Montaż tempomatu – problemy, pytania.
no to doszedłem do tego, że w Coupe komputer tempomatu był pod siedzeniem kierowcy, a w wersjach hatchback pod kolumną kierownicy
(obym miał rację) 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
w schematach jest to umieszczone pod deską za zegarami po prawej stronie kolumny kierowniczej
okablowanie zawiera się w wiązce deski rozdzielczej
okablowanie zawiera się w wiązce deski rozdzielczej
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
wiem, że tak jest w schematach, ale może jest ktoś z coupejką w wersji Europejskiej kto mógłby potwierdzić, że była montowana pod siedzeniem pasażera ?
Bo ja właśnie stamtąd wyciągnąłem, wtyczka pasuje, a zaraz idę się przejechać i sprawdzić czy działa
Bo ja właśnie stamtąd wyciągnąłem, wtyczka pasuje, a zaraz idę się przejechać i sprawdzić czy działa
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Miałem jeszcze niedawno europejską coupe-jke i wtyczka do sterownika tempomatu znajdowała się za zegarami na kolumnie kierowniczej.
uuuu
a macie pomysł, co w takim razie za komputer był pod siedzeniem kierowcy o takiej samej wtyczce co do tempomatu ?
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
jak wyciągnąłeś z wersji zza oceanu mógł być jeszcze komp od pasów, ale to pod prawym fotelem i pod lewym komp od sterowania wspomaganiem i zawieszeniem
wyciągałem z europejczyka, ale to mógł być komp do sterowania wspomaganiem... , bo były dwa jeden od ABSu, a drugi właśnie miałem nadzieję, że od tempomatu (ale widocznie został pod keirownicą) a mógł mieć wspomaganie progresywne, czy jak je zwać 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
wtyczka jest taka sama jednak ta od pasów jest szersza po dwa rzędy po każdej stronie
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
od pasów nie, bo były manualne... (ale to wspomaganie mnie zastanawia) 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
to jest od zapięcia pasa
jak masz odpowiednie CPU i zapięcie pasa z wtyczką to przypomina przez chwilę o zapięciu pasów
sygnałem dźwiękowym
jak masz odpowiednie CPU i zapięcie pasa z wtyczką to przypomina przez chwilę o zapięciu pasów
sygnałem dźwiękowym
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6