasilanie jest od podtrzymania zegara a drugie od jego podświetlania i to drugie działa po stacyjce i z tego co pamiętam do jest wspólne z zasilaniem oświetlenia wnętrza
jedno zasilanie jest od podtrzymania zegara a drugie od jego podświetlania i to drugie działa po stacyjce i z tego co pamiętam do jest wspólne z zasilaniem oświetlenia wnętrza
to drugie działa po stacyjce i z tego co pamiętam do jest wspólne z zasilaniem oświetlenia wnętrza[/quote]
jak mam sprawdzic, a jak oswietlenie wnetrza działa, moze mase wyrwałem, bo czesto zegary wyjmowalem i po ostatnim razie jak zarowkni zmienilem pod zegaramio to zegarek nie działa, czyli musze wszystko rozebrac i isc po kablach, poszukam w schemacie moze znajde cos
jak mam sprawdzic, a jak oswietlenie wnetrza działa, moze mase wyrwałem, bo czesto zegary wyjmowalem i po ostatnim razie jak zarowkni zmienilem pod zegaramio to zegarek nie działa, czyli musze wszystko rozebrac i isc po kablach, poszukam w schemacie moze znajde cos
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
andrewx85 napisał(a):jak by ktos mial prosze zapodac linka
http://forum.mazdaspeed.pl/search.php
wszystko jest na forum
Grzyby napisał(a):andrewx85 napisał(a):jak by ktos mial prosze zapodac linka
http://forum.mazdaspeed.pl/search.php
wszystko jest na forum
no szukałem a jak sa podane to juz nie aktualne,
czy mam napisac do tych osob co je wystawili o podanie jeszcze raz??
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
dobra kolego ja problemu nie rozwiązałem wziąłem sie za to wyszło że kostka coś nie łączy a później zrobiłem zwarcie nie chcący na kostce i wyszło że jakiś przekaźnik poleciał w poniedziałek wracam do problemu a w między czasie musze poszukać schematu deski rozdzielczej gdzie są te zafajdane przekaźniki 
SAWYER
- Od: 29 mar 2008, 14:07
- Posty: 39
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 626 2.0i 88r GD/FE 101KM
Sawyer napisał(a):dobra kolego ja problemu nie rozwiązałem wziąłem sie za to wyszło że kostka coś nie łączy a później zrobiłem zwarcie nie chcący na kostce i wyszło że jakiś przekaźnik poleciał w poniedziałek wracam do problemu a w między czasie musze poszukać schematu deski rozdzielczej gdzie są te zafajdane przekaźniki
jak ty zwarcie zrobiles to ciekawe co ja bym zrobił:)
jak bys znalazł to podeslij mi na meila: andrewx85@tlen.pl.
i
Ostatnio edytowano 14 kwi 2008, 09:43 przez andrewx85, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
znalazlem to
do wszystkch modeli
sawyer ty sie polapiesz napewno
pobierasz potem bedzie skrot i jeszcze raz pobierasz i otworzy sie strona ze wszystkimi modelami pozdro:)
Siw-y dzieki przydało sie:)
do wszystkch modeli
sawyer ty sie polapiesz napewno
pobierasz potem bedzie skrot i jeszcze raz pobierasz i otworzy sie strona ze wszystkimi modelami pozdro:)
Siw-y dzieki przydało sie:)
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
O ja pierniczę! Mam i instrukcję do swojej Madzi i schematy
Dzięki chłopaki i pozdrowienia! 

-
akwamaniak
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6