Zawiasy drzwi – problemy, pytania.
1, 2
Najpierw cos zaczelo skrzypiec w drzwiach kierowcy. Szukalem, biedzilem sie i w koncu poluzowalem nieco te klamerke na slupku. Skrzypienie prawie ustalo, ale zaczal stukac dotychczas naprezony dolny zawias drzwi kierowcy. Szacuje, ze do pelnego szlenstwa wytrzymam to stukanie gora tydzien
. Czy ktos zna skuteczny sposob naprawy tego badziewia.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
A jak by mu tam towotu napchaćw nadmiernej ilości 
Mam to samo,wytarla sie os zawiasu,powstal luz i w czasie jazdy kiedy karoseria pracuje stuka pod wplywem naprezen bo jest luzny.Ratuje tylko wymiana calego zawiasu,bo tego trzpienia raczej wymienic sie nie da.A towotem nie masz po co smarowac,on nie wyeliminuje luzu.
- Od: 6 sie 2005, 18:41
- Posty: 4
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 626 2.0D '90 GD,RF7
Też to miałem. Jak była droga bez dziur to było cichutko. A jak jakieś nie równości to zaczynało stukać. Długo z tym jeździłem aż tu nagle niespodzianka. Przestało i do tej pory nie stuka. A usterke zauważyłem od razu. Wytarta oś zawiasu. Można poszarpać drzwiami (góra – dół) i zobaczyć czy są luzy. Pytałem sięo zawias w serwisie – 150 zł;
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Dobra dobra ( przekazałem w/g umowy )Achemenid napisał(a): bo rura to chyba byla dobra
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Achemenid napisał(a):es i chyba i to czesc bede musial ci dostarczyc ze szrotu , bo rura to chyba byla dobra .
Dobra??? Po wymianie poczulem sie jakbym nowy silnik zalozyl. Jesli bedziesz w poblizu takiego pieknego miejsca jak szrot to rozejrzyj sie prosze. Z gory dzieki.
Dlaczego w naszej ojczyznie jest tak malo szrotow z japoncami?
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
u mnie straszne skrzypienie przy otwieraniu drzwi powodowały ograniczniki.
Polewanie ich środkami w postaci WD40 pomagało na chwilę, Smarowanie nie dawało żadnego efektu.
Kiedyś w desperacji wyciągnąłem z jednych drzwi ogranicznik żeby zobaczyć co się z nim da zrobić. Okazało się że kostki ślizgające się po ramieniu ogranicznika tak doskonale sciągają smar że nie przedostaje się on na drugą stronę.
Dlatego nasmarowane aż do obrzydzenia ograniczniki nadal trzeszczały straszliwie. Jedyny efekt tego smarowania że ciągle ktoś się niechcacy wymazał. Wystarczyła niewielka ilość smaru nałozona od środka drzwi i problem zniknął. Zaznaczam że u mnie nie ma problemu z zawiasami. Gdyż te ciągle smarowałem podejżewając niesłusznie o skrzypienie.
Polewanie ich środkami w postaci WD40 pomagało na chwilę, Smarowanie nie dawało żadnego efektu.
Kiedyś w desperacji wyciągnąłem z jednych drzwi ogranicznik żeby zobaczyć co się z nim da zrobić. Okazało się że kostki ślizgające się po ramieniu ogranicznika tak doskonale sciągają smar że nie przedostaje się on na drugą stronę.
Dlatego nasmarowane aż do obrzydzenia ograniczniki nadal trzeszczały straszliwie. Jedyny efekt tego smarowania że ciągle ktoś się niechcacy wymazał. Wystarczyła niewielka ilość smaru nałozona od środka drzwi i problem zniknął. Zaznaczam że u mnie nie ma problemu z zawiasami. Gdyż te ciągle smarowałem podejżewając niesłusznie o skrzypienie.
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
ostatnio mam problem z drzwiami, ciezko mi sie zamykaja i otwieraja jak by opadły troszke i skrzypia lekko przy zamykaniu i otwieraniu,
gdzie sie reguluje je, sam bym pokrecil ale nie wiem czy nie rozreguluje ich.
gdzie sie reguluje je, sam bym pokrecil ale nie wiem czy nie rozreguluje ich.
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
mam podobny problem w mojej GF. przednie od kierowcy i tylne za kierowca. skrzypia strasznie, psikalem podobnym do WD40 ale nie pomoglo. opadly? jak je podniesc?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Mieczyslaw napisał(a):opadly? jak je podniesc?
andrewx85 napisał(a):gdzie sie reguluje je
na zawiasach – potrzeba najlepiej 2 osób żeby zrobić to dobrze.
qbass napisał(a):Grzyby, a czy w GE też da radę to wyregulować?
tak
qbass napisał(a):W jaki sposób można to zrobić?
identycznie – bawiąc się zawiasami. Choć przyznaję że więcej w tym wk....nia niż zabawy

ja tylko tym popryskalem i jescze cos trzeszczy ale jzu nie tak bardzo ale nie widac zeby na tym ograniczniku byl jaki syf

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6