A gdyby tak zrobić mostek i pociągnąć nower przewody od lewej lampy, a tamte odciąć
czy w ten sposób niczego nie popsuje
www.mazdaspeed.pl
Waluś napisał(a):Zmierzyłem napięcie i na obu lampach jest identyczne 14,0 V na wolnych obrotach i 14,1 na wysokich.
Waluś napisał(a):A gdyby tak zrobić mostek i pociągnąć nower przewody od lewej lampy, a tamte odciąć
czy w ten sposób niczego nie popsuje
waldii napisał(a):W garazu Ci zarowki nie padly,bo nie bylo wstrzasow
nemi napisał(a):może ćwiczy sobie codziennie jazdę na dwóch kołach jak wraca z roboty
nemi napisał(a):Waluś to pirat usmiech – może ćwiczy sobie codziennie jazdę na dwóch kołach jak wraca z roboty
SHY napisał(a):Na poczatek sprobowalbym podlaczyc nowe przewody od dobrej lampy do tej drugiej (nic nie tnij, tylko odlacz i zaizoluj)
Waluś napisał(a):SHY napisał:
Na poczatek sprobowalbym podlaczyc nowe przewody od dobrej lampy do tej drugiej (nic nie tnij, tylko odlacz i zaizoluj)
ale jak odłaczyć bez cięcia. Tam nie ma kostki, a kable są zamontowane bezpośrednio do kostki lampy. A jeśli ich nie odłącze to g... z tego będzie bo moge co najwyżej przekaźnik obciążyć i wtedy kupie go razem z kolejną żarówką
mexyk napisał(a):Wspomniałeś że lampa jest luźno zamocowana . To może być także przyczyną . Pod wpływem drgań całego samochodu ruch bezwładnościowy luźnej kampy odkłada się na delkiatnych włóknach żarówki . Spróbuj coś zrobić w tym kierunku.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6