Reflektory – używki czy zamienniki ?
1, 2
nie wiem czy to ma zwiazek alek upilem kiedys o forda escorta nowy zamiennik byl tanszy niz uzywka original i w somie po 2 latach sprzedalem auto
i bylo okey
ale wolalbym kupic uzywke
ale w dobrym stanie
wtedy masz pewnosc ze bedzie zawsze sprawne
bo regeneracja mi sie wydaje to tak jak zamiennik, a original to original
ale wolalbym kupic uzywke
bo regeneracja mi sie wydaje to tak jak zamiennik, a original to original
- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
Mi "blacharz-mechanik" (specjalnie pisze w "" bo to spec nieziemskiej klasy sie okazal...) wstawil nowy DEPO – koszt okolo 200 zł (w Japparcie), świeci o niebo lepiej niz "stary". Jak na razie nie moge narzekac.
Wiadomo ze nie ma jak orginal, ale niektore czesci po prostu sa niepolacalne w orginale do starych autek (no bo GD do nowych bym jednak nie zaliczyl...)
Wiadomo ze nie ma jak orginal, ale niektore czesci po prostu sa niepolacalne w orginale do starych autek (no bo GD do nowych bym jednak nie zaliczyl...)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Dante nowe to nowe błyszczy sie i świeci a orginał będzie mial minimum 13 latek i może byc bardziej w... od twojego. Nie zawracaj sobie głowy używkami gdo skończyli robic w 91 a to juz 14 latek tak że części z rozbiórki mogą być mocno ale to mocno zużyte – z własnego doświadczenia to mówię 
- Od: 19 mar 2004, 18:03
- Posty: 555
- Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA
W GD są takie lampy, że po 2 miesiącach deszczu i brudu kolorki się zrównają.
Po prostu przed założeniem używki trza ją solidnie domyć. Ja po prostu wsadziłem całą lampę do zmywarki do naczyń
Sreberko w środku przetrwało.
Po prostu przed założeniem używki trza ją solidnie domyć. Ja po prostu wsadziłem całą lampę do zmywarki do naczyń
- Od: 1 maja 2004, 15:28
- Posty: 12
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: Mazda 626 GD 2.0 D '91
Wiecie co... coraz bardziej przychylam sie do zakupu nowej podrobki. Mam nadzieje, ze bede zadowolony
Sadze, ze nie bede mial problemu z wypalonym odblaskiem. Moj poprzednik musial uzywac zarowki 100-watowej, bo odblask jest w oplakanym stanie. Ja uzywam Philips Vision +50%, wlasciwej mocy, wiec nic zlego nie moze sie stac
Dziekuje za odpowiedzi 
- Od: 23 lis 2003, 01:22
- Posty: 22
- Skąd: Gdańsk
Oczywiście że w takim przypadku tylko zamiennik! Masz nowy niewypalony odblask,nową nieporysowaną szybkę a przecież o to głównie w reflektorze chodzi
Opieram się tu na własnym i moich kumpli doświadczeniu w wymianach świateł!!!!!!
- Od: 20 mar 2005, 12:54
- Posty: 39
- Skąd: Rudnik nad Sanem
- Auto: 323 C Z5 98
6 GG LF 04
Ale Koito swieca dokładnie z wyrazna linia swiatła i cienia. Lepiej oswietlaja. Wybór nie jest aż tak oczywisty. Jesli miałbym do wyboru oryginał koito z odblaskiem bez uszkodzeń to bym go wybrał.
Miałem do czynienia z TYC DEPO i KOITO – wystarczy spojrzec na ekran i widac jak sie roznia.
A jeslimiałbym do wyboru nieznany stan koito i depo to bym wybrał nówkę.
Miałem do czynienia z TYC DEPO i KOITO – wystarczy spojrzec na ekran i widac jak sie roznia.
A jeslimiałbym do wyboru nieznany stan koito i depo to bym wybrał nówkę.
