Ktory bezpiecznik odpowiada za gniazdo zapalniczki ?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez jazzzy » 6 sie 2008, 23:10

Nie dziala i nie wiem czy to kwestia bezpiecznika czy czegos wiecej.

Instrukcja obslugi po niemiecku nie nasuwa mi zadnych pomyslow zatem jesli ktos wie ktory to bedzie bezpiecznik to bede dzwieczny za pomoc bo mi potrzebne zasilanie do PDA.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Siw-y » 7 sie 2008, 10:05

prawdopodobnie jest to ten sam co radio
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez jazzzy » 7 sie 2008, 10:08

Siw-y napisał(a):prawdopodobnie jest to ten sam co radio


czyli ?

radio, gra ale gra tez po wyjeciu kluczyka wiec niewykluczone ze jest podlaczone jakos inaczej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 00:43
Posty: 694
Skąd: CKMK

Postprzez Siw-y » 7 sie 2008, 10:13

czyli ?

przy lewej nodze kierowcy masz puszkę z bezpiecnikami i musisz znaleźć ten któy ma napisz radio
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez berserk5 » 9 sie 2008, 14:10

A ja na wtoim miejscu zdjał panel i dotarł do zapalniczki i wyczyscił ja dobrze ( rozkrecił).Bo styki mogły zasniedziec.Ja tak miałem i jest juz ok.A bezpiecznik tez mozesz sprawdzic.
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2006, 13:41
Posty: 138
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G

Postprzez PLaster » 20 sie 2008, 22:55

jeśli nadal masz problem to Ci coś powiem. spróbuj tego ;)
rozkręcasz panel, wyciągasz zapaliczkę i tam są dwie wsuwki. Minus do obudowy i plus, który jest połączony przez taki cienki drucik – jest to zabezpieczenie termiczne przed czymś, nie ważne, i to się potrafi przegrzać przy obciążeniu. jakbyś podłączył jakąś diodę przez rezystor to by świeciła, a coś co pobiera więcej prądu to lipa. więc są dwa sposoby na to:1. jak chcesz nadal mieć takie zabezpieczenie to rozegnij te blaszki i zamiast tego drucika daj zwykłą cynę lutowniczą (będzie działała podobnie jak te zabezpieczenia);2 a jak nie to po prostu wsadź tam jakiś cienki drucik i gotowe.
miałem coś podobnego i się głowiłem do momentu gdy chwyciłem za miernik.
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6