Symbol wiatraka / nawiew zewnętrzny

Napisane:
17 lip 2006, 18:32
przez Bartosz
Hejka wszystkim.Powiedzcie mi co spowoduje przesuniecie dzwigienki na ten symbol?Pozdro


Napisane:
17 lip 2006, 18:38
przez Negoiu
włączenie nawiewu, ale nie całkowite otwarcie powietrza z zewnątrz.
Bardziej po ludzku: możesz regulować siłę nawiewu i jego temp. jeśli masz tak ustawione

Napisane:
17 lip 2006, 20:41
przez es
W tym polozeniu przez te kratke leci powietrze z wentylatora. W srodkowym jest zamkniete, a tam, gdzie falki masz klime dla ubogich – powietrze pomija wentylator i wieje tak szybko, jak jedziesz. W ruchu jest to swietny patent, bo powietrze ma krotsza droge do pokonania, wiec mniej sie nagrzewa. Ma rowniez mniej oporow, wiec wieje intensywniej. Szczegolnie, gdy docisniesz.

Napisane:
17 lip 2006, 22:08
przez Waluś
es napisał(a):masz klime dla ubogich

dobre określenie
Dodam tylko że w tym położeniu (klimy) to co będzie na zewnątrz będzie wewnątrz, więc zwracaj uwagę gdzie wjeżdżasz i gdzie parkujesz


Napisane:
17 lip 2006, 22:19
przez Overkill
Waluś napisał(a):Dodam tylko że w tym położeniu (klimy) to co będzie na zewnątrz będzie wewnątrz, więc zwracaj uwagę gdzie wjeżdżasz i gdzie parkujesz
Święte słowa
Waluś, szczególnie jak się jedzie za starym Jelonkiem albo Starkiem


Napisane:
17 lip 2006, 22:30
przez Waluś
uwielbiam parkować w sierpniu pod brzozą

:D

fajnie potem auto wypelnia


Napisane:
18 lip 2006, 00:12
przez Bartosz
Es przegioles z ta klima dla ubogich

, a Ty sie Walus tak nie smiej bo

hehehe


Napisane:
18 lip 2006, 00:18
przez Bartosz
Dzieki za odpowiedzi
PS: Klimie dla ubogich podziekujemy hehe

Napisane:
18 lip 2006, 10:01
przez es
Bartosz napisał(a):Es przegioles z ta klima dla ubogich

, a Ty sie Walus tak nie smiej bo

hehehe

Aleosochodzi? To jest szalenie skuteczny sposob przewietrzania. Wprawdzie nie mam klimy (jeszcze, mam nadzieje), ale przypuszczam, ze w trasie spokojnie mozna to paliwo- i mocozerne ustrojstwo wylaczyc i chlodzic sie metodami naturalnymi. Jezeli do tego jescze leciutko uchylisz tylne szyby lub szyberdach, to przeciag z butow wyrywa.

Napisane:
18 lip 2006, 10:45
przez Huano
Ta "klima dla ubogich" to na prawdę rewelacyjny pomysł (oprócz tych przypadłości o których Waluś pisze – głupio dostać "z liscia" podczas jazdy

). Co prawda w coupe GD trudno uchyla się tylną szybę

ale szyber można i jest na prawdę przyjemnie. No a na korki to tylko klima...

Napisane:
18 lip 2006, 11:14
przez Bartosz
Hehehe spoko Es

.Czy przelączajac na ten wiatrak on sie samoczynnie wlacza i chodzi na wolnych obrotach czy dopiero sie go zalacza jak go wlacze na konsoli srodkowej suwakiem?

Napisane:
18 lip 2006, 12:00
przez es
Bartosz napisał(a):Hehehe spoko Es

.Czy przelączajac na ten wiatrak on sie samoczynnie wlacza i chodzi na wolnych obrotach czy dopiero sie go zalacza jak go wlacze na konsoli srodkowej suwakiem?
Wentylator wlaczasz na centralnej konsoli. Aby z nawiewow szlo powietrze przez niego poruszane dzwigienki musza byc ustawione na "wiatrak". Gdy przelaczysz na falke to cale powietrze leci prosto z podszybia z pominieciem zakamarkow dmuchawy. Mozesz wtedy wylaczyc wentylator. Dopoki jedziesz doputy rozkoszujesz sie nawiewem.

Napisane:
19 lip 2006, 10:55
przez Negoiu
es napisał(a):Aby z nawiewow szlo powietrze przez niego poruszane dzwigienki musza byc ustawione na "wiatrak".
jest wyjątek nie muszą. Jeśli nawet masz w środkowych kratkach ustawione na falkę- to też jak włączysz wentylator to przez nie poleci powietrze nawet jak stoisz. Nie działa to na boczne nawiewy
Prosty temat a ile koncepcji...


Napisane:
19 lip 2006, 18:37
przez Waluś
Negoiu napisał(a):Nie działa to na boczne nawiewy
tródno żeby działało jak wiater z wiatraka eypychasz pod maskę

mniejszy opór. W środkowej jest bliżej wiatraka i temu dmucha, ale większość i tak ucieka w atmosfere a więc nie włączamy wiatraka jak mamy otwarte wloty zewnętrzne (fala)