Strona 1 z 1

Jak zdemontować tylny zderzak ?

PostNapisane: 5 cze 2006, 18:30
przez Wodzu
Witam
Chcę zdiąć tylny zderzak aby pospawac nadkole czy wystarczy odręcic 2 sruby znajdujące się wewnatrz bagażnika i te które są przy łączeniu zderzaka z nadkolem czy może jeszcze są jakieś ukryte?? Na mój gust zderzak za mocno siedzi jak na te 2 śruby.
Pozdrawiam

PostNapisane: 5 cze 2006, 18:41
przez Waluś
dobre pytanie, bo ja też będe ściągał :)

PostNapisane: 5 cze 2006, 19:02
przez Grzyby
Gdzieś tam na pewno jest jeszcze porządnie zamocowana sama belka zderzaka.
Ale nie wiem gdzie :(

PostNapisane: 5 cze 2006, 19:09
przez Waluś
W GD belka jest w zderzaku. Do ramy napewno są przykocowane mocowania, i to pewnie od nich są śruby w bagażniku, więc powinien zejść razem z nimi. Dalej, na nadkolu jest plastik (taka osłonka przykręcona do niego) jak sie ją odkręci to pod niż jest śruba mocująca do błotnika, jak ją odkręciłem to boki opadły, więc niespodzianek nie będzie po bokach. Reszta najpewniej jest od spodu. Zauważyłem tam kilka śrub, bądź zatrzasków, mocujących zderzak do spodu auta. Więc pewnie wystarczy odkręcić te w bagażniku i te pod spodem oraz te po bokach i powinno zejść bez problemu
Trzeba przeprowadzić autopsję bo inaczej nie dojdziemy :P Wodzu próbujesz hehe ?? :D

PostNapisane: 5 cze 2006, 20:01
przez max
Waluś napisał(a):Dalej, na nadkolu jest plastik (taka osłonka przykręcona do niego) jak sie ją odkręci to pod niż jest śruba mocująca do błotnika, jak ją odkręciłem to boki opadły, więc niespodzianek nie będzie po bokach.


umnie jest jeszcze na dole wkret


Waluś napisał(a):Reszta najpewniej jest od spodu. Zauważyłem tam kilka śrub, bądź zatrzasków, mocujących zderzak do spodu auta.


od spodu sa 2 sruby a te zatrzaski to mocuja zderzak do belki ;)

PostNapisane: 5 cze 2006, 20:15
przez Waluś
acha czyli jednak prosta sprawa :)

PostNapisane: 5 cze 2006, 20:27
przez max
tak tylko gorzej z przednim zderzakiem bo trzeba lampy wykrecic strasznie ciezko dojsc do sruby :)

PostNapisane: 5 cze 2006, 21:04
przez Wodzu
max napisał(a):tak tylko gorzej z przednim zderzakiem bo trzeba lampy wykrecic strasznie ciezko dojsc do sruby

To juz przerobione :)


Waluś napisał(a):Wodzu próbujesz hehe pytajnik

Pewnie ze próbuje tylko jeszcze nie wiem kiedy ale jak cos postaram sie fotki porobić

PostNapisane: 5 cze 2006, 21:44
przez Przemo
Z tego, co opisujecie, okazuje się, że w hatchback-u zderzak tylny jest zupełnie inaczej zamontowany. W bagażniku są cztery śruby na klucz 14, pod bagażnikiem są kolejne dwie czternastki, natomiast po bokach od spodu, oraz przy błotniku są wkręty w sumie cztery, ale aby dostać się do tych przy błotniku trzeba usunąć osłony błotne, które są przykręcone trzema wkrętami każda.

PostNapisane: 5 cze 2006, 23:29
przez Wodzu
Przemo napisał(a):w bagażniku cztery śruby na klucz 14


Napewno sa 2

Przemo napisał(a):pod bagażnikiem są kolejne dwie czternastki

Przyglądając sie nie stwierdziłem

Przemo napisał(a):Z tego, co opisujecie, okazuje się, że w hatchback-u zderzak tylny jest zupełnie inaczej zamontowany

Może dla tego że częściej ktoś w tył hatchback-a udeża i musi byś solidniejszy <lol> :P

PostNapisane: 6 cze 2006, 08:51
przez Przemo
Wodzu napisał(a):Może dla tego że częściej ktoś w tył hatchback-a udeża i musi byś solidniejszy łoł język


O tak hatchback jest solidny – wytrzymały prawie jak czołg !! A coupeta to pewnie taki kartonowy samochodzik! :P <lol>

PostNapisane: 6 cze 2006, 09:22
przez Wodzu
Przemo napisał(a):A coupeta to pewnie taki kartonowy samochodzik!


<klotnia> :P

PostNapisane: 6 cze 2006, 21:01
przez Waluś
Przemo napisał(a):A coupeta to pewnie taki kartonowy samochodzik!

<killer> <killer> <killer> ja ci zaraz kartonne <lol>
Nasze zdeżaki różnią się tylko ksztautem, też są wzmacniane :P testowałem na ogrodzeniu <lol>