Brak napięcia wewnątrz

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez vego » 18 sty 2007, 23:51

witam własnie zakupiłem piekna madzie (foto w pfofilu) problem mianowity jak tylko odpalam radio to bezpiecznik 15A sie przepala:/ wtady nie dziala zegarek i swiatło w srodku. jak mam bezpiecznik sprawny to zegar i wew.oswietlenie dzialaja tylko na przekreconej stacyjce w pozycji 1,2,3.jak nie jest stacyjka właczona to 0 elektryki w srodku w czym problem???????????wczesn iej wszystko bylo ok :)) POMÓZCIE!!!!! bo kiepsko sie jezdzi bez muzy ze sportowym tłukimiem (meczy)
Początkujący
 
Od: 18 sty 2007, 03:52
Posty: 6
Skąd: wawa

Postprzez Grzyby » 19 sty 2007, 10:11

vego napisał(a):wczesn iej wszystko bylo ok

kiedy wcześniej? zanim ją kupiłeś? zanim założyłeś radio?
Masz coś poknocone z instalacją i nikt ci tego zdalnie nie naprawi.
Ostatnio edytowano 19 sty 2007, 13:49 przez Grzyby, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez vego » 19 sty 2007, 13:17

sorki ale sie troszke zdenerwowoalem do mam ja 4 dni podobno przepalil sie mikro procesor ktory jest da puszka z bezpiecznikami od niskieo napiecia.... wiecie gdzie moe kupic te urzadzonka i ile moze kochtowac ???
Początkujący
 
Od: 18 sty 2007, 03:52
Posty: 6
Skąd: wawa

Postprzez Grzyby » 19 sty 2007, 13:48

vego napisał(a):sorki ale sie troszke zdenerwowoalem

to wróć na forum jak się uspokoisz.
I mam prośbę – przeczytaj to co sam napisałeś ZANIM wyślesz posta.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez chudy » 19 sty 2007, 22:25

Wyciągnij radio, sprawdź czy aby napewno wszystko jest dobrze podłączone – zasilanie, głosniki (czy nie ma zwarć), sterowanie anteną itp. Sprawdż krańcówki w drzwiach – czy działają i czy przewód od nich ma przejście aż do sterowania oświetleniem wewnatrz ( CPU masz schowany powyzej bezpieczników – białe lub szare pudełko). Nie masz czasami spietego przy radiu z jakimś innym przewodem kabla na którym napięcie pojawia sie po przekręceniu kluczyka? Być moze przez ten przewód dostaje prąd sterowanie oswietleniem wnętrza – tak dookola na wprost :). Autko ma swoje latka wiec elektryka moze zawodzić. U mnie całą wiązkę kabli jakis debil przyspawał do podwozia :P.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez vego » 20 sty 2007, 15:34

hehe to tez madry typek z tym przyspawaniem ;p a ile moze kosztowac taki mikro procesor(ta mniej wiecej) i gdzie moge go kupic jak poszedlem do mechanika to on nie mial bladego pjecia <hahaha> o tym co mowie
Początkujący
 
Od: 18 sty 2007, 03:52
Posty: 6
Skąd: wawa

Postprzez chudy » 20 sty 2007, 20:10

Jeśli już to sterownik możesz kupić jako używkę z rozbitka albo na złomowcu – poszukaj trochę. Jak dobrze pokombinujesz to będziesz miał za friko :P jak kupowałem boczki ze złomu mój kolega powyciągał połowę osprzętu – przekaźniki, jakieś sterowniki, przerywacze itp. Poupychał to gdzieś po kieszeniach i już ;). Dawno to było. Ale osobiście szczerze wątpię aby padł ten CPU, bo to się raczej nie psuje.Czy jak otworzysz drzwi przy wyjętym kluczyku ze stacujki i masz włączone światła piszczy przypominacz?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez vego » 20 sty 2007, 23:43

nie ma wogóle pradu w srodku jak nie mam przekreconej stacyjki a bezpiecznik jest <ok>
Początkujący
 
Od: 18 sty 2007, 03:52
Posty: 6
Skąd: wawa

Postprzez piotrek929 » 21 sty 2007, 00:28

znajdź skrzynkę z przekaźnikami ( relay), częśc jest przy bezpiecznikach , a częśc gdzieś pod maską, mam 929 z tych lat do rozbiorki a tam większosć elektryki jest identyczna.jak zidentyfikujesz usterke, zrob zdjęcie i zamieść, aja zobacze czy to mam
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez panstasio » 21 sty 2007, 23:01

no więc madzina która kolega ma była moja.
Wszytko działalo z elektryki i było (według mnie) ok.
autko kolega dostał we czwartek a w niedziele zostawił na włączonych światłach i poszedł na orkiestre – taka dobra dusza z niego :P
i teraz jest problem – autko rozładowało aku i nie chciała zapalić ani z kabla ani z ciągniecia. prbolem jets taki że do momentu przekręcenia stacyjki nei ma kompletnie pradu w środku ( nie świecą światełka w drzwiach anie nie ma napięcia na zegraku – zero), ani na centralce od gazu – jak stacyjkę przekrecimy w pierwsza pozycje jest git , ale na centralce nadal nie ma napięcia – dopiero jak madzia odpali napiecie na centralce się pojawia, chociaż teraz elektromechanik pod ręka jakoś zrobił na krótko że madzia śie bez centralki odpala i odrazu z gazu. Kolo i tak chyba nie wiedzaił o czym mówi bo raz pompa, raz brak paliwa, raz brak gazu, raz centralka od gazu itd... ale fakt ze madzia odpaliła i jeździ. Rozmawiałem z jacu626 i jacu władsnie wskazał że problem moze twkić własnie w tym mikroprocesorze na puszka bezpieczników – problem polegający an braku napięcia dopóki nie przekręcimy stacyjki – i teraz czy to tylko to czy jeścze cos innego??
alternator był robiony i rozrusznik raz rozwaliłem i jest wstawiony nowy (użwywany) srpawny – wszystko bylo git do momentu zostawienia n światłach autka – dodam że aku nie raz si rozładował jak madzia stała nie ruszana jakiś czas i po odpaleniu z kabli było git i nei było takich objawów braku zasilania w budzie – teraz coś takiego wystąpilo – czy to wina tego procka czy coś jeszcze??
coś ciekawego?? tylko co??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2003, 10:07
Posty: 411
Skąd: Legionowo
Auto: myszowate 626-twsknie;MX6 ;)

Postprzez piotrek929 » 21 sty 2007, 23:29

jest tam coś takiego, kuzyn zawsze zawsze mnie ostrzega zeby sie nie bawić prądem i elektryką na zgaszonym motorze bo wtedy to coś ( nie pamietam co to jest) może sie zepsuć i kaplica, nie wiem czy nie chodzi o regulator napięcia czy cóś?ale się dowiem jutro
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez panstasio » 23 sty 2007, 13:44

i cos ci sie odkryło piotrek??
coś ciekawego?? tylko co??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2003, 10:07
Posty: 411
Skąd: Legionowo
Auto: myszowate 626-twsknie;MX6 ;)

Postprzez vego » 28 sty 2007, 00:57

no własnie i co sie okazalo??;>
Początkujący
 
Od: 18 sty 2007, 03:52
Posty: 6
Skąd: wawa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6