Naprawy blacharsko/lakiernicze – porady, opinie, sugestie GD
glock napisał(a):Gościu
Kolego weź no troszkę wyluzuj, bo cos cie dzisiaj bardzo nosi. Jak masz zły dzień to lepiej nic nie pisz lub licz sie ze słowami. Chodzi mi również o resztę twojej dzisiejszej twórczości.
No kolega sie bardzo stara, tylko z marnym skutkiem
Denial napisał(a):pojawily sie pecherzyki rdzy i juz ja widac. To samo na tylnym blotniku – tu zrobil sie duzy pecherz
Znaczy, że blacha przerdzewiała na wylot, zaczynając od lewej strony.
realski napisał(a):rdza kolo szyby . tobie sie zdaje ze tam jest male ognisko a tam juz jest WIELKA BIEDA
the right man in the wrong place...
Denial napisał(a):cholera, chyba nie dotykac....
Przede wszystkim musisz zadac sobie bardzo wazne pytanie:
Jak długo madzia będzie gosciła w twoim garażu.
Bo jeśli zamierzasz zrobic auto i zaraz sprzedać to zapewniam cię że jego cena nie podskoczy aż tyle żeby zwróciły Ci się koszty tej roboty. Lepiej sprzedać taniej w takim stanie.
To w zasadzie nie jest aż tak straszna robota.
Tylko przygotować się trzeba dobrze do niej.
Znajdz dobrego spawacza obok siebie żeby zaprowadzić auto jak okaże się że masz dziury na wylot.
Ja zrobiłem taki remoncik 13 letniego Opla Combo, wcześniej co chwila wychodziała mi rdza, teraz minął już rok i nic się nie pojawia.
Na dokładne zrobienie i polakierowanie poświęciłem 2tygodnie i ok 800zł.
Pozdrawiam Tomasz
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia
-------------------------------------------------------------------
- Od: 12 lis 2007, 07:15
- Posty: 179
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2.0l '00r
andrewx85 napisał(a):a ja powiem ze wymieniłem w swoim cala podloge i nowe progi i jeszcze je zmocniłem:)
no nie powiem jest to cholernie duzo roboty niespodzianka za niespodzianka ale tydzien czasu spawania i gitara:) tylko barankiem przeleciec i ok
A gdzie kupiles progi i materiały blacharskie. Sam robiles?
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Chyba do tego działu pasuje moje pytanie. Otóż dzis po umyciu i dokladnym "obadaniu" mojej madzi zauwazylem na [jakim?] blotniku niewielkie "epicentrum" rdzy Jest to jedyne na calej karoserii miejsce i jedyna widoczna rdza. Jest to punkcik wielkosci paznokcia. blacha jest w stanie bdb. Moje pytanie brzmi – czy ponizsza procedura bedzie wystarczajaca aby zwalczyc to dziadostwo?
1. wyszlifowanie do golej blachy
2. odtluszczenie
3. szpachel
4. szlifowanie
5. ponowne odtluszczenie i przy okazje zebranie pylku
6. podklad
7. lakier
1. wyszlifowanie do golej blachy
2. odtluszczenie
3. szpachel
4. szlifowanie
5. ponowne odtluszczenie i przy okazje zebranie pylku
6. podklad
7. lakier
- Od: 12 kwi 2004, 23:56
- Posty: 59
- Auto: Mazda 323F (BA) 96r.
1. wyszlifowanie do golej blachy
2. odtluszczenie
2a. podkład antykorozyjny
3. szpachel
4. szlifowanie
5. ponowne odtluszczenie i przy okazje zebranie pylku
6. podklad
7. lakier
na jakiś czas powinno wystarczyć, jak masz możliwość to sprawdź czy korozja nie jest już "na wylot"
2. odtluszczenie
2a. podkład antykorozyjny
3. szpachel
4. szlifowanie
5. ponowne odtluszczenie i przy okazje zebranie pylku
6. podklad
7. lakier
na jakiś czas powinno wystarczyć, jak masz możliwość to sprawdź czy korozja nie jest już "na wylot"
Cicho bo się nie psują
Pewnie , że się nie psują to Generacja Doskonała
Może coś podpowiecie , chce doprowadzić komorę silnika troszkę do ładu , spawany był kielich i drugi też już coś tam się domaga bo widziałem pęcherzyki o pasie przednim nie wspomnę ogólnie to cała komora pójdzie do czyszczenia i malowania . I teraz pytanko malować w kolor nadwozia czy wybrać coś innego , jakieś pomysły
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Siemka
Ja się zastanawiam nad białym kolorem ale budę chcę zrobić niebiesko czarną
Jak to się mówi każdy ma swój gust
Ja się zastanawiam nad białym kolorem ale budę chcę zrobić niebiesko czarną
Jak to się mówi każdy ma swój gust
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Biały nie głupi pomysł miałbym mniej roboty bo kiedyś była biała ( seryjnie ) i nie do końca komora domalowana była Zastanawiam się trochę nad kremowym o coś podobnego
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Wiem , że będzie ciężko ale raz na jakiś czas myjka i znowu czyściutko
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Raz na jakiś czas tzn raz w tygodniu
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Tak tragicznie to może nie będzie
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Ja zdecydowałem lakieruje komorę silnika na czarną perłę
tylko teraz się zastanawiam z nadwoziem
miałem plan coś w stylu maska klapa dach Czarna perła lub metalik a boki jakiś granat co wy na to???
Jakieś propozycje
tylko teraz się zastanawiam z nadwoziem
miałem plan coś w stylu maska klapa dach Czarna perła lub metalik a boki jakiś granat co wy na to???
Jakieś propozycje
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Szczerze to czarny z ziarnem to dla mnie nie czarny zawsze zalatuje szarym jak już chcesz czarny to polecam nowy produkt profixa http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/29 ... zerni.html Granat z czarnym trochę lipa moim zdaniem
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Ktos sie orientuje czy dostane i gdzie dostane progi i reperaturki do 626 gd coupe?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6