Naprawy blacharsko/lakiernicze – porady, opinie, sugestie GD

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Denial » 9 mar 2008, 21:03

cholera, chyba nie dotykac....
Denial
 

Postprzez glock » 9 mar 2008, 21:41

Gościu to już są dziury!!!!!!
żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2008, 19:12
Posty: 123
Skąd: Wołomin
Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.

Postprzez Waluś » 9 mar 2008, 22:54

glock napisał(a):Gościu

Kolego weź no troszkę wyluzuj, bo cos cie dzisiaj bardzo nosi. Jak masz zły dzień to lepiej nic nie pisz lub licz sie ze słowami. Chodzi mi również o resztę twojej dzisiejszej twórczości.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez waldii » 9 mar 2008, 23:04

Waluś tez masz z ta sama osoba ten sam problem?? <lol>
waldii
 

Postprzez Waluś » 10 mar 2008, 20:41

No kolega sie bardzo stara, tylko z marnym skutkiem <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Paweł » 11 mar 2008, 00:38

Denial napisał(a):pojawily sie pecherzyki rdzy i juz ja widac. To samo na tylnym blotniku – tu zrobil sie duzy pecherz

Znaczy, że blacha przerdzewiała na wylot, zaczynając od lewej strony.

realski napisał(a):rdza kolo szyby . tobie sie zdaje ze tam jest male ognisko a tam juz jest WIELKA BIEDA
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Deltom » 11 mar 2008, 11:45

Denial napisał(a):cholera, chyba nie dotykac....


Przede wszystkim musisz zadac sobie bardzo wazne pytanie:
Jak długo madzia będzie gosciła w twoim garażu.

Bo jeśli zamierzasz zrobic auto i zaraz sprzedać to zapewniam cię że jego cena nie podskoczy aż tyle żeby zwróciły Ci się koszty tej roboty. Lepiej sprzedać taniej w takim stanie.

To w zasadzie nie jest aż tak straszna robota.
Tylko przygotować się trzeba dobrze do niej.

Znajdz dobrego spawacza obok siebie żeby zaprowadzić auto jak okaże się że masz dziury na wylot.

Ja zrobiłem taki remoncik 13 letniego Opla Combo, wcześniej co chwila wychodziała mi rdza, teraz minął już rok i nic się nie pojawia.
Na dokładne zrobienie i polakierowanie poświęciłem 2tygodnie i ok 800zł.
Pozdrawiam Tomasz
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia

-------------------------------------------------------------------
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2007, 07:15
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2.0l '00r

Postprzez Adam626GD » 22 maja 2008, 23:54

andrewx85 napisał(a):a ja powiem ze wymieniłem w swoim cala podloge i nowe progi i jeszcze je zmocniłem:)
no nie powiem jest to cholernie duzo roboty niespodzianka za niespodzianka ale tydzien czasu spawania i gitara:) tylko barankiem przeleciec i ok


A gdzie kupiles progi i materiały blacharskie. Sam robiles?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez michaszek » 25 maja 2008, 22:06

Chyba do tego działu pasuje moje pytanie. Otóż dzis po umyciu i dokladnym "obadaniu" mojej madzi zauwazylem na [jakim?] blotniku niewielkie "epicentrum" rdzy <killer> Jest to jedyne na calej karoserii miejsce i jedyna widoczna rdza. Jest to punkcik wielkosci paznokcia. blacha jest w stanie bdb. Moje pytanie brzmi – czy ponizsza procedura bedzie wystarczajaca aby zwalczyc to dziadostwo?

1. wyszlifowanie do golej blachy
2. odtluszczenie
3. szpachel
4. szlifowanie
5. ponowne odtluszczenie i przy okazje zebranie pylku
6. podklad
7. lakier
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2004, 23:56
Posty: 59
Auto: Mazda 323F (BA) 96r.

Postprzez oblivion » 26 maja 2008, 07:00

1. wyszlifowanie do golej blachy
2. odtluszczenie
2a. podkład antykorozyjny
3. szpachel
4. szlifowanie
5. ponowne odtluszczenie i przy okazje zebranie pylku
6. podklad
7. lakier

na jakiś czas powinno wystarczyć, jak masz możliwość to sprawdź czy korozja nie jest już "na wylot"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez max » 29 sty 2013, 23:29

Cicho bo się nie psują ;)


Pewnie , że się nie psują to Generacja Doskonała :D

Może coś podpowiecie , chce doprowadzić komorę silnika troszkę do ładu , spawany był kielich i drugi też już coś tam się domaga bo widziałem pęcherzyki o pasie przednim nie wspomnę ogólnie to cała komora pójdzie do czyszczenia i malowania . I teraz pytanko malować w kolor nadwozia czy wybrać coś innego , jakieś pomysły ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Pudzian84 » 29 sty 2013, 23:38

Siemka
Ja się zastanawiam nad białym kolorem ale budę chcę zrobić niebiesko czarną
Jak to się mówi każdy ma swój gust
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez max » 29 sty 2013, 23:47

Biały nie głupi pomysł miałbym mniej roboty bo kiedyś była biała ( seryjnie ) i nie do końca komora domalowana była :P Zastanawiam się trochę nad kremowym o coś podobnego
19a4f292496cfae8med.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Szyna » 30 sty 2013, 19:27

A co z utrzymaniem czystości przy takim kolorze :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez max » 30 sty 2013, 19:38

Wiem , że będzie ciężko ale raz na jakiś czas myjka i znowu czyściutko :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Pudzian84 » 30 sty 2013, 22:54

Raz na jakiś czas tzn raz w tygodniu :D
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez max » 31 sty 2013, 19:05

Tak tragicznie to może nie będzie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Pudzian84 » 31 sty 2013, 21:50

Ja zdecydowałem lakieruje komorę silnika na czarną perłę
tylko teraz się zastanawiam z nadwoziem
miałem plan coś w stylu maska klapa dach Czarna perła lub metalik a boki jakiś granat co wy na to???
Jakieś propozycje
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez max » 31 sty 2013, 23:11

Szczerze to czarny z ziarnem to dla mnie nie czarny zawsze zalatuje szarym :| jak już chcesz czarny to polecam nowy produkt profixa http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/29 ... zerni.html Granat z czarnym trochę lipa moim zdaniem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Pierzaktar » 28 paź 2015, 14:01

Ktos sie orientuje czy dostane i gdzie dostane progi i reperaturki do 626 gd coupe?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6