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
W koncu zdecydowalem sie na zakup nowych lamp
Najpierw, na probe, kupilem i wymienilem jedna. Efekt przerosl moje najsmielsze oczekiwania! Nie moglem patrzec na to, jak bardzo roznia sie oba reflektory, wiec nastepnego dnia kupilem drugi
Jestem bardzo zadowolony, w porownaniu z tym co jest teraz to wczesniej jezdzilem bez swiatel
Wszystkim, ktorzy sie wahaja, polecam takie "odnowienie" autka.

- Od: 23 lis 2003, 01:22
- Posty: 22
- Skąd: Gdańsk
moje próby rozbierania reflektorów skończyły się peknięciem szkła
nowe szkło, ale zapewne podróba kosztuje w BHMD około 60 zł
myslę że warto do oryginalnego reflektora w którym pekło szkło dokupic takie.
Tak samo mozna zaryzykować regenerację, jedyne ryzyko to pęknięcie szkła przy demontażu a w tym momencie wiadomo ile to kosztuje.
Nie regenerowałem nigdy plastykowych odbłyśników takich jak w maździe,
ale metalowe od starych motocykli były bardzo dobrze zrobione i wytrzymywały zalanie wodą przed czym przestrzegali panowie od regeneracji.
Niestety nie wypowiem się na temat TYC ani DEPO nawet nie widziałem jak swiecą, jednak kierunkowskazy OWL zawsze są zapocone a oryginały nie więc gdzies ta różnica jest.
nowe szkło, ale zapewne podróba kosztuje w BHMD około 60 zł
myslę że warto do oryginalnego reflektora w którym pekło szkło dokupic takie.
Tak samo mozna zaryzykować regenerację, jedyne ryzyko to pęknięcie szkła przy demontażu a w tym momencie wiadomo ile to kosztuje.
Nie regenerowałem nigdy plastykowych odbłyśników takich jak w maździe,
ale metalowe od starych motocykli były bardzo dobrze zrobione i wytrzymywały zalanie wodą przed czym przestrzegali panowie od regeneracji.
Niestety nie wypowiem się na temat TYC ani DEPO nawet nie widziałem jak swiecą, jednak kierunkowskazy OWL zawsze są zapocone a oryginały nie więc gdzies ta różnica jest.
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Za komplet zaplacilem ok. 360zl w Auto-Partnerze (http://autopartner.pl). Lampy sa produkcji DEPO. Jestem z nich naprawde zadowolony 
- Od: 23 lis 2003, 01:22
- Posty: 22
- Skąd: Gdańsk
I o to chodzi i o to chodzi. Ja też mam Depo i jak na mój gust są na prawdę OK!
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Myślę że warto było. A sama wymiana zajęła fatktycznie 20 minut.

Ja jednak zauważam różnice między DEPO a oryginałem mam prawą lampę Depo a z lewej oryginał. Lampa oryginalna ładnie odcina niestety Depo odcięcie ma rozmazane, ale po za tym jest spoko a no i ciężko ja ustawić.
racja, również mam depo i nie ma pięknej linii odcięcia ;( ale i tak jest o niebo lepiej niż na starych 19 letnich oryginałach 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
do probasków ciężko znaleźć używki, trzeba trochę poszukać. Ale jednak warto, zamienniki szybko pękają od różnicy temperatur. Przynajmniej w naszych autach.
ja miałem bardzo wypalone, kupiłem po pół roku DEPO, różnica kolosalna, żarówki włożyłem VisionPlus, było ok, dopuki nie spaliła się jedna, wtedy od razu druga wypaliła trochę powłoki odbłyskowej
więc przy zamiennikach trzeba uważać, żeby nie jeździć na jednej włączonej żarówce
teraz założyłem Xenony Hidy i krótkie światła są w miarę poprawne
oślepiają na poziomie do przyjęcia... natomiast długie bardzo dokładnie doświetlają 200 metrów, jednak na normlanych żarówkach świeciły dużo dalej, ale mniej intensywnie...
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6